{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.687 visninger | Oprettet:

Hvad er du dårlig til {{forumTopicSubject}}

Hej.
Blev inspireret af en tidligere tråd i dag her på HG omkring hvad folk bliver sure/irriteret over eller hader. Det slog mig at rigtig mange af svarene (også mig selv) handlede om andre der havde lavet lort i den (bevidst eller ubevist) som på en eller anden måde generer andre.

Nu vil jeg lave en ny tråd som omhandler ens EGNE fejl,

Jeg starter gerne.

En TYPISK fejl/defekt ved mig er at jeg har svært ved at fatte mig i korthed fordi jeg føler det er vigtigt argumentere i hoved og røv om hvorfor jeg skriver de ting jeg gør.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er du dårlig til
  • #1   8. dec 2013 At huske!

• #2   8. dec 2013 Alt der omhandler en bold

• #5   8. dec 2013 Ehm ikke lige noget jeg kan komme i tanke om... Er en lille engel smiley
    Ehj skal nok skrive når jeg kommer i tanke om noget, så læser bare hvad de andre skriver smiley

• #6   8. dec 2013 Bold spil!

• #7   8. dec 2013 Jeg er RIGTIG dårlig til at sige fra, og til at mærke hvordan jeg har det - det siger min mor hvertfald.

Derudover er jeg RIGTIG dårlig til at debattere, fordi jeg kludre rundt i det. Haha! smiley

Så er jeg dårlig til tysk, matematik og jeg hader boldspil og kan ikke finde ud af det. Jeg kan f.eks ikke finde ud af fodbold og jeg kan ikke spille håndbold. xD

Der er sikkert 10000000 andre ting også! xD

• #8   8. dec 2013 Jeg er pisse dårlig til at få styr på mit liv. smiley
    Hvilket egentlig er min egen fejl... smiley

• #10   8. dec 2013 Jeg er faktisk ret dårlig til at bestemme mig om ligegyldige ting. smiley

Og så er jeg rigtig utålmodig når (?) andre end mig selv skal ud af døren, og jeg selv er klar.
    Jeg er også utålmodig, når jeg er med min mor ude og shoppe. Især når hun skal ind i hendes butikker.

• #11   8. dec 2013 Tysk, matematik, alle former for boldspil... og sikkert en helt masse andre ting smiley

• #12   8. dec 2013 Mit ordforråd er simpelthen alt for lille. Det er vildt irriterende i en hed/vild debat at man ikke kan de der flotte ord også bliver det sådan lidt "primitivt-flyver-ud-af-munden-agtigt". OG så kludre jeg også i diskutioner

• #13   8. dec 2013 Alting.. Hvis man kan være født katastrofe, så er det MIG! smiley

• #14   8. dec 2013 Jeg er pisse dårlig til at komme mig over mine fejl :|
    Jeg er også mega dårlig til at sige fra. Jeg er dårlig til at sige til mig selv at det nok skal gå selvom at det ikke virker første gang xD

• #15   8. dec 2013 Jeg er rigtig dårlig til at lyve. Og jeg er utrolig dårlig til at lade være med at grine i serise situationer, hvis en klassekammerat lige kom med en hylende morsom kommentar i en seriøs sammenhæng! xD
    Jeg er utrolig dårlig til at høre efter hvis jeg ved at JEG har ret og den anden person prøver at få mig til at skifte mening, og så er jeg bare den sygeste HAT til at spille golf! xD

• #17   8. dec 2013 Christina H

Det kunne jeg direkte kopierer alt hvad der står i din kommentar (nr. #15)

• #19   8. dec 2013 Jeg laver også en kort historie lang (min mands ord) smiley
    Jeg er stædig og påstålig når jeg ved jeg har ret, tager jeg fejl siger jeg undskyld og indrømmer det.
    Er lidt egoistisk da jeg sætter min hest meget højt i forhold til min mands planer (det er jo et levende dyr)
    Jeg klager over/til min mand om at han kører for stærkt, ikke tager sig nok af hunden han ville have, at han ikke rydder op efter sig og børnene når de har været alene hjemme. At han lugter når han har røget eller drukket øl.
    Jeg er dårlig til at komme mig i seng til tiden..sidder her nu selv om jeg har sagt jeg skulle i seng...
    Ja jeg er nok ret god til at brokke mig... smiley
    Heldigvis elsker vi hinanden smiley men jeg er ikke nem at leve med smiley

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 282
    #20   8. dec 2013 Jeg er ELENDIG til at sige nej.
    Og så har jeg ret svært ved at se når jeg selv har jokket i spinaten, men ufattelig god til at se når andre har….

og så er jeg ringe til at lave nedsidning på heste over 1.50 smiley hahaha

• #21   8. dec 2013 At huske! Virkelig..
    Jeg har glemt over 3 ting, som jeg skulle sige i dag, og det er virkelig irriterende!

• #22   8. dec 2013 Ja jeg har også svært ved at acceptere mine fejl.. Vil jo gerne gøre (IKKE VÆRE) det hele perfekt....

• #24   8. dec 2013 Jeg stinker til at snakke med nye folk.. Bortset fra hvis de har hunde oo
    Egentlig underligt xD

Og så er jeg helt vildt dårlig til at få venner, og holde kontakten smiley

• #26   8. dec 2013 - at huske
    - matematik
    - tysk
    - madlavning. alt.
    - at sige fra
    - grammatik
    - tålmodighed overfor min familie herhjemme
    - tage mig sammen, generelt
    - rydde op i tid så det ikke ligner lort
    åååh ja der er mange ting endnu.

• #27   8. dec 2013 nok det jeg er mest dårlig til er hvis man lige har snakket om noget og så lige pluslig sige noget helt andet end det vi lige snakket om folk bliver altid så forvirret smiley jo så kan jeg også nogen gange snakke helt vildt hurtig og jeg stædig meget stædig

• #29   8. dec 2013 jeg er elendig til at tage mig sammen til at få lavet tingene til skolen - altså afleveringerne - så laver det altid i sidste øjeblik! smiley

Også har jeg før hen haft store problemer med mit temperament - blev altid så surt mest af alt på mig selv smiley

• #31   8. dec 2013 At tilgive og glemme. Jeg har en tendens til at huske og holde fast i alle de grimme ting folk har gjort mod mig og jeg tager mit nag med mig i graven. Det er temmelig meget one strike and out, når det kommer til at dumme sig overfor mig.

Jeg vil meget gerne blive bedre til det, men det spiller ikke helt for mig :b

Og så sutter jeg til matematik og fysik. Jeg kan virkelig ikke finde ud af det.

Og nå ja! At gribe ting... Jeg kan kun gribe med ansigtet smiley

• #32   8. dec 2013 Jeg er virkelig en boldspasser uden lige -.-
    Og så er jeg mega dårlig til at holde masken. Jeg kan seriøst begynde at grine, bare fordi jeg ved at jeg ikke burde..
    Jeg er dårlig til at prøve noget nyt.

• #36   8. dec 2013 Gud ja, jeg er også herre dårlig til at fremlægge! Jeg kan sidde og ryste/gå i chok inden, under og 30minutter efter smiley

• #37   8. dec 2013 Jeg er MEGA dårlig til at se seriøse film, kærlighedsfilm, film med mord og film sim det, da jeg flækker af grin når man bare IKKA MÅ grine! xD

• #38   8. dec 2013 Jeg kan, ligesom Ego heller ikke holde masken :b

Især ikke når folk skælder ud. Det er virkelig ikke med vilje, men bare et enkelt forkert ord og jeg er færdig smiley

Jeg fik engang skæld ud af min chef, da jeg var staldpige. Hun mente ikke at hundene måtte ligge i dynerne i huset, fordi de.. Ja.. Slikker dig i skridtet og hun ville ikke have at hendes barnebarn lå med en (and I quote) "Hundepikdyne". Da hun sagde det ord, knækkede filmen fuldstændigt for mig, jeg kunne slet ikke holde op med at grine :b

• #39   8. dec 2013 Jeg er simpelthen for dårlig til at få lavet afleveringer i god tid, og ender altid med at sidde og skrive det den sidste aften.

• #42   8. dec 2013 Veg: Skal heldigvis først aflevere en klokken 23 i morgen, er begyndt at læse oplægget, men Bones er meget mere spændende

• #43   8. dec 2013 At snakke til folk jeg ikke kender! Eller i det hele taget er jeg bare dårlig til at snakke med folk, især lærere.
    Fodbold er ikke min stærke side. Ved at man skal sparke og ikke bruge hænder.
    At huske ting er ikke min stærke side. Husker kun ligeyldige ting.
    Sikkert 1000 ting mere.

Så perfekt er jeg ikke (;

• #44   8. dec 2013 Jeg er dårlig til tysk, alt hvad der har med en bold at gøre, at gå i seng til tiden og at lave mine lektier til tiden smiley og sikkert også en masse andre ting som jeg bare ikke kan huske smiley

• #45   8. dec 2013 Veg - Det der med fodbold - det gør jeg også. Jeg kan ikke finde ud af andet end at stå i forsvar! smiley Hahahaha! Jeg elsker at smadre folk! smiley

• #46   8. dec 2013 Jeg er en snotskovl til at sige nej og jeg er mega dårlig til at tage telefonen når folk med ukendt nummer ringer. Jeg hader at være sammen med folk jeg ikke kender/kun har skrevet med eller set..Men bortset fra det, er jeg den vildeste til at komme med dårlige undskyldninger! xD

• #47   8. dec 2013 At tale om hvad jeg føler og hvordan jeg har det (min kæreste ender med at blive gråhåret inden han bliver 19)
    At spise sundt
    At motioner regelmæssigt

• #48   8. dec 2013 At huske årstal/begivenheder, boldspil/det meste sport, sige fra, fremlægge og ja..........

• #49   8. dec 2013 Og kende forskel på dagene..

• #50   9. dec 2013 Jeg er virkelig elendig til at tage mig sammen, lette røven og komme afsted/få tingene gjort.
    Er dårlig til at stå tidligt op, at huske, og så er jeg også virkelig dårlig til alt boldspil.

Men jeg kan så meget andet! smiley

• #51   9. dec 2013 Jeg er dårlig til at holde masken, bestemme, jeg virkelig utoldmodig, langsom, dårlig til at snakke i diskutioner for jeg kludre i ordene pga jeg bliver ivrig, tale lavt og HØRE !!!! smiley der er flere

• #52   9. dec 2013 Jeg er dårlig til
    - at komme i gang med afleveringer
    - at huske
    - generelt bare boldspil
    - snakke med nogen jeg ikke kender
    - matematik bliver jeg sindsyg af smiley
    - og nogle gange griner jeg når jeg bare ikke må! smiley
    Og sikkert mange flere xD

• #53   9. dec 2013 Er røvdårlig til at:

-huske
    -boldspil
    -tabe i spil
    -fremlægge
    -matematik
    -snakke med min engelsklærer
    -tysk
    -fysik
    -afleveringer

Sjovt der er så mange der ikke er så sociale

Det er fandme det jeg er bedst til! smiley

• #54   9. dec 2013 Jeg er også lidt en socially awkward penguin.. Jeg er rimelig god til at gemme det, men kan dog godt fremstå arrogant, fordi jeg ikke er den... Største fan af andre mennesker.. Især ikke i større mængder. Altså, hvis jeg skal forholde mig til dem og snakke med dem. Hvis jeg ikke behøver at snakke med dem, er det okay..

• #56   10. dec 2013 Spise spagetti-.-

• #57   10. dec 2013 INGENTING I'M PERFECT!:D
    Ej okay jeg er faktisk pænt ringe til....alting smiley fks.
    -Mennesker, jeg kigger på dem. taler med dem, men fatter stadig ik hvad der forgår oppe i hovedet på dem smiley
    -Tage ting seriøst
    -Holde mit temperament nogenlunde fornuftigt, if u know wat i mean ;p
    -Lade vær med at konstant komme op og diskutere/skændes med andre mennesker
    -I det hele taget bare være normal
    -Jeg har også utrolig dårlig tålmodighed smiley
    -Styre mit kage ædning xD
    -KAAAAGE! sorry, fik lige lyst til kage :3
    -Alt med bolde. jep! i'm a boldspadser :3
    -Og så sikkert også en masse jeg ikke magter at skrive nu! hov! når ja, jeg stinker også til tysk, og at taste ting ind på en lommeregner smiley smiley

• #58   10. dec 2013 UH! Hader at spise nudler i offentligheden smiley

• #59   10. dec 2013 - Boldspil
    - Matematik
    - At tilgive mig selv, når jeg laver en fejl
    - At beherske mig, når jeg skriver stil (ender altid med at skrive for meget)
    - At gå til fester/i byen (bliver altid så underligt nervøs, før jeg skal afsted og har mere lyst til at blive hjemme, selvom det jo plejer at blive sjovt, når jeg først er kommet)
    - At gå til eksamen
    - At tale langsomt og tydeligt
    - At tabe

smiley

• #61   11. dec 2013 Mit temperament. Jeg har en kort lunte, når det kommer til div. ting, f.eks., når jeg står i kø i et supermarked, og kassedamen er pisse langsomt med, at få bippet tingene ind. Eller hvis der er lang kø, så er jeg den der spørger om man ikke kan åbne en kasse til.
    Er stædig. Hvilket nogle gange ender langt ude mht diskussioner med min kæreste, fordi er han ligeså stædig som jeg er. Jeg blev engang så sur, at jeg skred ud af døren og kom tilbage igen mange timer senere. Men vi ender altid
    med blive gode venner igen ( smiley )
    Gå og spise min mad. Jeg fortrækker at side eller stå hvis det er muligt.

• #62   11. dec 2013 Åh Gud, hvis jeg først begynder. Slutter det aldrig, men here we go!

#1 man må ikke rigtig 'lege' med sine piercinger, men jeg piller konstant mit snakebite ud og resten af dem, da jeg syntes det er sjovt.
    Jeg bidder også rigtig meget i dem!
    #2 temperament... Træd et skridt i den forkerte retning når du er sammen med mig, og så har du skrevet under på din dødsattest!
    #3 at vise mine følelser.. Ergo, jeg fremstår altid som en sur bitch, selvom jeg ikke er det! Jeg lider blandt andet også af kronisk bitchface, så ser altid sur ud:-/
    #4 aflevere opgaver og møde op i skolen.. Jeg mangler at aflevere 4 opgaver og har 7.81% fravær, og man må maks have 10%. Har også lige fået min første advarsel!
    #5 at rydde op på mit værelse.. Jeg har er gigantisk værelse, og det er bare som om, at det bliver hundrede gange hurtigere rodet end andre!
    #6 jeg sutter til fodbold! Kan sagtens stå på mål, men forsvar og angreb kan rende mig!
    #7 pligter.. Bare simple ting som at støvsuge, går ud med skraldet.. Kommer altid med latterlige undskyldninger!
    #8 jeg udskyder ALTING, ALTID! Jeg gør altid alting i sidste øjeblik, medmindre det rent faktisk er noget jeg gerne vil!

• #63   11. dec 2013 Er det her man ikke skal skrive en hel roman? Nå, men det kan jeg...
    Nogle af tingene:
    - Alt, hvad der hedder bold
    - At holde mig på hesten.
    - At tabe kontrol. JEG ved bedst, hvad der er bedst for mig og alle andre i hele verden. smiley

• #64   11. dec 2013 Jeg er dårlig til at huske glemmer alt! Min pung er lige blevet væk og min øgenskygge og min maskara har også lige været væk indtil jeg fandt den på mit bord på værelset! xD -.-

• #65   11. dec 2013 At flette næbet, både at jeg skal give andre folk lov til at snakke, og ikke konstant komme med mine meninger..
    Og at huske hvilke timer jeg har, og huske hvilke bøger der hører til hvilke fag.

Det er grov hvordan alle hestepiger ikke duer til de med bolde. smiley

• #66   11. dec 2013 Puh, der er meget smiley

- er bold-spasser
    - kan ikke danse (min motorik fungere bare ikke optimalt i det hele taget)
    - kan ikke finde ud af matematik
    - kan ikke finde ud af noget som helst me drenge, jeg skræmmer dem væk
    Og en del andre ting smiley

• #67   11. dec 2013 - Lave mad. Jeg tror altid jeg kan finde ud af lortet, men et eller andet kikser altid... Ikke så fedt, når man bor selv. haha!
    - Tilgiver for nemt. De personer med stor betydning, kan nærmest stampe mig fuldstændig ned, alligevel kan jeg ikke så meget som føle had eller ligegyldighed til dem -.- ..
    - At gå tidligt i seng.
    - At fortælle hvordan jeg egentlig har det, hvis andre har trådt på mig.
    - Bliver let fornærmet, hvis fremmede sig noget til mig..
    - Tager ofte nogen ting lidt for personligt.
    - At stoppe med at grine, hvis andre kommer til skade.
    - At holde masken, hvis jeg ikke må grine.. hæhæh

• #68   12. dec 2013 Jeg er dårlig til at stoppe med at spise.

Elsker mad.

• #70   12. dec 2013 Abso smiley Har samme problem smiley

Er også dårlig til at tage på :c

• #71   12. dec 2013 Utroligt så mange der er dårlig til boldspil, Heeeh smiley

• #72   12. dec 2013 Jeg er dårlig til så mange ting virkelig..

- alt der omhandler en bold.
    - Huske, aftaler, lektier, noget jeg får af vide. Ja virkelig alt.
    - Snakke pænt og skrive pænt til folk jeg ikke kan lide.
    - Pligter, kommer med de dååååårliste undskyldninger.
    - Tilgiver alt for nemt, selv om folk har sorget mig på det groveste tilgiver jeg dem..
    - Lade vær med at gå så meget op i hvad folk tænker om mig og mit udseende.

• #73   12. dec 2013 Er rigtig dårlig til at acceptere et nej ...

• #74   12. dec 2013 - Jeg har ingen tålmodighed.
    - Mister hurtigt tiltroen.
    - Mener jeg intet kan og føler mig derfor uduelig.
    - Jeg SKAL gentage mig minimum 3 gange for at være sikker på folk har fattet mig når jeg bliver hidsig. Og afbryder de mig må jeg starte forfra.
    - Jeg er dårlig til at sige fra.
    - Jeg har ingen kondition.
    - Jeg er dårligt til alt slags sport sådan set, specielt boldspil og løb.
    - Jeg bliver hurtigt frustreret når jeg ikke kan det jeg vil inden for et par dage.
    - Mister hurtigt viljen.
    - Ser negativt på alt.

Og kunne blive ved smiley

• #75   12. dec 2013
    At holde kæft. Det giver en del problemer ikke at kunne lukke bægeret og lade være med at sige sin mening.

• #76   12. dec 2013 jeg har liket alle de kommentar i dette forrum hvor det passer 100 procent på mig

undtagen 2
    den ene kan ikke bare snakke med folk selvom de har hunde

den anden er stald limira skrev noget om en engelsk lærer smiley jeg har også problemer med hende smiley

• #77   12. dec 2013 Jeg er dårlig til alt med bolde. Er måske endda også bare en lille smule intolerant...

• #78   13. dec 2013 okay...

- jeg er dårlig til at have styr på mine ting,
    - jeg er ikke særlig social
    - mine evner i et køkken er også ret skidt...
    - elektronik er langt fra mig og intet elektronik overlever mere end 6 måneder hos mig
    - jeg har ingen tålmodighed, så hvis ikke jeg kan se fremskridt inden for kort tid, så dropper jeg det jeg var i gang med
    - jeg snakker meget hurtigt og samtidig snakker jeg meget lavt..
    - jeg bryder mig ikke om at sige nej til folk og gør det derfor hellere ikke.

• #79   13. dec 2013 oooh! den her kan jeg simpthen ikke tåle! hvis jeg så begynder at sige noget og nogen så afbryder mig.

• #80   13. dec 2013 Ups! Undskyld... smiley

• #81   14. dec 2013 Hmmm

- At huske
    - Sprog
    - At tælle til 10 når jeg skal!
    - Min tålmodighed bliver lyn hurtigt brugt op
    - Folk der afbryder
    - Til at sige fra og huske at sige nej
    - Bliver hurtigt frustreret hvis det ikke går som planlagt
    - Dårlig til at 'debatere' når folk ikke vil acceptere min holdning, de behøver ikke være enig med mig, men de skal ikke prøve at få mig til at skifte mening.

• #82   14. dec 2013 Jeg er dårlig til:
    - Ridning - Nu rider jeg ikke så meget, og har ikke gjort i.. 1½ år.. eller... jo, men det har været skridtture på max 30 min.
    - Alt der har noget at gøre med idræt på skolen
    - At passe på min ryg, på trods af at jeg går til fys, samt har daglige smerter >.<
    - At sige nej
    - At diskutere - jeg giver hurtigt op
    - At være social
    - At sige hvad jeg føler og mener
    - At få venner/nye bekendtskaber
    - Fremlæggelser - sveder altid som et svin!
    - At motionere, selvom jeg tænker på det hvert år
    - At rydde op på værelset

og meget, meget mere!

• #83   15. dec 2013 Limira: Ahaha, det er da en lille fordel at du kan spise en hel masse uden at din krop bliver påvirket i bredden smiley

• #84   16. dec 2013 jeg siger hele tiden "hvad" selvom jeg har hørt det hele
    smiley

• #85   17. dec 2013 Det er VIRKELIG MEGET...

Jeg er dårlig til bl.a.:

- fysik og kemi, biologi, historie, matematik, engelsk ( kan da forstå det der står og bliver sagt.. i almindelig tale..men så er det vist også det) -> det hænger nok sammen med at jeg ikke gad min skolegang da jeg var yngre ha ha..

- Dårlig til (som mange andre) at spille nogen former for bold...

- dårlig til at styre mit temperament - Kan blive så gal

- bærer nag i stor grad og er ret kort for hovedet hvis jeg er blevet trådt for hårdt på og så er landet lukket

- stædig af helvede til

- fyldt med følelser og kan ikke lægge dem fra mig - sanser alt også de mindste ting

- ejer masser af situationsfornemmelse, men har tendens til at provokere "finere folk" end jeg.. bare lige for at sætte dem på kanten..

- Kan ikke trække på skuldrene og være ligeglad

- at stoppe med at æde alt det chokolade (jeps jeg kan sagtens spise 2 plader marabou og få ondt i maven OG STADIG synes det var en GOD ide smiley

- At tænke før jeg snakker når jeg er gal

- at koncentrere mig ( også hvis tingene er vigtige) hvis jeg keder mig

- At styre grineflip på de mest uheldige tidspunkter

- at strukturere (på trods af jeg er i et fag hvor jeg burde.. men det fungere alligevel på trods...)

- at løsrive mig fra computeren...

- at prøve noget nyt som jeg gerne vil - tænker for meget..

- at gøre en ting færdig før jeg starter på en ny ting..

jeg kunne blive ved...

• #86   17. dec 2013 - nå ja og så kan jeg ikke lade noget ligge hvis det er uretfærdigt.. jeg bliver stiktosset...

- kan ikke stoppe hvis jeg er blevet gal..

- jeg går altid hele vejen (fx da viasat svinede mig i tlf.. det endte med at jeg opsagde abonnement 3 gange - men jeg endte med at få 200 kr og en undskyldning ud af det.. at jeg så havde brugt dage og en hel enorm masse timer på det.. og manden synes at nu skulle jeg stoppe ha ha.. det kan bare ikke lade sig gøre for mig...!)

• #87   17. dec 2013 Jeg er så dårlig til at sige fra.
    Det lyder måske som en lille ting, men det er virkelig noget der kan få mig i problemer, når det hele så bliver for meget, og jeg føler jeg har ignoreret mine egne behov og grænser for længe, ender jeg med at såre dem holder mest af, ved at lukke helt ned, og så er jeg sur og irriteret over mig selv i lang tid bagefter.

• #88   18. dec 2013 Mig.....
    I skolen og ved ponzen tror jeg ik der er noget? Jo Jeg snakker Helt vildt, og jeg kigger meget ned i gulvet når jeg fremlægger !:P smiley smiley
    Men herhjemme:
    - Rydde op på mit værelse
    - Stå op om morgenen
    - Gå tidligt i seng
    - tømme opvaskemaskine når min mor/far siger det ( der går som regel 30 min. før det sker..) smiley :P

Jaa hmm hvad ellers??

• #89   20. dec 2013 Snak med fremmede
    Og fodbold

Kommentér på:
Hvad er du dårlig til

Annonce