{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

At få nye venner i en helt ny by? {{forumTopicSubject}}

Pruuuhhh.. Et ubehageligt emne at omgå...
Ydmygende. Tabubelagt.. Suk... Og øv øv øv!!

Men jeg kan mærke at det er begyndt at gå mig på nu... Især når man fanger sig selv i at Google netop denne overskrift, "få nye venner" online, tips og tricks. Men hvad man læser ved man jo godt... Ud og mæng dig... Men er det ikke nemmere sagt end gjort..?

Jeg er en pige på 19, som fornyeligt er flyttet fra Amager - hvori hele mit bagland ligger, jeg er født og opvokset der. Sammen med min kæreste. Vi er sågar flyttet hele vejen til Kalundborg. Fra så langt øst, til så langt vest overhovedet muligt på Sjælland.

Og det er efterhånden som om at de 100 km der adskiller mig fra "mine venner", ikke "bare" er 100 km mere.. De kommer ikke og besøger mig her, på trods af gentagende forsøg på overtalelse.. De har sågar bil flere af dem. Og jeg har ikke mulighed for bare at tage "hjem".

Min kæreste studere i Roskilde, som ligger halvanden time i tog fra os - altså ta'r han afsted tidligt morgen, og er først hjemme sen eftermiddag - nogle gange kommer han slet ikke hjem. Andre gange fiser han rundt og tager sig af andre gøremål. Han kender heller ingen her.

Jeg har grundet flytningen valgt at stoppe uddannelsen og fokusere på et fuldtids arbejde (har dog intet fundet endnu)..
Hvilket altså betyder at jeg er hjemmegående - hvilket giver mig alt for meget tid på egen hånd, og jeg saaaavner sådan nogle veninder..! Helt vildt meget!!

Men hvordan gør man det?? Hvordan foregår det ?? Hvordan starter man forfra et sted hvor man ingen kender?

Hvor finder man de veninder henne? Hmm.

Jeg rider ikke længere, og har ikke andre interesser.. Suuk, lyder som et endnu mere sørgeligt menneske nu.. Hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få nye venner i en helt ny by?
Kommentér på:
At få nye venner i en helt ny by?

Annonce