{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Livets store problemer {{forumTopicSubject}}

(har jeg ikke lige pt. haha!)

Men kender i det når der er nogle små, ubetydelige ting der ikke burde gøre en noget, men som enten irriterer eller skræmmer livet ud af en?

Sidder pt. syg hjemme, midt i erhvervscase i skolen hvor jeg har lidt for meget samvittighed til at sige fuck it, jeg orker det ikke ... Så har de sidste timer siddet og knoklet med en regnskabsanalyse jeg hverken har overskud til eller energi til. Men blev da færdig til tiden - og nu har min klassekammerat lige skrevet til mig at der er en kæmpe fejl midt i det hele .. Så fuck da af!

Så skulle jeg egentlig have været til springundervisning i dag, men da min lille prinsesse har virket til at noget gør ondt besluttede jeg at hun fik en uges fri til fysioterapeuten havde været forbi og rette hende op = så skal vi jo slet ikke af sted til springundervisning.
Men tanken om at ringe til min underviser og sige at jeg ikke kommer, skræmmer mig! HADER at snakke i telefon med folk jeg ikke kender - hader det generelt når det ikke er mine meget tætte venner ... Kan ikke engang ringe til mine svigerforældre på trods af at jeg har kendt dem i næsten 3 år!

Og jeg har kun været der én gang, så er sådan lidt, hvad hvis han siger, eeeeh, hvem er det lige du er igen?
Hvad satan skal jeg så svare: Eeeh, Alessandra? Hende med den store hest der var fuldkommen brændt af i hovedet?
Indtil videre har min venindes mor ringet for mig, men hun synes jeg skal klare det selv, hvilket er forståeligt nok, men puha, bare tanken om at ringe gør mig endnu dårligere ...

Hvilket små (store) dilemmaer kæmper i med på sådan en helt almindelig onsdag? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Livets store problemer
  • #1   5. feb 2014
    At der er noget galt med hesten og jeg ikke har penge til at smide den på Højgård til den helt store omgang smiley Lige til en omgang kvalme.

• #2   5. feb 2014 hmm jeg kæmper med savnet af min kæreste der er i Stockholm og arbejde mens jeg selv går her hjemme og er syg, jeg er dagligt på sygehuset (forklaring kan ses i emnet "når piercing går galt" ). jeg har været sygemeldt så længe nu at jeg begynder at frygte at det kan få konsekvenser for mit job.
    jeg har en helvedes masse ting jeg gerne vil have lavet her hjemme og som trænger som jeg bare ikke har overskud til......

men selvom livet lige nu og i en længere periode har vist tænder, så ELSKER jeg mit liv, og de udfordringer det giver mig

• #4   5. feb 2014 Altså... Jeg kan ikke finde ud af det der Flappy Birds, og min rekord er kun på 3.. Det er virkelig et røvirriterende spil!

• #5   5. feb 2014 Krikken:

Har du ikke dyrlægeforsikring på? Eller dækker de bare ikke når det ikke er en allerede diagnosticeret ting?

Rikke:

Av, fik lige kigget! Det lyder godt nok som noget af en omgang at skulle igennem! God bedring med det, jeg håber du er godt ude på den anden side snart! smiley

Maiken:

Kan du så ikke lige ringe til min springunderviser og forestille at være mig? smiley . Men det lyder skønt! smiley . Eller ikke det der med roskildesygen! smiley .

Helene:

Min rekord er på 6 - juhu! Vi er dygtige! smiley

• #6   5. feb 2014 TS - det er så skide irriterende det spil! Hvorfor var det lige jeg begyndte at spille det???? smiley

• #7   5. feb 2014 Nogle fra min grupper i erhvervscase spillede det, og så skulle jeg jo selvfølgelig prøve ... Det er irriterende!

Sidder helt og overvejer om det er nok at sende en besked til min underviser: "Hej, jeg kan desværre ikke komme til undervisning i dag. Mvh. Alessandra"
    Kan man godt det? smiley

• #8   5. feb 2014 Livet er hvad man gør det til smiley

Kommentér på:
Livets store problemer

Annonce