837 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

SU-rod SU-rod

Stress stress stress ..

Har lige fået en besked om, at ''mine forhold har ændret sig'' i forhold til min SU. Jeg ved ikke lige hvilke forhold de snakker om, for der er ikke noget der har ændret sig for mig. Men ihvertfald, når jeg går ind og kigger min udbetalingsoversigt, så får jeg kun udbetalt SU i februar måned. Ud for marts står der: Er du ikke færdig, så søg SU igen.

Er det meget normalt at man skal det lige pludselig? Jeg er jo ikke færdig med min uddannelse, jeg er ved at tage en HF, og skal have SU indtil maj måned hvor jeg så skal søge igen, for at få SU i min sommerferie før jeg starter i 2g.

Jeg skal vel bare gå ind og søge igen, men jeg undre mig lidt over at jeg får sådan en besked så sent om aftenen ..

Når jeg går ind og skal søge SU, kommer jeg til det her punkt: Du kan søge SU fra den måned, din uddannelse begynder. Begynder uddannelsen efter den 20. i en måned, kan du først søge SU fra den efterfølgende måned.¨
Skal jeg så trykke februar eller marts i den måned? Jeg skal jo være sikker på at få udbetalt penge den 1 marts, for jeg kan på ingen måder undvære min SU. Jeg har jo ting der skal betales ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SU-rod
Kommentér på:
SU-rod

Annonce