Skøre dyr! {{forumTopicSubject}}
En kold og blæsende dag er ikke mindre fantastisk end dem med højt solskind, det giver måske anledning til lidt ekstra strigletid.
I hvert fald har jeg brugt dagen i dag på at komme over og besøge min savnede bedste ven. Jeg er hjemme ved mine forældre på weekend, så nu var tiden der endelig.
Over til Heine gik det, og møgbeskidt var det sandelig også lykkedes ham at blive. Strigles det skulle han helt sikkert!
Heine eeeeelsker at blive kløet under/på maven og det giver han tydeligt udtryk for!
Han står med lukkede øjne og en spidset mule lige i vejret. Jeg gnubber alt hvad jeg kan og fryder mig over hans åndssvage udtryk
Hele maven får den store tur, og da jeg når ned til hans bagben/inderlår løfter han det ene bagben og jeg tænker "Fuck! Nu losser han mig lige i skærmen!", men nej da!
han ville da bare lette ben så jeg bedre kunne komme til at klø
Der står Heine så i 5 minutter på 3 ben med næsten i sky, spidset mule og med lukkede øjne. Åh hvor ville verden dog være kedelig uden hest - de giver nu anledning til mange gode grin :b
Ja underligt indlæg det ved jeg godt, men jeg ville lige dele et smil med jer
jan 2009
Følger: 88 Følgere: 182 Heste: 13 Svar: 129
sep 2012
Følger: 93 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 141 Svar: 907
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 1.110
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
min hoppe Saga skræmmer folk ud af folden for hun kommer ligeså stille bakkene når man ikke ser det, og lige pludselig støder hendes røv ind i en haha
Folk tror hun vil sparke, og skynder sig væk, men hun vil altså bare gerne kløes på baglårene haha
Skøre dyr!