et år siden {{forumTopicSubject}}
idag er det et helt år siden.. jeg sagde farvel til min bedste ven.. et år siden jeg så ham trække vejret for sidste gang.. et år siden jeg sidst kiggede ind i hans dejlige øjne.. det har været et hårdt år uden ham... jeg savner ham hverdag.. og ville gøre alt for bare en dag mere med ham r.i.p condi du var det bedste jeg havde!? vi ses på den anden side en dag
jeg husker tydeligt første gang jeg så dig... dine øjne var så rolige.. dit sind var så fantastisk, du skulle bare med mig hjem.. jeg kunne mærke du var den rigtige hest for mig! vi havde mange op og ned ture. men jeg gav aldrig op! for du var værd at kæmpe for! jeg havde håbet du skulle blive min nye spring hest.. men da du havde slidgigt gik den ikke.. så jeg red bare tur på dig og trænede tricks! vi fik et fantastisk forhold jeg håbede det skulle være dig og mig for altid.. men sådan skulle det ikke være... 21/1-13 blev du revet væk fra mig... mit hjerte var knust.. men er der en ting du har lært mig så er det at kæmpe videre! min skat for evigt! mor elsker dig
dec 2007
Følger: 53 Følgere: 195 Heste: 13 Svar: 422
Jeg kender følelsen, det gør mig ondt.
apr 2011
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 132 Svar: 474
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 888 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.782
VH
Annette
jun 2013
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 13 Svar: 381
sep 2012