{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Nogle ideer?? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley :D smiley
Jeg er blevet forelsket i en pony smiley , som koster 5.000, men vi har ikke så mange penge da min anden hest har kostet os rimelig meget. Men jeg er opsat på at jeg vil og skal tjene de penge til den, MEN jeg er desværre kun 11 år og må ikke have et job. Er der andre måder jeg kan tjene penge på? Jeg er selv kommet på at gå tur med hunde. Andre ideer? smiley :D smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle ideer??
  • #3   12. jan 2014 Da jeg var 11-12 år, var jeg barnepige, lavede pligter i hjemmet og mugede ud - det fik jeg en god slat penge for smiley Og så hjalp jeg naboen i haven, hvor jeg rev blade sammen, og hvad der ellers lige var smiley

• inge d
    inge d Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 67
    #6   12. jan 2014 Hvordan vil du få råd til at have hesten efterfølgende?? Købsprisen er jo det mindste beløb ved at have hest. Opstaldning, foder, smed, dyrlæge, udstyr osv er jo langt fra gratis.

Jeg synes dog, det er flot, at du selv vil spare sammen

• #7   13. jan 2014 Hej Inge. Jeg har allerede en pony, som er næsten 23 år. Jeg ved, at han ikke holder ret mange flere år. Mine forældre betaler allerede for alt til ham, men jeg skal selv spare sammen til en ny hest.
    Tak til jer alle for rådene. smiley smiley

Kommentér på:
Nogle ideer??

Annonce