{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.578 visninger | Oprettet:

Mediefag - eksamensprojekt - nogen forslag? {{forumTopicSubject}}

Vi skal i mediefag til at igang med vores eksamesprojekt, stille og roligt igang... Jeg er endnu engang uden gruppe fra start og er nu sat i en gruppe med folk jeg ikke kender og som jeg ikke ligefrem tænker føler mega meget for at producere noget godt, ihvertfald ikke nogen der føler for at ligge mange kræfter eller meget tid i det. Jeg er dybt afhænigig af at score minimum et 10 tal (helst 12) da det tæller på snittet når jeg er færdig og derfor er et 7 ikke godkendt herfra.

Jeg har tænkt mig at være meget på jo klar på at lave noget i håb om det smidter af på de andre. Men jeg er så også den der står med den dårligeste fantasi længe set og har derfor INGEN idé om hvad jeg skal gøre med hensyn til hvad vores 6 minutter lange film skal handle om. Der er totalt frit spil vi må lave ALT.

Jeg havde lidt tænkt du kunne være skide sjovt at lave en dokumentar da det ikke kræver mange skuespillere (jeg skal ikke foran kameraet og tænker ikke de andre har den vilde lyst heller, jeg ved jeg teknisk ligger rimligt bag et kamera og er så perfektionistisk at jeg vil have alt perfekt bag kameraet før jeg er tilfreds)

Men en dokumentar om hvad?
Eller en anden film.. Men hvad i alverden kan man bruge 6 minutter på, det er jo ikke længe men man skal stadig nå at lave en spændene handling så seerne ikke tænker over at der går 6 minutter men at der nemt kunne gå halvanden time..
En simpel historie? men om hvad

Så HG hjælp, har i nogen forslag til vores mediefagsprojekt. Jeg vil selvfølgelig være åben for de andre gruppemedlemmers forslag men vil selv gerne have inspiration til hvad jeg kan byde ind med

Det er mediefag C i 1.G

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mediefag - eksamensprojekt - nogen forslag?
Kommentér på:
Mediefag - eksamensprojekt - nogen forslag?

Annonce