{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøjle?
  • #2   22. nov 2013 Hør hvad din tandlæge siger. De har som regel ret.

• #4   22. nov 2013 Hvis han anbefaler det, fordi at dine tænder på den ene eller anden måde vil komme til at give dig mén, så klart ja!
    Men hvis det er et slags "skønheds" indgreb (eller hvad man kalder sådan noget), så synes jeg da kun at du skal gøre det, hvis du er utilfreds med dine tænder. smiley

• #5   22. nov 2013 Ja, at ofre 3-4 år for et helt liv med smukke tænder er det værd smiley

• #7   22. nov 2013 TAG DEN! jeg har selv bøjle! det er nedern når man skal vænne sig til den! men din bliver 100p ikke så slem som min! mangler en tand så har et træk oppe i tandkødet og en metalganebøjle(hvorfor ved jeg dog ikke) istarten er det nedern, men man vænner sig hurtigt til det! også genere den mig ikke og drengene går heller ikke så meget op i det. (hvis det nu var det du var i tvivl om) og hvis du ikke får den og dine tænder bliver skævere vil du fortryde! mange af mine venner sagde nej og fortryder det idag, også selvom deres tænder ikke er blevet skævere siden! jeg ville helt klart tage den! det gavner sig på længere sigt! undskyld det ble lidt langt smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #9   22. nov 2013 Man er dum hvis man diger nej til det som barn.. Det er trods alt ikke jordens undergang.

Hilsen hende der havde bøjle på i snart 4 år smiley

• #10   22. nov 2013 Tag og gør det..... Jeg ville heller ikke i starten, men jeg er MEGA glad for at jeg fik det gjort... smiley

• #11   22. nov 2013 der er da ikke noget at være i tvivl om.... selvfølgelig skal du tage imod det når tandlægen sider det, det er jo ikke noget de siger for sjov

• #14   22. nov 2013 Tusinde tak for hjælpen:)
    Som info har jeg overbid med 7mm og krydsbid og så bidder jeg mig selv i ganen og det kan kun blive være siger tandlægen:)
    Tror jeg siger ja tak men gør det ikke ondt med bøjle?:)

• #15   22. nov 2013 Ja, så skal du da uden tvivl takke ja! Det er her og nu du kan få det gratis, og det går langt hurtigere med dine tænder nu end hvis du f.eks. er 20 år.
    Det gør ondt, specielt de første dage når du lige har fået bøjlen på, ellers er det bare hvis du f.eks. får en tykkere tandbue på eller lign., men det kan man godt leve med smiley

• #16   23. nov 2013 Tusinde tak:)
    Tror jeg siger ja tak:)

Kommentér på:
Bøjle?

Annonce