{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

optagelse på hestegalleri {{forumTopicSubject}}

Jeg undrer mig hver gang jeg ser en hest har fået en masse afvisepoint over, hvad grunden kan være?
Hvis de er fordi i synes billederne er slørede eller ensartede synes jeg bare det er for strengt. Der skal være plads til alle, også dem med et mindre godt kamera smiley
Hvis det er fordi i har en velbegrundet mistanke om at brugeren faker, så syens jeg i burde skirve det i gæstebogen (eller hvad det hedder) ved hesten, så andre der ikke lige har opdaget det også har en chance for at vide hvem de stemmer ind/afviser!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  optagelse på hestegalleri
  • Allan A
    Allan A Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 19
    #4   6. jan 2007 nu er et galleri uden billeder jo ikke noget galleri... og hvis billederne er for slørede kunne der ligeså godt ikke være nogen så ordentlige billeder skal der da til for at komme ind...

• #5   6. jan 2007 du har ret, jeg afviser faktisk aldrig.. en hest er en hest og et kamera er et kamera, hvis folk ikke har råd til et god kamera er det da bare svinsk at afvise!

• #6   6. jan 2007 hvis en hest har riqtiq meqet sløret billeder ..rr de næsten altid fordi de er kopiret fra en hjemme side= FAKER!!

• Allan A
    Allan A Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 19
    #7   6. jan 2007 folk der bare stemmer alt ind er da godt nok frygteligt behagesyge... er i bange for de bliver sure på jer....

Kommentér på:
optagelse på hestegalleri

Annonce