Spørgsmål ang. abort? Spørgsmål ang. abort?
Hej alle.
Nu vil jeg jo rigtig gerne komme med et virkeligt underligt spørgsmål, så jeg håber der er nogen herinde der kan svare.
Kan en piges/kvindes krop stadig være "gravid" selvom man har fået en abort? Altså kan maven stadig vokse, morgenkvalme, ømme bryster osv. når man har fået den der abort?
Håber der er en eller anden der har svaret på mit ret så mærkværdige spørgsmål.
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.843
Men jeg tænker ja.. Der kan vel godt være nogle hormoner, der gør det?
okt 2011
Følger: 71 Følgere: 67 Heste: 8 Emner: 65 Svar: 338
maj 2013
Følger: 2 Emner: 41 Svar: 113
maj 2013
maj 2013
..................................................
Jeg besvimer! Helt ærligt, har lige fået de sygeste billeder ind i hovedet ...........
Men jeg får lige fat i min læge her når jeg vågner på et eller andet tidspunkt!
maj 2013
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.141
Men bortset fra det, så produceres der jo temmeligt mange hormoner når man er gravid, og de forsvinder jo ikke i det sekund aborten er gennemført.
Så hiv fat i lægen, så har du da vished om at alt er som det skal være
nov 2003
Følger: 62 Følgere: 63 Heste: 7 Emner: 2 Svar: 28
Dog vil det aldrig skade at kontakte din egen læge og få en snak.
Stort kram
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
Men hvis du f.eks. Er 10 uger henne, har din krop dannet en masse hormoner, og de bliver jo ikke fjernet under aborten
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 29 Emner: 432 Svar: 2.724
sep 2007
Følger: 79 Følgere: 104 Heste: 23 Emner: 126 Svar: 1.175
hilsen hende der er 13+6
dec 2006
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 279 Svar: 2.060
Det er hormoner + indbildning (fra din krops side) har læst om en del kvinder som gerne har ville være gravide og hvor maven efterfølgende er vokset brysterne ømme osv der var bare ikk en baby derinde ved ultralyds scanning....
Også vil jeg lige sige til de uvidende a pille abort er lige så effektiv som kirurgisk... Du tager en pille som får fosterets hjerte til a stoppe med a slå og en til dagen efter som får dig til at afvise det (abortere)... Og du vil ikk være i tvivl når du aboterer det kan du både se og mærke!
Håber du kan bruge mit svar :)?
maj 2013
Og det var d. 13 august. Men det kan jo godt være ren indbildning fra min krops og hjernes side, for jeg ville RIGTIG gerne have det barn.
Og jeg kan slet ikke snakke om det, jeg har svært ved bare at skrive om det, som jeg gør nu. Jeg går helt i baglås og begynder at græde som pisket.
nov 2003
Følger: 62 Følgere: 63 Heste: 7 Emner: 2 Svar: 28
nov 2007
Men har du haft fat i lægen? Hvis det var helt tilbage i august, burde hormon-balancen være tlbage ved normalen nu
maj 2013
Så jeg havde intet at skulle have sagt. Jeg foreslog alle mulige løsninger, de måtte med glæde placere mig OG barnet i et sted hvor der kunne være opsyn 24/7, de kunne få lov til at puste mig i nakken, hvis det var det de ville, men nej! Jeg ville være en dårlig mor. Så jeg fik ikke et ben til jorden!
nov 2007
Det må være en hård omgang at komme igennem. Jeg kender ikke din situation, så jeg vil ikke sidder og vurdere om du kan være mor eller ej. Men opsyn 24/7 kan jeg for så vidt godt forstå de ikke synes er en mulighed -det kan jo kun gøres i en kortvarig periode, før eller siden vil man skulle ud at bo selv og selv være i stand til at tage vare på barnet -det ved jeg ikke om du ville kunne, jeg kender dig jo ikke. Men uanset hvad du realistisk set kan eller ikke kan, så ændrer det jo ikke på følelserne omkring det, så jeg håber du har en eller anden du kan snakke med, så du ikke skal sidde med det hele selv
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 990
Jeg kan desværre ikke besvare dit spørgsmål, men råde dig til at søge læge hurtigst muligt.
For det andet, så føler jeg virkelig med din grimme oplevelse og den situation du har stået i. Vil ønske dig det bedste frem over og håber for dig at du kommer igennem det. Få en snak med en rigtig go ven eller veninde så du ikke render og bære på det.
Spørgsmål ang. abort?