{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

skøre og gamle dyr {{forumTopicSubject}}

hej

har et par oplevelser jeg gerne vil dele med jer, på godt og ondt.

nytårs aften, skal alle vores ponyer ind, også dem i løsdrift, ups en pony syndes ikke det var så sjovt, hoppede over boks lågen, og løb ud i det fri, blev dog hurtigt fanget igen smiley

da vi var igang med at tage alle lnd, sprang Dress code pludselig let og elegant over hegnet, det er over en meter, og han er født i 2008, men kom dog hurtigt glad tilbage.

en anden sprang over trillebøren (nogle løber selv ind) en havde glemt børen,

Er vores hypper slet ikke klar over de er født dressur ponyer?? he he lidt sjovt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skøre og gamle dyr
  • #1   3. jan 2009 du har vist glemt en meget vigitg ting- at vise dem dres tavler:) de skal jo også selv vide de ikke skal kunne springe hehe

• #3   3. jan 2009 Kender det, Maja har efterhånden gået hen og glemt hun er 27 og ikke en rå 4årig pony.

Den anden dag fik hun et flip og bukkede vildt omkring sig når jeg satte hende i trav = jeg måtte ned og bide i gruset, men op igen og op igen og mere buk til hun efter nogen forsøg kunne rides roligt rundt.

Hun har også af en eller anden grund glemt at man står stille når rytteren stiger op, har hun aldrig haft problemer med men det har hun åbenbart glemt nu.

Også at man bliver stående hvor man bliver sat, med eller uden snor i - man har før kunne efterlade hende overalt, ikke bundet og hun har ikke flyttet sig.

Det er også blevet forfærdenligt at være alene, hun vrinsker vildt op hvis min søster går ind oppe fra ridebanen med Tulle og når jeg tager hende ind for at strigle vender hun sig også om og vrinsker flere gange.

Tror den gamle er ved at gå lidt i barndommen måske smiley

• #4   3. jan 2009 Det kan være nogle har bildt dem ind det er springer smiley

• #5   3. jan 2009 he he Krikken

nå ja, det med de gamle dyr glemte jeg lige, min gamle kan var jo ved at brænde her i julen, i dag satte han sig roligt ned og tissede plå min mans jakke der lå på en stol, han bed sig fast i min lille schæfers næse, og nægtede at slippe igen, tro mig den lille hund hylede som en gris, meeen den var nu heller ikke for sød ved katten selv smiley skøre dyr, men jeg keder mig nu ikke smiley
    Anita W

• #6   3. jan 2009 ups kan = kat
    Anita W

Kommentér på:
skøre og gamle dyr

Annonce