{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

LOPPER?! {{forumTopicSubject}}

Jeg håber det er okay at jeg poster det her herinde.

Tænker at mange af dem der har heste også kan have hunde. Og kan heste vel også få lopper..

Sagen er den, át jeg har passet en hund. For en uge siden. Den var hos mig i lige godt to timer... Lå primært i min sofa, og nu har jeg altså fået lopper i hele hytten....

Jg har loppebid overalt! Og det er super træls..
Jeg har nu vasket ALT. Tæpper, dyner, puder, betræk, tøj og håndklæder der er blevet brugt eller blot rørt gulvet....
Har støvsuget alt gulv, sofa og seng.
Så har jeg købt sådan noget spray som er mod utøj, som jeg også sprøjter lidt over alt...

Men det føles bare som om intet hjælper. Er flygtet over til min moar - gået i bad, rent tøj på, og så bare ud af huset... - men de følger efter mig!

Så ... Har nogen nogle gode råd som de vil dele, vil jeg meget gerne høre det! Alt kan bruges..

Jeg har før læst át man kan smide det ud i frosten - eller fryseren - og de så dør, men andre siger at det ikke virker...

Hjælp mig... Lige nu har jeg fire bid, bare i min navle........

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LOPPER?!
  • #1   29. nov 2013 Du kan ikke gøre noget. Grunden til du bliver bidt, er fordi der ikke er noget værtsdyr, ergo må de bide mennesker. De dør af sig selv, når de ikke har noget værtsdyr, men der kan godt gå lidt tid. Heste kan ikke få lopper.

• #2   29. nov 2013 en loppe kan ligge i dvale i over et år, så hyppig støvsugning også sprøjt bio trinol som tager alt fra æg til lopper og virker i langtid.

• #3   29. nov 2013 Du kan købe noget i de fleste grovvare butikker som du kan sprøjte hjemmet for. Det hjælper SUPER godt !! men husk at loppeæg sidder også i dit tøj, så du kan sprede det til andre hjem hvis du ikke får fjernet utøjet.
    Og nej en hest får ikke lopper, de får lus smiley

• #4   29. nov 2013 Tusind tak :))

Det undrer mig bare, at hverken hundens ejer, ejerens kat eller min mor som også har passet hunden, ikke er blevet bidt overhovedet....

Føler mig bare så magtesløs...... smiley

• #6   29. nov 2013 Har du tjekket for mus eller rotter? Alt efter hvor du bor og hvordan huset er kunne disse sagtens holde godt gang i en lopperede.

• #7   30. nov 2013 Øv øv, føler med dig smiley

Trinol 810 er det bedst virkende middel jeg har prøvet.

Loppeæg kan ligge i dvale i flere år, så det er bare et død træls problem.
    Det er møg irriterende når folk ikke kan finde ud af at loppebehandle deres dyr, så andre ikke bliver generet af det.

• #9   30. nov 2013 Jeg har overvejet trinol 810, men min lokale maxi zoo butik havde noget
    økologisk som jeg hellere ville bruge, det burde være lige så godt ..
    Har hørt så mange skrækhistorier om Trinol 810 ... :s

Ved nogen om jeg bare kan smide tøjet i tørrertumbler, om de så bliver "suget" ud af mit tøj, eller skal jeg til a t vaske det hele først..?

Støvsuger flere gange dagligt, men de følger mig overalt... Har smidt to par sko ud indtil videre fordi de ikke ville gå ud af dem...

• #10   30. nov 2013 Du skal vaske det hele på høj varme. Eller sidder æg osv. Stadig tilbage.

Kommentér på:
LOPPER?!

Annonce