{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Mega ondt efter styrt! {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'er!
Jeg red i lørdags med en veninde i skoven og jeg havde lånt en hest som jeg har redet 100 gange og kender den ret godt efterhånden. Hestene havde ikke været ude da klokken var 09.00 om morgenen og derfor havde vi en anelse svært ved at få kontrol over dem. Nå, men vi red så i den der skov og hestene var godt tændte efter vi havde opvarmet dem og sprunget en del. Min veninde fører an og vi øver os lidt til hubertus, så der er godt med fart på. Føre hesten hopper så til siden og Sunshine ( min hest ) og jeg får overbalance og rammer et træ imens jeg sidder fast i stigbøjlen. ( det var i fuld galop, så det gik ret stærkt) Jeg falder så af og min veninde får fanget min hest og står og holder begge heste imens jeg prøver at få mit ben på plads der bogstaveligtalt sidder helt forkert. Jeg skulle have pusten fordi jeg altid får det dårligt når jeg styrter/falder af, og så red vi videre. Jeg havde næsten ikke ondt da vi red hjem og der gik faktisk 2 dage før det kunne mærkes. Derfor tog jeg jo ikke på skadestuen. Nu kan jeg knapt gå og har blodansamlinger og mit knæ er helt sort/blåt.. Min læge siger at jeg piver for meget og det bare er et blå mærke jeg har fået, men jeg kan jo mærke den er helt rablende gal med det sk*de knæ! smiley Hvad skal jeg gøre?

Jeg har ligget med gelepose på som ligger i fryseren og det har hjulpet på hævelsen, men smerten er der stadig? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mega ondt efter styrt!
Kommentér på:
Mega ondt efter styrt!

Annonce