261 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Dækkener?:) Dækkener?:)

Ja jeg har to spørgsmål vedrørende dækkener?:)

1.
Jeg har en shetter på 95 Cm. Og har et fleecedækken til hende men kan ikke se hvilken størrelse? Så ville spørge hvilken størrelse skal hun ha?:)

2.
Har nogen dækkener til min hest, der er i stykker, og min mor kan ikke sy dem? (Hun har prøvet) Så hvor ville jeg kunne få dem lappet? (Der er både hul i og en strop der er røget af)

Men tak på forhånd!:)

Signe:)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækkener?:)
  • #1   6. dec 2013 Du skal måle hestens ryglængde, dvs. fra manke (lansemærket) til halerod. Det antal cm., du måler, er udtryk for dækken-størrelsen, og du skal vælge den dækkenstørrelse, som kommer tættest på dette tal.
    For eksempel, hvis du måler din hests ryglængde til 124 cm., bør du vælge et dækken med størrelsen 125.

Dog skal du lige tænke på at nogle dækkener kan variere i størrelsen (små i størrelse, store i størrelse :))

Min shetlænder der er 104 cm bruger str. 105 i dækken, en 110 ville dog passe ham bedre, men det er så svært at finde, og et 115 er for stort smiley

Men du skal bare huske at det ikke har noget med hestens højde at gøre smiley

Prins på min profil er 160 og bruger str. 145 i dækken, Maggie der er 146 bruger 135, og Frida der er 146-149 (vokser endnu) skulle bruge str. 125 hvis hun skulle bruge et dækken smiley

• #2   6. dec 2013 Og mht. at lappe dækkenerne så kan det som regel godt syes, jeg har selv syet 5 huller i et af Maggies dækkener, og så skulle det ikke undre mig hvis faren til hende der ejer Maggie lige putter noget gaffertape på x3 Det er hans løsning på det meste x3

Den strop der er røget af, er det en benstrop? Dem kan man købe løse i diverse rideudstyrsbutikker smiley

• #3   6. dec 2013 Taak!:)^^

• #4   6. dec 2013 Hvor er det hullet i dækkenet sidder? For det er som sagt ikke umuligt at sy, så er det kun hvis dækkenet nærmest er splittet til atomer (yup, Prins har præsteret at flå et helt nyt dækken i stykker på under 24 timer, det lå spredt ud over fire store folde ;))

• #5   6. dec 2013 Det er bagpå og i siden... Og så en gjordstrop og en spænde foran...:)

Kommentér på:
Dækkener?:)

Annonce