LOPPER?! {{forumTopicSubject}}
Jeg håber det er okay at jeg poster det her herinde.
Tænker at mange af dem der har heste også kan have hunde. Og kan heste vel også få lopper..
Sagen er den, át jeg har passet en hund. For en uge siden. Den var hos mig i lige godt to timer... Lå primært i min sofa, og nu har jeg altså fået lopper i hele hytten....
Jg har loppebid overalt! Og det er super træls..
Jeg har nu vasket ALT. Tæpper, dyner, puder, betræk, tøj og håndklæder der er blevet brugt eller blot rørt gulvet....
Har støvsuget alt gulv, sofa og seng.
Så har jeg købt sådan noget spray som er mod utøj, som jeg også sprøjter lidt over alt...
Men det føles bare som om intet hjælper. Er flygtet over til min moar - gået i bad, rent tøj på, og så bare ud af huset... - men de følger efter mig!
Så ... Har nogen nogle gode råd som de vil dele, vil jeg meget gerne høre det! Alt kan bruges..
Jeg har før læst át man kan smide det ud i frosten - eller fryseren - og de så dør, men andre siger at det ikke virker...
Hjælp mig... Lige nu har jeg fire bid, bare i min navle........
sep 2007
Følger: 14 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 2.599
mar 2006
Følger: 56 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 386
feb 2004
Følger: 190 Følgere: 194 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.557
Og nej en hest får ikke lopper, de får lus
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 356
Det undrer mig bare, at hverken hundens ejer, ejerens kat eller min mor som også har passet hunden, ikke er blevet bidt overhovedet....
Føler mig bare så magtesløs......
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
Trinol 810 er det bedst virkende middel jeg har prøvet.
Loppeæg kan ligge i dvale i flere år, så det er bare et død træls problem.
Det er møg irriterende når folk ikke kan finde ud af at loppebehandle deres dyr, så andre ikke bliver generet af det.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 356
økologisk som jeg hellere ville bruge, det burde være lige så godt ..
Har hørt så mange skrækhistorier om Trinol 810 ... :s
Ved nogen om jeg bare kan smide tøjet i tørrertumbler, om de så bliver "suget" ud af mit tøj, eller skal jeg til a t vaske det hele først..?
Støvsuger flere gange dagligt, men de følger mig overalt... Har smidt to par sko ud indtil videre fordi de ikke ville gå ud af dem...
feb 2004
Følger: 190 Følgere: 194 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.557
LOPPER?!