Snart et år siden :( {{forumTopicSubject}}
Nu er det ved at være et år siden at begge mine drenge, Sebastian og Claus måtte tage turen over regnbuen. Det var den 10 januar 2012, og det var det værste dag i mit liv.
Sebastian blev 27 år, og måtte til sidst aflives fordi han ikke var rentgående og fordi han havde underbid der desværre blev værre, så han til sidst havde svært ved at bide græsset af..
Claus blev 17 år, og måtte aflives fordi hans ben var ødelagt pga 2 års forfangenhed
Det er hårdt at sige farvel til én hest, men til begge to på en gang, det kunne have taget livet af mig!!
Jeg har grædt mange tårer, og på dage som denne, hvor markerne er dækket med sne og solen skinner så smukt, så savner jeg en dejlig vinterridetur på min skønne snehvide hest, og en hyggedag med min egen lille ponyprut.
Jeg har haft en part fra april til september, men det var ikke det samme som at have sin egen hest. Det var en sød hest, men det var ikke basse og claus. Jeg kunne ikke klare at dele hest, når nu jeg har haft min egen siden den dag jeg fyldte 1 år!
Jeg har også kigget lidt på heste på nettet, for jeg vil jo gerne ride, og jeg savner omgangen og hyggen med hestene, men når det hele kommer for tæt på, så bakker jeg ud fordi jeg ikke føler mig klar.. jeg havde trods alt haft sebastian i 8 år og claus i 15 år, så de har bare altid været en del af mit liv..
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg, andet end at sige at det er pokkers hårdt at sige farvel, og det er pisse hårdt at leve med sorgen og tabet af sine bedste venner efterfølgende..
De var virkelig mine bedste venner.. jeg har fortalt dem alt. Jeg har aldrig været pigen med en masse veninder, og de veninder jeg havde var ikke hesteinteresserede.. det har været basse og claus der har lagt ører til kærestesorger, mine problemer i forbindelse med min mors skilsmisse, mine tanker om at flytte hjemmefra osv..
Jeg savner dem hver dag, og på det sidste er jeg begyndt at drømme om dem, og det gør mig ked af det
Jeg ved at de har det godt hvor de er, uden smerter og gangbesvær, men for pokker hvor ville jeg ønske de kunne have levet evigt
Jeg vedhæfter lige et dejligt billede af dem, taget den 17. december 2009
nov 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 209 Svar: 3.604
Godt, at man kan tænke tilbage på alle minderne man har haft sammen
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.447
Måtte også sige farvel til 3 heste på under 7 dage. Men det værste på være da jeg måtte sige farvel til Cookie.. han er dog kun solgt..
Husk at både dyr og mennesker, har vi kun til låns for en stund :')
jul 2006
Følger: 61 Følgere: 55 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 86
Snart et år siden :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside