lidt gnaven på anden person {{forumTopicSubject}}
ja der er åbenbart en person ( hun er 30 år gammel ) ude på min rideklub der mener jeg mangler en part til min hest hvilket jeg absolut ikke gør :s og aldrig har søgt til min nuværende hest
hun har et par gange fået lov til at skridte den af efter vi har trænet fordi jeg ved hvor meget hun savner selv at have hest meen det har da absolut ikke noget med en part at gøre ?
er ret paf over at høre hun skulle have sagt til andre hun skal have part på min hest for det skal hun da absolut ikke ikke fordi hun ikke kan ride for det kan hun da meen min hest er en k*lling og hun er en nervøs rytter så tænker det kan kun gå galt hvis de skal andet end en skridt tur.... og jeg har skam selv tid til min hest så mangler ikke den her part bruger ca 3 timer 5-6 dage om ugen på den og tror nu godt en 4 års kan tåle et par fri dage i løbet af en uge
denne her person føler sig ikke "velkommen" på rideklubben i forvejen for tiden men hvis hun osse siger hun skal have part på andres heste end min er der vel ikke noget at sige til folk måske ikke lige er i humør til en længere samtale når hun pynter lidt på tingene :s
aner ikke hvordan jeg skal fortælle/bede hende om at stoppe med at gå og sige sådan noget når det ikke passer uden hun føler sig endnu mere udenfor
det eneste jeg ved er jeg er glad for der er lås på mit skab med udstyr for tænk hvis hun kunne finde på at sadel op og ride min hest fordi hun tror hun har en part på den ville da stjerne fuldstændigt af
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 3 Emner: 56 Svar: 481
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 56 Svar: 646
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 56 Svar: 646
lidt gnaven på anden person