{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

lidt gnaven på anden person {{forumTopicSubject}}

ja der er åbenbart en person ( hun er 30 år gammel ) ude på min rideklub der mener jeg mangler en part til min hest hvilket jeg absolut ikke gør :s og aldrig har søgt til min nuværende hest smiley

hun har et par gange fået lov til at skridte den af efter vi har trænet fordi jeg ved hvor meget hun savner selv at have hest meen det har da absolut ikke noget med en part at gøre ?

er ret paf over at høre hun skulle have sagt til andre hun skal have part på min hest for det skal hun da absolut ikke ikke fordi hun ikke kan ride for det kan hun da meen min hest er en k*lling og hun er en nervøs rytter så tænker det kan kun gå galt hvis de skal andet end en skridt tur.... og jeg har skam selv tid til min hest så mangler ikke den her part bruger ca 3 timer 5-6 dage om ugen på den og tror nu godt en 4 års kan tåle et par fri dage i løbet af en uge

denne her person føler sig ikke "velkommen" på rideklubben i forvejen for tiden men hvis hun osse siger hun skal have part på andres heste end min er der vel ikke noget at sige til folk måske ikke lige er i humør til en længere samtale når hun pynter lidt på tingene :s

aner ikke hvordan jeg skal fortælle/bede hende om at stoppe med at gå og sige sådan noget når det ikke passer uden hun føler sig endnu mere udenfor smiley

det eneste jeg ved er jeg er glad for der er lås på mit skab med udstyr for tænk hvis hun kunne finde på at sadel op og ride min hest fordi hun tror hun har en part på den ville da stjerne fuldstændigt af smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt gnaven på anden person
  • #2   16. nov 2013 Nu kan det også være folk der kan have tolket det sådan smiley så spørg hende, om hun tror at hun har part på din hest, for det havde du hørt nogen sige. Sig det på en høflig måde at kun du må ride, da det er det du har det bedst med :-).

• #3   16. nov 2013 skal da helt sikkert have en snak med hende ingen tvivl om det skal bare finde min venlige side frem inden og den er pist lige nu smiley men tænker da bare det er lidt underligt at sige sådan når det aldrig har været på tale og hun er 30 år og burde da kunne kende forskel på en skridttur og en part den ene er vores ridelærer og hun plejer ikke at høre forkert :S men det kan jo ske

• #5   16. nov 2013 håber da godt nok ikke det er normalt at folk antager de har part på en hest de har skridtet af et par gange smiley

Kommentér på:
lidt gnaven på anden person

Annonce