{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Forslag til arbejde {{forumTopicSubject}}

Da jeg i dag har været til møde med skolen og nu både har deres, min psykolog, og mine forældres godkendelse på at jeg må droppe ud/gå så meget ned på timerne at jeg kun følger to fag og derved arbejde med mig selv (længere historie jeg har bøvlet i 3,5 år med at være social og er nu blevet skræmt)

Jeg bedst tjent med at have nogen timer i ugen jeg kan arbejde uden for huset, både for stadig at være blandt mennesker og for ikke at blive sindsyg af at gå hjemme så meget.

Jeg vil nok være nød til at have noget forholdsvis fleksibelt skema da mine skole timer (også selvom det jo kun er to fag altså ca 5*1,5 time i ugen) jo godt kan variere lidt. Der ud over søger jeg kun job indtil sommerferien, lidt ind i sommerferien evt.

Jeg har allerede arbejde, jeg er svømme instruktør så alle timer ligger efter skoletid, typisk efter 17.00 derfor er det bare ikke muligt at få flere timer inden for normale hverdags timer.

Har i nogen forslag til et så fleksibelt arbejde? jeg er næsten ligeglad hvad det er for noget dog skal det jo være nok timer i ugen. Jeg vil gerne have 10-20 timer i ugen.

Jeg har overvejet lidt at søge i en frisør, bare rende rundt og gøre lidt rent, lave noget at drikke til kunderne, købe blade og sådan noget. Ellers er det nok noget supermarked men jeg tænker ikke det er det mest fleksible. Så jeg er lidt lost på hvad jeg kan få af job indtil sommer og de der 10-20 timer og så fleksibelt at jeg kan smutte/møde senere for at passe mine få timer på skolen

Har i nogen forslag overhovedet? eller lyder det bare som en umulig mission jeg er på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til arbejde
  • #1   23. jan 2014 Hej
    Jeg kan se du er 16 år hvilket skulle være en rigtig god alder og søge job i, jeg har modtaget mange ansøgninger i supermarked (altså bare taget imod dem i en kiosk) og der hvor man skriver at de søger job i en meget begrænset tidsperiode altså kun indtil sommer, så tror jeg at supermarkeder ikke vil ansætte hvis det kun er for en periode da der vil være noget oplæring, men synes alligvel du skal prøve! smiley For det er et stort + at du er ung og kan arbejde i dagstimerne! smiley

Jeg synes ikke det er en umulig mission du skal bare skrive en god ansøgning og så ud med dem!

• #2   23. jan 2014 Team Fiona: også når jeg nok er nød til at smutte midt på dagen for at være på skolen fra 10-12? Det er nemlig det jeg frygter lidt. Ellers kan jo først møde fra 12-12.30 alt efter hvor i byen det er.

men grunden til det kun er ind til sommer er at jeg pt. går i 1G og skifter til HF til sommer. Derfor skal jeg op på fuldt time tal i skolen der

• #3   24. jan 2014 Nu arbejder jeg i et supermarked, hvor vi jo konstant får ansøgninger. Der bliver gjort en markant forskel på dem som skriver at de kun kan arbejde indtil sommerferien fx og så dem som sådan set søger noget over lang tid.
    Det har noget at gøre med, at man meget af tiden skal oplæres, og det tager meget at butikkens tid - derved tager det igen meget tid, at skulle til at holde nye jobsamtaler og lære ny person op, når vedkommende skal "smutte" efter er halvt år....

Mht. tiderne at møde på, er det varierende alt efter hvilken butik det er og hvor stor den er. Fx i min butik har vi to/tre der møder kl 7, to der møder kl 9 eller 10 (som oftest går igen kl 14 eller 15), hvor de to første på dagen bliver afløst af tre nye kl 16. I blandt de nævnte er der nogle gange elstra der møder ind - hvor det er meget fleksible tider. Fx er jeg på "halv fuldtid" så at sige, da jeg ikke laver andet, så hvis jeg fx har en vagt der starter kl 13, men har lyst til at møde kl 10 - så gør jeg det smiley
    Men vi har også en ok stor butik, som kan klare det.....

- så igen; alt efter hvilken butik det er, og hvor stor den er, KAN mødetiderne være fleksible smiley

• #4   24. jan 2014 det kan sagtens være fleksibelt i butik, snak med dem og forklar problemet, har selv arbejdet i butik i 5 år, og det var altid rart med en man kunne ringe til, hvis lokummet brændte, 2-3 timer, gør en forskel hvis det er det eller intet. så ja det kan sagtens lade sig gøre smiley

i forhold til en frisør som du selv nævner, vil det nok ikke være muligt, du skal tænke på at ale spare så meget som muligt i disse tider, og hvad du selv nævner du kunne gøre, gør frisørene ofte selv nu, da de på den måde kan spare en arbejdskraft, og spare penge.

ved godt det er et nederen job, men hvad med aviser? dem kan du jo fuldstændig selv bestemme hvornår på dagen du kører dem ud. Det er god motion og frisk luft smiley

• #5   24. jan 2014 Mie: der er bare ikke en eneste ledig rute i området så det er lidt svært med aviser

Det lyder jo dejligt at det ikke er totalt umuligt at finde noget smiley

Kommentér på:
Forslag til arbejde

Annonce