at få hesten hjem. {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen!
landet ligger sådan at jeg næsten lige har fået min hest hjem på vores nye gård, fedt! Der er et dejligt stort hegn til dem med et lille gammelt læ skur. Stedet ligger helt nede ved fjorden, så det bare dejligt (-: men.. Jeg er lidt af en piveskid hvad det angår ture, engang kunne jeg sagtens jorde og sådan noget. men efter begyndte at snuble når jeg red hende og er bange for plastikposer og har stukket af med mig (selvom det kun er to gange) er jeg virkelig blevet en piveskid! har hørt at der ligger en bane og ridehus 2.5 km herfra. men kunne være dejligt hvis jeg kunne ride lidt her hjemme også. men hvordan kan man let og billigt lave en bane, for går på gym. så det ikke det meste tid jeg har, og da vi lige har købt gården osv. skal banen ikke være alt for dyr. men nogen der har en idé til hvordan man kan lave en ridebane or something? og hvordan kan jeg komme af med min angst for ture? i det hele taget er det nok lidt tips til hvordan man bedst klare heste hold osv. derhjemme, jeg er jo kun vant til rideskole
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
apr 2007
Følger: 84 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 212 Svar: 2.675
-hun kan ikke gå alene.
okt 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 333 Svar: 1.606
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Men jeg tror ikke man kommer af med angsten for ture før man kommer på nogen. Gerne sammen med andre..
Prøv at gå turen mange gange med hesten i træktov, så i begge er 100 procent sikker på ruten, og så start med kun at ride den rute, så kender i begge vejen og det kan være du så er mere tryg
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 2.359
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.156
at få hesten hjem.