{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

Mystisk oplevelse {{forumTopicSubject}}

Godaften!
Her er et lille indlæg til jer som ikke kan sove. smiley

Jeg oplevede noget af det mærkeligste i dag!
Jeg skulle ud til Nalle efter mine daglige lektioner, så jeg skyndte mig hjem for at skifte til heste-tøjet. Da jeg skulle til at gå ud af døren, fik jeg den her mystiske fornemmelse, af at have glemt noget. Jeg gik så hen til mit ´´hesterum´´ hvor jeg har alle mine rideting. Af en eller anden grund sagde min hjerne at jeg skulle tage en grime med eftersom jeg havde på fornemmelsen at han havde smidt sin grime. Så jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne tage den med. Han smider aldrig sin grime, så jeg har ikke en ekstra liggende derude.
Gæt hvad han ikke havde på da jeg kom derud?!!
Det er korrekt... Han havde smidt sin grime...
Er det SYRET eller hvad?

Jeg undrer mig bare noget så voldsomt over hvordan faaan' det kan være at jeg fik den fornemmelse...

Har I prøvet noget lignende?

Godnat-krammer herfra smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mystisk oplevelse
  • #1   14. nov 2013 det kaldes fjerntelepati smiley
    Betyder bare at du har et godt bånd til din hest og at I kan kommunikere på et højere/dybere plan.. vær du bare glad for det.. smiley

• #2   14. nov 2013 åh ja tit og ofte

• #3   14. nov 2013 Eller bare et utrolig godt sammentræf (-;

• #4   14. nov 2013 Lidt skræmmende. Men perfekt timing smiley

Masser af gange, så har bare lært at gøre det, der kommer til mig smiley

• #5   14. nov 2013 Missen: Det ville da i hvert fald være fantastisk! smiley haha

Men som Katrine også skriver kan det også være et sammentræf. Det var godt nik vildt alligevel! smiley
    Jeg vil fra nu af følge mine fornemmelse meget oftere smiley

• #6   14. nov 2013 Det sker også for mig, hver gang min pony taber en sko.. smiley
    Jeg går ud på folden, og noget siger mig, at jeg skal tjekke den har alle 4 sko på.. Og så mangler den en.. det er meget uhyggeligt smiley

• #7   14. nov 2013 Kender også den der med sko'ende.. Men hun kan heller ikke have sko på i mere end et par dage, før den er trådt skævt, løst eller af smiley

• #8   14. nov 2013 Det kender jeg alt for godt.

Jeg var for nogle år siden i Tyskland, og min svigerforældre passede vores hund. De havde så en hund selv, som blev aflivet mens vi var dernede. Min kæreste vækkede mig for at fortælle det (jeg tog en middagslur), og af en eller anden grund fik jeg det til at vores hund var stukket af.
    Da jeg kom til mig selv, havde jeg stadig den der følelse af, at vores hund var stukket af, og fik min kæreste til at ringe hjem - Og ganske rigtigt. Svigerfar var på netop ude at lede efter hende, som vi ringede.

Jeg oplevede det også med vores gamle hoppe, men ikke noget jeg ønsker at snakke om - Men kort fortalt, havde en fornemmelse af at noget var galt, fik kæresten til at køre mig derud, trods snestorm og at kl. var 1 om natten, og jeg havde ret.

Jeg har oplevet én gang mere med vores slanger, men det er flere år siden, og kan ikke huske præcis hvad det var.

• #9   14. nov 2013 Det er en god ting at følge sin mavefornemmelse - det lærte jeg på den hårde måde!
    For nogle år siden ville min veninde have mig med ud at ride. Jeg havde virkelig IKKE lyst (synes selv det var ret mærkeligt, for jeg elsker at ride), men lod mig til sidst overtale, selvom jeg bare ikke følte for det.
    Min pony styrtede, brækkede ryggen og måtte aflives på stedet.
    Så fra nu af gør jeg ALDRIG noget, der er imod min mavefornemmelse...

profilbillede
  • #10   14. nov 2013 Puha, nogle slemme minder i kommer op med smiley Trist.. Så er jeg glad for at det kun var en grime det handlede om.. smiley

• #11   14. nov 2013 Pu ha kender det godt med at man føler noget og det så viser sig at være rigtigt

Der var en dag hvor jeg var på vej ud til hesten og jeg kunne ikke se hende på folden og jeg fik det virkelig dårligt og troede hun lå og rullede sig (som kolik)

Heldigvis da jeg kom ud på folden så gjorde hun det som hun er bedst til nemlig spise så mit hjerte hoppede helt vildt for mine fornemmelser plejer virkelig at passe smiley og det gjorde den ikke den dag

Men oplevede engang da hun havde fået en vandkop i benet og følte at vi skulle have dyrlæge på (såret så ikke slem ud det lignede bare noget hvor pelsen og lidt af huden var skrabet af helt uden blod) men såret var jo ikke slem så vi ville bare holde det rent og vaske det

Men 1 1/2 uge senere betændelse og blod og ømt ben og en dyrlæge ud som kunne stikke en hel mande pege finger op i såret og med fortællingen hvis der var blevet ringet med det samme så kunne det have været blevet syet og hesten ville være klar en uge efter

Men det blev til 1 1/2 måned sygeperiode og kolik oveni med dyrlæge 2 gange på en søndag aften over til en hellig mandag

Så det med fornemmelser det har jeg det svært med heldigvis så passer de ikke altid smiley

• #12   14. nov 2013 Jeg har prøvet det med en hund. Hun har fået to hvalpe om formiddagen, og om aftenen skal hun ud og tisse. Så jeg lukker døren op og lader hende gå ud, men et eller andet siger mig, at jeg må gå med, så det gør jeg og ser hende stå og snuse og så løbe ind, jeg går hen og ser, hvad hun snuser til og det er en hvalp

• #13   14. nov 2013 Hold da op hvor utroligt O.O

• #14   14. nov 2013 Jeg prøvet det med mig selv smiley

Jeg skulle lige prøve den her rodeotyr i bon-bon land og så da jeg satte mig op havde jeg bare en rigtig dårlig fornemmelse af det, men jeg gjorde det alligevel, men så da jeg faldt af hørte jeg min arm brække smiley kunne ikke ride i flere uger smiley

• #15   14. nov 2013 Øv smiley jeg har godt nok aldrig prøvet det med mig selv.. Men nu er jeg i det mindste opmærksom smiley

• #16   14. nov 2013 Jep smiley og efter at jeg brækkede den samme arm igen et par år efter (det var min venstre) er jeg nu rigtig dårlig motorisk i venstre hånd, det er så meget at jeg kan mærke det kilder når jeg bruger den smiley det er helt sygt, altså jeg kan godt bruge den, men hvis jeg blev bedt om og farve lægge sådan en tegning som der kun er streger på ville det ligne at det var en 2-3 årig der havde farvelagt den, fordi at jeg er så dårlig motorisk på venstre hånd smiley

Og så om vinteren, glemmer jeg næsten altid mit skridttæppe i stalden når jeg går ind med mine ting, så kan jeg "mærke" at Godtfred minder mig om det nogle gange smiley

• #17   14. nov 2013 Det er jeg ked af at høre! Hvor er du uheldig.. Jeg har endnu ikke brækket noget. Heldigvis! smiley

• #18   15. nov 2013 Arh, snarere dum anden gang smiley jeg passer rigtig dårligt på mig selv, er blevet røngtenfotograferet 5 gange tror jeg nok smiley

• #19   15. nov 2013 Men ja det er rigtig træls og mærke der er så stor forskel på mine hænder...

• #20   16. nov 2013 Så skal du bare lade være med at være dum en tredje gang smiley hehe

• #21   16. nov 2013 Jeg tvivler på at jeg nogensinde lærer ikke og være dum smiley

• #22   16. nov 2013 Jeg har prøvet det et par gange. Men noget der skræmte mig lidt skete for nogle uger siden, Jeg skulle til spring undervisning. Og jeg havde en mavefornemmelse om at det ville gå galt denne gang. Men jeg lyttede ikke efter og det ender så med at jeg styrter med min pony smiley Fremover når jeg for den fornemmelse nøjes jeg bare med en hyggedag med ponyen smiley

• #23   16. nov 2013 Det lyder fornuftig Emma smiley Der må jo være noget om det smiley

• #24   16. nov 2013 Jeg har også prøvet en gang hvor jeg skulle til springning, hvor jeg virkelig havde en fornemmelse af at jeg ville ryge af.. Så jeg fortalte min veninde at hun gerne måtte komme hen til mig når jeg jo lå på jorden, ganske rigtigt så fløj jeg af og landet direkte i hegnet. Og det værste er at jeg har haft på fornemmelsen at jeg skulle falde af, hele to gange smiley

• #26   17. nov 2013 Hvor forfærdeligt... Har I ikke prøvet ''positiv" mavefornemmelse f.eks. før et stævne? smiley Jeg spillede engang på en spillemaskine og havde en super mavefornemmelse. Jeg vandt en Xbox 360 for 10 kr. smiley

Kommentér på:
Mystisk oplevelse

Annonce