Undervisning er meget i tvivl {{forumTopicSubject}}
Er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre med undervisning
Får pt undervisning af dem som har stedet hvor jeg står og det er jeg rigtig glad for og vil ikke undvære det.
Problemet er så at der er begyndt at komme en ny berider på stedet, som har ret fair priser.
Udover dette har jeg igennem et par år brugt en anden berider, som også gerne kommer forbi for en til to ryttere.
Det er et privat sted så det er jo ret så priviligeret at have de muligheder. Da jeg skal igang med at ride stævner igen, vil jeg ikke have alt for meget rod, så at ride hos 3 forskellige er mere end hvad jeg kan overkomme.
Ride hos to kan jeg sagten og vil også rigtig gerne. Ville gerne blive hos min normale berider, men han er stadig 150 kr dyrere end ham den nye der kommer. Mange penge på SU og enlig mor (:
Begge to er dygtige og nede på jorden, er bange for at hvis det ikke fungere med ham den nye at jeg kan lokke min gamle tilbage igen.
Har redet undervisning ved stald ejer idag og skal lidt igen imorgen bare nogle piruetter. Fredag min normale berider og tirsdag den nye for første gang, Har stævne start den 30 . Er smader nervøs for det hele falder sammen, nu hvor han endelig er ved at være gående igen, med hjælp fra staldejer.
Er tæt på at melde fra til min normale, men er bange for at miste ham, hvis det ikke går hos den nye. Da det er et privat sted er det jo også lidt svært at samle ryttere nok og vil også gerne bakke op om ham den nye ?
Skal lige siges at jeg har haft en del problemer med at finde undervisere der passer til mig og hesten.
Ved godt det blev et rodet indlæg og måske skulle jeg bare have luft.
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 608 Svar: 5.404
Overvejer også at prøve den nye på tirsdag (altså¨ikke i morgen, men næste uge) og ride hos min gamle fredag, har muget lidt for en så jeg skal ikke betale nogle af gangene (:
Er bare i tvivl om det er en god ide så tæt på stævnestart og om det kan kaperes inde i hovedet, med undervisning af 3 forskellige også set fra hestens side.
Men bliver jo nødt til at prøve ham den nye før jeg kan danne mig en menning (:
maj 2007
Følger: 91 Følgere: 87 Heste: 8 Emner: 22 Svar: 231
dec 2009
Bliver jo nødt til at prøve, så må mit og hestens hoved hoved bare fikses efterfølgende, hvis det går helt galt (:
maj 2007
dec 2009
Håber på det bedste, vil jo også gerne hjælpe de andre så ham den nye bliver og det er jo knap med ryttere, mange heste få ryttere (:
maj 2007
dec 2009
Det er også derfor jeg bruger staldejer udover, da det er endu billigere, men vil gerne hele tiden have det tjekket op af en berider (: ikke at jeg tror der bliver lavet nogle fejl og er super glad for at ride ved hende (:
Har set ham den nye give undervisning og ride, det ser godt nok ud, måske lidt kedeligt så er ikke sikker på at jeg kan holde koncentrationen og der bliver ikke nået så meget på en 1/2 time som hos andre, men tror bare han er meget grundig (:
Har svært ved for mange gentagelser af samme øvelse, der hjælper det mig bedre at lave noget andet og så gå tilbage igen (:
maj 2007
dec 2009
maj 2007
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
Jeg tror at er man i tvilv om undervisningen er det rigtige.. så skulle man måske overveje og finde ud af hvorfor man ikke kan med den.. hvad er det der føles forkert, og hvad er godt.. ?
Men jeg syntes da oså at du skal prøve den nye.. det skader ikke at prøve en anden.. så kan du selv mærke efter om det er noget for dig og din hest..
Undervisning er meget i tvivl