609 visninger
|
Oprettet:
Optagelse på hestegalleri. {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg så ved og være rigtig godt gal i skrællen over hestegalleri'et s brugere.
Jeg har nu 10 gange prøvet og få oprettet min oldenborg hoppe her inde, men sjovt nok så bliver hun afvist hver gang, der står masser af tekst, og der er masser af billeder, godt nok ingen ride billeder da jeg ikk har været på nakken af hende endnu.
Er der nogen der kan give en forklaring på det?? Jeg kan jo ikk nå og tage 100 forskellige billeder af hende da jeg først fik hende hjem i søndags den 7-6-09.
Har i min tid på hestegalleri set profiler der var noget værrer bras som sagtens kunne komme ind.
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 48 Heste: 9 Emner: 65 Svar: 301
Somme tider stemmer man bare det man lige gider... syntes der er for meget sjusk..!!!
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Desudne behøver der ikke være ride billeder, da det ikke er alle heste der bliver redet på
mar 2006
Følger: 118 Følgere: 111 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 52
Tanja: Hun hedder Ulrike af hvarre, der er billed af hende.
Syntes skisme også det er noget fis, for har lige igen siddet og kigget profiler, og de er ikk så meget fyldt som min er...
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
(Det er egentlig utrolig så mange heste der altid ligger til optagelse, på de andre dyregallerier er det oftes kun 1-2 dyr der er ved at komme ind)
mar 2006
Følger: 118 Følgere: 111 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 52
Jeg forstår det heller ikk, men kan jo godt se hvis største delen er børn/unge, de trykker nok kun efter hva humør de er i...
okt 2004
Følger: 97 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 163 Svar: 6.007
Tanja - Modtager IKKE udfortringer *: Ja det har også tit undret mig. Der må immervæk være flere der ejer eks. en hund end der er folk der ejer en hest.
Tror det må være fordi de samme heste bliver oprettet mange gange.
Optagelse på hestegalleri.