814 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Min far er syg - igen! Min far er syg - igen!

Jeg er temmelig fortvivlet i øjeblikket..
min far har lungebetændelse for 4. gang på 12 mdr.. smiley han har fået konstateret KOL..
jeg mistænker ham for ikke at være i behandling denne gang.. og når jeg spørger indtil noget omkring det, så vil han ikke svare mig, og ellers taler han helt uden om..

det skal siges at min far lider af depression.. og frygter inderligt han prøver at drukne sig selv ved at undgå behandling.
(ubehandlet lungebetændelse, giver vand i lungerne, og blir det ikke behandlet, så drukner man)

hvad ville I gøre i min situation?
jeg har nu taget kontakt til min søster, da han plejer at lytte til hende..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min far er syg - igen!
  • #1   11. jan 2014 Jeg havde gået ind til ham, og sagt nu vil jeg fandme havde svar. Jeg vil IKKE miste dig, hvis du ikke er i behandling så kan du godt til at komme i gang. Vil du måske efterlade mig her alene hvis du dør ??

• #2   11. jan 2014 årh det lyder da forfærdeligt.

er han slet ikke til at snakke med om det? har en en kæreste, kone, din mor et eller andet?

hvis det var mig ville jeg slå hårdt ned i bordet, forlange at han var ærlig, og ærlig talt, ved det lyder hårdt, men ville ikke være bleg for at smide et par kommentar efter ham om fx. hvordan han kan gøre det mod dig, at han svigter what ever.

ikke for at såre ham, men for at vække ham. smiley

• #3   11. jan 2014 Ann Sofie: min far er meget ustabil psykisk.. =/
    og tror egentlig han er ligeglad om jeg mister ham eller ej.. det er ikke ham, det kommer til at gøre ondt på i sidste ende. smiley
    har aldrig været MEGET tæt med min far.. han fanget først at han havde "glemt" mig, da jeg flyttede fra Falster til KBH..

• #4   11. jan 2014 Mie: min far har svigtet mig hele livet.. det er først inden for de sidste 4år, han er begyndt at være som en far.. eller han gør da et forsøg..
    men lige i øjeblikket.. er han slet ikke til at snakke med, da han for en del år tilbage var ude for et uheld og var skyld i uagtsomt manddrab på en 5 årig dreng..

• #5   11. jan 2014 årh, hvad siger din søster?

• #6   11. jan 2014 at hun vil ringe til ham i morgen..
    føler mig virkelig magtesløs.. har endelig fået en far.. og så blir han sådan der! det er ikke fair..

• #7   11. jan 2014 Ligesom Mie M ville jeg heller ikke være bleg for at prøve at "vække" ham. Er der overhovedet ingen mulighed for at sætte jer sammen og prøve at tage en alvorlig snak med ham?

• #8   11. jan 2014 Nu kender jeg jo intet til din situation, men hvis det var mig kunne jeg også godt finde på at fortælle ham, at han har svigtet én gang, og at det simpelthen er for egoistisk at lade sine døtre og familie i stikken, nu hvor man endelig har fået ham tilbage

• #9   11. jan 2014 Fünke: det er allerede sagt!
    sagde jeg til ham for 2-3 mdr siden.. men måske jeg skulle prøve igen..

• #10   11. jan 2014 Årh, jeg har aldrig stået i din situation, men jeg ville simpelthen blive ved og blive ved og blive ved indtil den fes ind smiley

• #11   11. jan 2014 det er en forfærdelig situation. Personligt ville jeg råbe og skrige af ham.. det er bare ikke retfærdigt at tænke så meget på sig selv, men jeg ved godt at det kan være svært at rumme andres følelser når man har en depression, så tænker man ofte kun på sig selv.

hvad med noget prof hjælp, er det udelukket?

• #12   11. jan 2014 Mie: han har været ved psykolog.. og de lærte ham at mediterer.. så ja, han er mindre vred.. men lige indelukket af den grund.. -.-

• #13   11. jan 2014 Må jeg give dig et godt råd, og jeg taler af erfaring (har selv en syg far) du kan ikke fortælle ham det så han indser det, det skal der professionelle til, så henvend dig til en du ved han lytter til, og få personen til at snakke med ham om det smiley
    Bevar dit far/datter forhold, det gør det meget nemmere for dig senere hen smiley

• #14   12. jan 2014 Tak Karoline smiley

• #15   12. jan 2014 Der er desværre ikke ret meget du kan gøre, andet end at elske ham for den far han er i stand til at være for dig.
    Han har desværret ret til at nægte behandling. men mon ikke han alligevel vågner på et tidspunkt, kvælning er det væreste der findes, så mon ikke han alligevel går i panik og beder om hjælp.
    det håber jeg for jer.
    Held og lykke og tanker herfra

Kommentér på:
Min far er syg - igen!

Annonce