Kompakt kamera (vandtæt?) Kompakt kamera (vandtæt?)
Hejsa HG.
Jeg har for et stykke tid siden besluttet mig for, at jeg ville have et kompakt kamera, fordi jeg synes det er lidt besværligt at slæbe rundt på spejlrefleks til hverdag.
Først havde jeg Olympus Stylus XZ-2 i tankerne fordi det ligger i en ok prisklasse og tager fine billeder.
Men så faldt jeg over en test af "holdbare" kameraer, som var vand/sand-tætte og stød-holdbare - hvilket jo er ret praktisk når det skal med ud til hyps, på stranden, på ferier, i sneen osv. Men jeg fandt så dette: Panasonic Lumix DMC-FT5, som i flere tests er kåret som værende det bedste.
Nu overvejer jeg så, hvor meget jeg egntlig går på kompromis med et sådant kamera i forhold til kvalitet af billeder.
Derfor ville jeg høre jer, om nogen kender til ét af disse kameraer (eller bare vandtæt vs ikke.vandtæt), og som kan hjælpe mig lidt på vej her?
På forhånd tak!
jun 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 47 Svar: 607
Tak for det
Har dog tjekket på google, men vil gerne høre nogle anmeldelser fra nogle, som selv har kameraet (eller bare kender til det), fordi jeg synes det giver et bedre indtryk af kameraet
Kompakt kamera (vandtæt?)