Føler mig heldig.. NOT!!! {{forumTopicSubject}}
Det er brok.. lad være med at læse, hvis du sys det er belastende.. skal bare lige af med nogle frustrationer..
Jeg fik nogle grimme røde knopper på siden af næsen igår.. har haft nogle der lignede ved øjnbrynet, men de er gået væk igen inden for 24 timer..
såen gik det ikke denne gang!
I løbet af igår, var de over hele næsen og pludselig også i venstre øre.. hoppe kan de knopper sku også.. og i dag, er de så i HELE mit hoved, dog er kæberne ikke særlig hårdt ramt.. og de KLØR bare som en i fanden!
Tog så til lægen kl. 11, hvor der så liiiige var 35mins forsinkelse.. jubi! kommer ind, og viser ham mit øre, da jeg har lagt en farvet dagcreme oven på de mest synlige.. (Nilens jord, så der er ikke alt muligt gylle i)
Han kigger på det.. eller flår mig i øret.. og siger at jeg iøvrigt har betændelse i øret.. siger at det ved jeg godt.. har jeg hver vinter, men at jeg ikke gider at behandle det, da det ikke går væk alligevel.. og går det væk, kommer det igen i løbet af et par dage..
han mumler noget.. og jeg tænker åh nej..
han spurgte om jeg havde haft dem (knopperne før.. og svarede ja, men kun lige ved venstre øjnbryn og lidt op i panden..
han mumler noget igen.. Han siger så at han er ret sikker på at jeg har en sjælden hudlidelse, som gør at huden fremkalder allergiske reaktioner helt UDEN grund..
Tænker bare "NOOOOO!" kigger på ham, og siger, hvor meget kan én person fejle? helt ærligt!
Han kigger på mig med et smil og griner.. "skal vi tage den store bog frem og finde ud af det?"
Siger at han bare kan give mig den med hjem, så han ikke fik mere ventetid..
Han griner lidt og spørger ind til min sygdoms historik. fortæller bare lige kort..
han udskriver mig en steoridecreme.. nu blir jeg stor og stærk og siger jeg skal tage et par anti histaminer, og siger at jeg skal ringe på mandag, hvis der ingen bedring er...
I år har jeg så fået konstateret psykisk kronisk lidelse/r og hudlidelse.. det har sku været et godt år for/med diagnoser..
Føler mig sku så heldig!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Føler mig heldig.. NOT!!!