1.530 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Spørgsmål ang. abort? Spørgsmål ang. abort?

Hej alle.

Nu vil jeg jo rigtig gerne komme med et virkeligt underligt spørgsmål, så jeg håber der er nogen herinde der kan svare.

Kan en piges/kvindes krop stadig være "gravid" selvom man har fået en abort? Altså kan maven stadig vokse, morgenkvalme, ømme bryster osv. når man har fået den der abort?

Håber der er en eller anden der har svaret på mit ret så mærkværdige spørgsmål.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. abort?
  • #1   19. nov 2013 Det er ikke noget jeg ved..

Men jeg tænker ja.. Der kan vel godt være nogle hormoner, der gør det?

• #2   19. nov 2013 Ved intet men tænker lidt at maven nok ikke vokser siden den jo vokser fordi barnet vokser smiley

• #3   19. nov 2013 Syns bare det er underligt, at maven er enorm og i den grad ligner en gravid mave ...

• #5   19. nov 2013 Det var en kirurgisk abort, da de mente at jeg var så langt henne at det ikke ville hjælpe med en pille.

• #7   19. nov 2013 Rester af graviditet, siger du?
    ..................................................
    Jeg besvimer! Helt ærligt, har lige fået de sygeste billeder ind i hovedet ...........
    Men jeg får lige fat i min læge her når jeg vågner på et eller andet tidspunkt!

• #8   19. nov 2013 Hvilke komplikationer?

• #9   19. nov 2013 Tja, google siger at det hænder at der skal en udskrabning til efter en abort (både medicinsk og kirurgisk).
    Men bortset fra det, så produceres der jo temmeligt mange hormoner når man er gravid, og de forsvinder jo ikke i det sekund aborten er gennemført.

Så hiv fat i lægen, så har du da vished om at alt er som det skal være

• #11   19. nov 2013 Hvis du har været langt henne, har kroppen en masse hormoner der stadig farer rundt. En anden ting er hvordan du har det psykisk med aborten. Det vigtigt du får snakket igennem ang aborten med en, da ens hoved godt kan bilde sig selv ind man stadig er gravid. Det vil sige, stadig har alle de symptomer:
    Dog vil det aldrig skade at kontakte din egen læge og få en snak.

Stort kram

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #12   19. nov 2013 Du burde have været til scanning inden du fik aborten, for at de kan sætte hvor langt du er henne??

Men hvis du f.eks. Er 10 uger henne, har din krop dannet en masse hormoner, og de bliver jo ikke fjernet under aborten smiley

• #13   19. nov 2013 Har du snakket med din læge? smiley

• #14   19. nov 2013 hvis du har været så langt henne har dit hcg niveau været højt og derved tager det lidt tid inden de er ude af kroppen, samt maven hel sikkert er oppustethed hvilket er normalt i starten af graviditeten..

hilsen hende der er 13+6 smiley

• #15   19. nov 2013 Det kan du godt .....

Det er hormoner + indbildning (fra din krops side) har læst om en del kvinder som gerne har ville være gravide og hvor maven efterfølgende er vokset brysterne ømme osv der var bare ikk en baby derinde ved ultralyds scanning....

Også vil jeg lige sige til de uvidende a pille abort er lige så effektiv som kirurgisk... Du tager en pille som får fosterets hjerte til a stoppe med a slå og en til dagen efter som får dig til at afvise det (abortere)... Og du vil ikk være i tvivl når du aboterer det kan du både se og mærke!

Håber du kan bruge mit svar :)?

• #16   19. nov 2013 Jeg var i slutningen af 11. uge. Men for at være sikre på at jeg ikke skiftede mening, (som jeg jo nok ville have gjort), sørgede min sagsbehandler i fællesskab med min læge at jeg kom ret hurtigt af sted.
    Og det var d. 13 august. Men det kan jo godt være ren indbildning fra min krops og hjernes side, for jeg ville RIGTIG gerne have det barn.
    Og jeg kan slet ikke snakke om det, jeg har svært ved bare at skrive om det, som jeg gør nu. Jeg går helt i baglås og begynder at græde som pisket. smiley

• #17   19. nov 2013 puha, det er ikke sjovt, og det vil være en del af dig , så det vigtigt at få snakket om det..... få lettet dit hjerte..... sender dig en stor krammer

• #18   19. nov 2013 Hvis du var 11 uge henne, er det æppe for at du ikke skulle skifte mening, men fordi du jo faktisk skulle være hurtig for at nå at få en abort INDEN 12 uge, som er sidste udkald for normal abort (ellers skal der søges om sen-abort, og de gives altså ikke sådan lige, hvis barnet er sund og rask) smiley

Men har du haft fat i lægen? Hvis det var helt tilbage i august, burde hormon-balancen være tlbage ved normalen nu

• #19   19. nov 2013 Michelle W: Det var for at jeg ikke skulle skifte mening. Jeg kan uden skyggen af tvivl sige, at jeg rigtig gerne ville det barn, og uanset hvor underligt det lyder, så ELSKEDE jeg det også. Men min sagsbehandler sagde at hvis jeg beholdt barnet, ville mit barns kommende sagsbehandler, nye plejefamilie og politi, stå en time efter jeg havde født og tvangsfjerne det. Jeg blev beskyldt for at være personfarlig og psykisk ustabil og jeg ville med garanti blive en dårlig mor. Min gamle sagsbehandler sagde fra starten af, at hvis jeg beholdt det, ville hun sørge for at sagen kom i retten.
    Så jeg havde intet at skulle have sagt. Jeg foreslog alle mulige løsninger, de måtte med glæde placere mig OG barnet i et sted hvor der kunne være opsyn 24/7, de kunne få lov til at puste mig i nakken, hvis det var det de ville, men nej! Jeg ville være en dårlig mor. Så jeg fik ikke et ben til jorden!

• #20   19. nov 2013 Jeanette -det er skam ikke fordi jeg ikke tror på dig. Min pointe var blot at når du var sidst i 11 uge SKULLE det jo gå stærkt, ellers var du gået over 12. uger som er sidste chance smiley

Det må være en hård omgang at komme igennem. Jeg kender ikke din situation, så jeg vil ikke sidder og vurdere om du kan være mor eller ej. Men opsyn 24/7 kan jeg for så vidt godt forstå de ikke synes er en mulighed -det kan jo kun gøres i en kortvarig periode, før eller siden vil man skulle ud at bo selv og selv være i stand til at tage vare på barnet -det ved jeg ikke om du ville kunne, jeg kender dig jo ikke. Men uanset hvad du realistisk set kan eller ikke kan, så ændrer det jo ikke på følelserne omkring det, så jeg håber du har en eller anden du kan snakke med, så du ikke skal sidde med det hele selv smiley

• #21   19. nov 2013 Jeanette A:
    Jeg kan desværre ikke besvare dit spørgsmål, men råde dig til at søge læge hurtigst muligt.
    For det andet, så føler jeg virkelig med din grimme oplevelse og den situation du har stået i. Vil ønske dig det bedste frem over og håber for dig at du kommer igennem det. Få en snak med en rigtig go ven eller veninde så du ikke render og bære på det.

Kommentér på:
Spørgsmål ang. abort?

Annonce