{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

En vild oplevelse med clearvoyance {{forumTopicSubject}}

Jeg vil egentlig blot dele en oplevelse med jer som jeg har haft i dag.
Afledt af et andet emne herinde tog jeg kontakt til en bruger der påstod at hun besad clearvoyante evner. Jeg har altid været enormt skeptisk omkring disse ting og har aldrig set beviser på at det eksisterer. Da hun stadig er på læringsstadiet tilbød hun at gøre det billigt og jeg tænkte fa'en heller, vi prøver.
Jeg sendte hende et billede af min hest og intet andet. Hun kan via mit navn ikke finde noget på hesten, da han reelt ikke er min. Jeg starter ikke stævner og han er ikke engang registreret herinde under min profil. Dvs i denne sag er Google ikke din ven, min fb profil er totalt lukket, der er ingen muligheder for at finde noget. Specielt da hun ingen oplysninger havde om hesten.

I dag fik jeg så en mail fra hende og vi snakkede efterfølgende sammen og udfaldet var ganske overraskende.
For det første sagde hun pr definition han om hesten. Hun sagde det var en vallak eller en usandsynligt stærk hoppe, derfor han.
Hun så en gammel skade på højre forben der ikke generede mere og der ud over satte hun spørgsmålstegn ved min sadel....eller der var i hvert fald noget omkring den ryg.
Hun så en glad gadedreng, en vild hest med knald på, bukkende. Dressurhest der savner at springe og så vil han UD! Desuden savnede han lidt mere mad.
Hun havde fået tallene 8 og 14 som værende vigtige for ham i forhold til mig. Han gider ikke pylren og dimseri og så fik hun at vide at han savnede noget, hun var ikke sikker på hvad men fik baily, belle, Daily, delle at vide.

Sagen om min hest er at han er 18 år gammel. Har et gammelt overben på højre forben der ikke giver bøvl. Han er lige blevet flyttet har har derfor stået inde hele weekenden. Jeg har selv været i tvivl om han fik nok wrap eller om jeg havde fejlvurderet. Han er en krudtugle med stor tendens til at bukke, både i kådhed og protest. Han har spondylose i to lændehvirvler, men gigt som følge heraf og det har været et helvede med sadel. Han elsker at springe, men får ikke ret ofte lov. Han HADER når man nusser og pusser med ham. Han ligner noget der ville brække sig hvis han kunne hvis man begynder at lave en fletning.
Da han var 8 (jeg hjalp dengang med genoptræning af ham) blev han solgt og jeg fik ham igen da han var 14.
Da jeg flyttede ham i fredags efterlod vi den gamle flok, bla. bestående af min venindes tinker Picadelly (eller i daglig tale Delly eller Delle).
Jeg er ret imponeret over hvad hun kunne fortælle mig (det her er de korte hovedtræk) men jeg tror på at jeg er på rette spor ift at få min hest til at trives og skabe de rette forhold for ham.
Jeg har ikke fået de vise sten til at skabe noget epokegørende for min hest, men jeg har fået indblik i at jeg gennem årene har tolket min hest rigtigt og at den efter omstændighederne trives. Det gør mig glad.
Jeg ved godt at der findes mange platugler i selskab med det overnaturlige men jeg er ret imponeret over denne ene persons arbejde.
Det er bevidst at jeg ikke nævner hende ved navn, men jeg vil gerne oplyse det i pb.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En vild oplevelse med clearvoyance
Kommentér på:
En vild oplevelse med clearvoyance

Annonce