{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undervisning
  • #1   8. apr 2016 Det kommer vel an på situationen. smiley
    Jeg har i periode fået lidt mere undervisning, alt efter behovet for vejledning/hjælp i den givende situation smiley

• #2   8. apr 2016 Ok men ligenu har jeg en periode hvor jeg ikke synes jeg kan ride og har overvejet at sælge hesten

• #3   8. apr 2016 som Caroline skriver kommer det an på situationen smiley

personligt ville jeg syntes det ville være helt fint med 3 gange i ugen, hvis man har et problem der skal løses.

men hvis det bare er for at komme videre i i træningen, så ville jeg syntes det er for meget, man ville slet ikke kunne nå at øve sig på diverse ting inden næste undervisningstime. smiley

• #4   8. apr 2016 Ligenu ligger det bare i jeg ikke føler jeg kan ride pga. nogle der har sagt det til mig, og det hænger desværre ved. Ligeså snart jeg har fået mere selvtillid vil jeg trappe ned igen..

• #5   8. apr 2016 Jeg ville helst have 2-3 gange i ugen, så man er sikker på at få rettet de små fejl i opløbet smiley

• #6   8. apr 2016 ja kan jeg godt se men min underviser er super og booster mig lige det sidste

• #7   8. apr 2016 Hvad fanden andre har sagt til dig, kan vel være ligemeget? smiley
    Der er jo ingen der siger man behøver at ride seriøst? Du kan vel bare hygge med hesten i stedet for, få lysten tilbage, nyde livet på heste ryg smiley

• #8   8. apr 2016 Altså man kan jo teknisk set ride undervisning 7 gange om ugen, og jeg mener også vi har en i stalden der altid rider en slags undervisning, enten med hendes mor eller stedets faste underviser.

• #9   8. apr 2016 ok men min mor tager ikke ud til lynge og kan intet med heste og undervisning, så lige nu er jeg glad for min underviser der kan det hele. Idag satte vi os sammen og snakkede om ridning og min dårlige selvtillid, også fortalte hun mig tingene ligeud, at jeg godt kan ride og skal tro mere på mig selv:-)

• #10   8. apr 2016 Det jeg også mente var at du kan ride undervisning lige så mange gange som du har råd til og orker smiley

• #11   8. apr 2016 ok fint forstod den bare ikke sådan!!

• #12   8. apr 2016 Hvis DU har brug for undervisning 2 eller 3 gange i ugen så gør det. der er ikke noget værre end at have dårlig selvtillid og det dejligt at høre i arbejder på det.

men tænkt ikke på hvad andre synes er for lidt eller for meget. vi er forskellige og har forskellige behov til de forskellige situationer. Mærk efter og snak med din underviser. hvis du gerne vil have undervisning 3 gange i ugen og føler det booster dit selvværd. så gør det! smiley

jeg har selv haft meget lav selvtillid og kæmper stadig med det under ridningen. jeg har lært at man kommer længst ved at gøre det som man selv føler man har brug for. kun dig selv ved helt præcis hvad du har brug for smiley ingen andre.

• #13   8. apr 2016 Hellere for meget undervisning end for lidt..!!

Syntes det er super godt du får ekstra undervisning i de perioder du har brug for det.. Det gør jeg også hvis jeg har er problem jeg har svært ved at løse.

Og lige til sidst... Skid nu højt og helligt på hvad andre siger, mener og tænker. Det et altid meget lettere at finde andres fejl, men som de siger ved forsvaret: "når du peger på en person er der altid 3 fingre der vender ind mod dog selv"

• #14   8. apr 2016 Nej det er rigtigt, men tror jeg sætter mig sammen med min underviser og lige snakker med hende her på et tidspunkt

• #15   8. apr 2016 Hvad mener du??

• #16   8. apr 2016 Nej syndes ikke det for meget jeg får pt meget undervisning da vi igang med at træne ham op og jeg lære rigtig meget. Jeg ville helt sikkert få undervisning vis jeg var dig og følte det var det rigtige så kan i altid trappe ned det er set jeg selv gør

• #17   8. apr 2016 Som jeg lige hurtigt læser i kommentarerne, lyder det som om du er glad for at få undervisning 3 gange om ugen - og så er det bestemt helt i orden. smiley har selv modtaget undervisning 2-3 gange ugentligt igennem nogle år og var fuldt tilfreds.
    Også dejligt din underviser vil hjælpe med at opbygge din selvtillid.

• #18   9. apr 2016 Uhh hvis jeg skulle lytte til de kommentar jeg har fået igennem mine 7 år med hest. Så burde jeg slet ikke have hest. smiley
    Så lad det sive ind af det ene øre og ud af det andet smiley

Og hvad så hvis du rent faktisk ikke kan ride?
    Så længe du og hesten hygger jer med det. Så har resten Ingen betydning smiley

Personligt ville jeg syntes undervisning så ofte var for meget. Men jeg syntes også 1 - 2 gange i måneden er det bedste. På den måde bliver man nød til selv at tænke, arbejde og prøve sig frem.
    Undervisning for ofte kan man ricikere at blive lidt robotagtigt og kan derfor kun tingene på den ene hest da man ikke selv har resoneret sig frem til resultatet.
    Men hvis du er glad for undervisning så ofte. Så syntes jeg da klart du skal gøre det. Vi skal gøre hvad der føles rigtigt for os smiley

• #19   9. apr 2016 Ja men når jeg får undervisning får jeg lige wow oplevelsen med dette kan jeg faktisk, når jeg rider alene mister jeg selvtilliden og har mest lyst til at smide alt fra mig

• #20   9. apr 2016 Jeg kender en der har valgt at modtage undervisning 3 gange om ugen. Hun har nogle mål med sin ridning, og har fundet frem til at den mængde undervisning hjælper hende med at nå de mål. Og jeg kan da se hvor meget hun rykker sig. Det hun så gør, som er vigtigt for ikke at brænde ud, er at hun de andre dage rider hygge.

• #21   10. apr 2016 Jeg kender til det der med at føle at man er elendig til at ride. Jeg modtager undervisning ca. En gang om måneden. Og det er jeg rigtig glad for. Dog er det lidt hårdt psykisk for mig pt. Da vi tidligere har haft meget fokus på hesten, men nu har mere fokus på mig. Og alt det der skal rettes op, så føler jeg mig virkelig som en elendig rytter og at vi er så langt fra vores mål..da jeg sagde i fredags at jeg følte det var en evighed til målet var nået sagde min underviser at det er det jo altså ikke... Det hjalp en smule.. Men jeg føler mig stadigvæk elendig og må klø på med at fokusere på mig selv..
    Så er det jo ingen fordel her at være i tilridnings processen med hesten og skulle lære den, samtidig som man selv skal have så meget fokus på sig selv...
    I starten havde jeg undervisning 3x ugentligt Ifb. Med opstarten af ham.

Mvh TT

Kommentér på:
undervisning

Annonce