{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Er jeg den eneste der kan blive lidt {{forumTopicSubject}}

gnaven over at folk kræver bedre billeder?
Jeg kan godt se det med nogle...
Men andre der kan jeg vitterligt blive tosset fordi billederne sgu da er ok, de er måske ikke så klare som andre men helt ærligt..
Det er da ikek ALLE der har et digital kamera, og det er ikke alle digital kameraer der tager så klare billeder,.. Vi har jo ikke alle sammen funklende nye super cams..
Men nogle har ikke sådan et, og må scanne nogle billeder ind, eller tage nogle med mobilen..
Har vi så ikke plads til dem?
Jeg så en som havde lidt grynede billeder sat på, det så ud som om det var billeder der var scannet ind, og de bliver jo altså ikke super klare, men hun blev afvist af et par stykker pga at billederne skulle være bedre..
Ej mine venner... Nu må i sgu lige tage jer sammen engang og trække vejret dybt.. Har skal da vel være plads til alle!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg den eneste der kan blive lidt
  • #1   3. okt 2006 Jah.., Man bedømmer da efter hesten og ikk´ billederne,,. Syntes det r latterlidt hvis man gør det!!!!!

• #2   3. okt 2006 jeg er ikke helt enig! det er jo altså et heste-GALLERI !! men selfølgelig skal der være plads til alle! men det der med at man sætter 3 slørede billeder ind og skriver: bedre billeder kommer! hvorfor venter man så ikke til man har bedre billeder? det syntes jeg er smadder trælst!

oline D - det er lige netop billederne man bedømmer! det er jo et GALLERI!

• #4   3. okt 2006 HesteGALLERI, læs igen galleri. Alle hestene er da fine, men som sidens overskrift siger er det altså et galleri. Det er meningen der skal gode bileder på bordet. Og ikke de der billeder med mobil skod kameraer. Og så kan man tage ekstreme gode billeder med spejlrefleks kamera. Det er ikke kun digital der dur. Og de kan udmærket blive skarpe med en scanner. Og ligegyldigt hvor dyrt og fancy et kamera er, er det altså ikke muligt at tage gode billeder, hvis ikke man har evne for at se motivet i enhver situation. 7 billeder af en hest der græsser, er altså ikke noget der er værd at se på. Men havde man sans for motivet, kan man altså tage mange gode billeder af den samme hest på græs. Fra forskellige vinkler. Øv jer i det, det bliver kanon billeder.

• #5   3. okt 2006 Ninett G - nemlig!

Seraphin - jeg vil da give lav hvis nu der er 3 slørede billeder af hesten hovede hvor den er utrolig utydelig, om så det var den smukkeste (ex) frieser ! man dømmer jo fra hvad man kan se ikke? og hvis man ikk kan se hesten ordenligt kan man jo ikk give gode bedømmelser vel?

kan du se min pointe? billederne gør meget!

• #6   3. okt 2006 Jeg synes også det kan være træls en af mine veinder ( seraphin med fisser Henrik) hun fik en kommentar der lød

Synes godt du kan få nogle andre billeder det jo bare en sort hest.

Synes selv mine billeder er gode og seraphins er nogle af der bedste her inde ! ! !

CC Synes dine billeder er smedder gode smiley

• #7   3. okt 2006 Kender det !
    Der var på et tidspunkt nogle der skrev til mig at de fleste af mine billeder var dårlige, og dét kunne jeg oss godt selv se .
    Så købte jeg et digital kamera fra Canon til 5000 kr. og nogle uger senere var der igen nogle der sagde at mine billeder var dårlige . Så blev jeg oss rimelig vred og ked af det ..

• #8   3. okt 2006 Jeg er helt enig jeg bedømmer da hesten på hvor sød den er og sådan ikke på hvor gode billederne er ..

• #9   3. okt 2006 N&L. - ja men skal der ikke også være nogle ordenlige billeder for at kunne bedømme den? uanset hvad kan man jo ikk vide om den er sød eller ikk er..men det ser man da bedste på gode billeder? altså man kan da have en vildt cute pony, men hvis man har et par slørede billeder af dens hovede er den da slet ikk til at bedømme?

• #10   3. okt 2006 egentlig har jeg ikk noget imod dårlige billeder, jeg afviser bare så, og ellers så får man en dårlig karakter, og så gider jeg ikk høre nogen klager, når man har den holdning som du har!

• #11   3. okt 2006 Dette er et billede galleri, og det er netop ud fra dem vi skal bedømme hesten... Er billederne slørede, eller meget dårlige komposationsmæssigt, er det meget svært at se det gode ved hesten...

• #13   4. okt 2006 Kristine F

Og hvorfor er det lige at det kun er sådan???

Og ja... HVis det er vores problem, kan du og andre vel være fløjtende lige glad med billedkravet smiley

Desuden så er det en latterlig hentydning mht kameraet og fotograf... For alle kan tage et godt billede, og man behøver ikke et godt kamera for det!

Kommentér på:
Er jeg den eneste der kan blive lidt

Annonce