{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Så er det i dag han bliver hentet :-( {{forumTopicSubject}}

Er lige nødt til at komme lidt ud med det.. Håber ikke det bliver for langt.
Jeg har haft min hest siden han var 3, eller jeg startede med at leje ham i et års tid, og da ejer så ikke havde råd til ham mere, valgte jeg at købe ham, for på det tidspunkt havde jeg lige fået aflivet min konkurrencepony, og var i forvejen helt vildt ked af det, og da jeg selv har tidredet Armani, valgte jeg at købe ham for at ride ham op, og nyde tiden med ham, selvom jeg altid har vidst han skulle sælges på et tidspunkt, da han er for lav til mig.

Jeg valgte så i September at sætte ham tilsalg, for nu gik det skide godt med ridningen, både i spring og dressur, og nu var han fyldt 6, så han havde en ret god alder at sælge i, syntes jeg. Der har i tiden været RIGTIG mange og kigge på ham, men de fleste har faktisk været useriøse købere, og jeg føler lidt at de har været der, bare for at ride en anden hest, for det er måske 2-3 ud af hvad?? Over 10 mulige købere, jeg har hørt fra. Så jeg var ved at være godt træt af det hele.
Men så kom ferien og der skulle komme mulige købere søndag, tirsdag, onsdag og mandagen efter igen. Men allerede mandag i ferien, skrev dem som havde været der dagen inden, at de gerne ville købe ham - fedt, nu kunne både han og jeg endelig komme videre, hvilket jeg føler han også har brug for.

De ville så hente ham torsdag (i dag) og jeg gik egentlig og glædede mig lidt, nu har han jo stået tilsalg så længe, og endelig kommer der en sød familie og vil købe ham! Men det ændrede sig i går, jeg blev mere klar over hvad der egentlig skulle ske, og allerede her til morgen, begyndte jeg at vræle, og kunne simpelthen ikke holde det tilbage, selvom han først bliver hentet omkring 16-17 tiden, og jeg først lige er på vej hjem til Frederikshavn nu (jeg bor i Skagen). Jeg troede jeg var rimelig klar i hovedet til at han nu skulle væk, synes jeg havde vænnet mig til tanken, men det kan jeg så se at jeg ikke har smiley
Puha, hvor er det bare ikke særlig sjovt det her!! Både fordi det er min lille dreng, jeg har selv tilredet ham, og da jeg fik ham i hænder, ville han intet, var ræd for alt, og kunne knap få smed.

Men han er blevet den sødeste, dejligste, og sjoveste at være sammen med, han er ALLE TIDERS hest, og min første. Så nu vil jeg tage op til ham og gå en LANG tur med ham, bare ham og mig, også vil jeg stå og gøre ham fin, og forhåbentlig forberede mig en smule til at traileren kommer efter ham smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det i dag han bliver hentet :-(
  • #4   20. feb 2014 Jeg skal også af med min pony imorgen... smiley Jeg fandt ud af hun havde en gammel skuler skade og faktisk også er blevet skæv i ryggen, som tidligere ejer ikke kendte til..Men jeg fandt ud af via HG og flere tidligere ejere at hun var blevet erklæret uridelig og det er der for hun blandt andet har bukket og blevet små hysterisk når man renset hove, lagt sadel på og bidt ud efter de andre hest hvis de kom for tæt på...Men jeg har kun haft hende i en måned og kun lige lært hende af kende, og hun er bare så skide sød... smiley

• #5   20. feb 2014 Telepati af fie lynge: Fordi jeg er for langbenet til ham, jeg passer ikke til at størrelsesmæssigt, og hvis jeg gerne vil fortsætte med konkurrencer og han skal, så skal vi begge have noget der passer til os smiley
    Sofie Rytter: Puha, det er heller ikke sjovt smiley Men godt at du gar fundet ud af det relativt hurtigt!

Kommentér på:
Så er det i dag han bliver hentet :-(

Annonce