{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

brug for engelsk hjælp (pinligt) {{forumTopicSubject}}

hjælp til engelsk :S hjælpe mig?

Hej venner! Så er det sku blevet min tur til at få hjælp til engelsk enu engang .. Det er virkeligt pinligt, men jeg har brug for jeres hjælp én sidste gang. har en ven som ikke er dansker. Derfor snakker/skriver vi på engelsk. Men snart har han fødselsdag, og jeg skal skrive et fødselsdags kort til ham. Vil I ikke være sød at oversætte det til engelsk? please? Fordi jeg kan ikke få det til at lyde godt, og det går helt i kaos for mig, og er irriteret over at forsøge hele tiden. :S føler mig rigtig dum, men håber at der er nogle søde mennesker der gider hjælpe. JEG GIVER BELØNNING (stemme I dine udf. og karakter) smiley Det eneste I skal gøre er at oversætte dette :

"Idag skal du rigtigt fejres! Hjerteligt tilykke. Jeg ved ikke hvornår du modtager dette brev, men du skal bare vide at jeg bestemt ikke har glemt en af de vigtigeste dage på året: d. 9 Januar. - Din fødselsdag. Jeg håber at du får en rigtig god dag, med en masse gode oplevelser. Jeg ønsker dig også et rigtigt godt nytår. Jeg håber at dette år (2007) vil blive noget helt specielt for dig. Men hvis du nu alligevel sku få nogle problemer, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Husk på at jeg altid vil være der for dig.
Knus og søde tanker fra.."

FORSAT GOD AFTEN DEM SOM VIL HJÆLPE MIG!!
ER MEGET TAKNEMLIG! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brug for engelsk hjælp (pinligt)
  • #1   7. jan 2007 Jeg kan oversætte det bare ved at kigge på det =)

hvis jeg skal oversætte det, kan du så ik skrive din mail så jeg hurtigt kan sende det til dig?

• #2   7. jan 2007 Malene, Liando & FP smiley
    okay, men er alligevel taknemlig for at vide at du ville havdet hjulpet mig hvis du var god til det. Tak smiley

• #3   7. jan 2007 Semi H

kan du ik skrive det her? smiley

• #4   7. jan 2007 men her er min mail: as-ku@sol.dk

Det skal gerne lyde som et sødt brev smiley MANGE tak for din hjælp!

• #5   7. jan 2007 To day you are going to be celebrated. Congratulations. I don’t know when you are receiving this letter, but you must know that I don’t forget one of the most importing days: 9/1- your birthday. I hope you will have a really good day, whit luck of experience. I hope that this year (2007) will be very special for you. But if you are so unlucky to get some problems I will like to help you. Remember that I always will be here for you

Noget i den stil ?

(Ikk sikker på det er stavet ordenligt!

• Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
    #6   7. jan 2007 Today we are going to celebrate your birthday. Happy birthday. I don't know when you will recieve this letter, however I want you to know that I have not forgotten one of the most imoprtant days of the year: the 9th of January. - Your birthday. I hope you will have a really great day with lots of good memories. I also would like to wish you a happy new year. I hope that this year will be real special for you. However, should you have any worries, you are more than welcome to contact me and I will try and help. Remember that I will always be there for you.
    Hugs and kisses

Kommentér på:
brug for engelsk hjælp (pinligt)

Annonce