{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Vild oplevelse :D {{forumTopicSubject}}

Igår var jeg for første gang på ryggen af min pinto dreng kasmir rugholm smiley
Han havde ingen udstyr på, men han var helt rolig inden så tænkte at nu ville jeg prøve smiley
Han gjorde overhoved INTET, ud over og gå lidt i starten men det stoppede han også hurtig med, så jeg blev trukket rundt på ham af hende der har stalden mens min kæreste tog nogen billeder smiley desvære blev billederne ikke ret gode, men de er der trods alt smiley
Der er lavet et fotoalbum med dem i, samt der er kommet nogen i hans profil smiley så vil i kigge forbi hans profil og smide kommentar til mine heste + en bedømelse smiley ( til dem begge) så bliver vi glade smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild oplevelse :D
  • #1   20. okt 2008 Iiih, hvor skønt! Til lykke med det .. De pletmuler jo bare skønne.

    Jeg har ikke lavet andet end bakse med maskiner, pæle på tre meter, hegn, kobber og tråd de sidste to dage. Vi bygger et fort til de kære hingste smiley Jeg glæder mig som et barn til at springe på ryggen af min dreng - det bliver nok også noget af det fedeste. Det er lidt sjovt, som enkelte heste bare finder den følelse frem smiley


  • #2   20. okt 2008 Ej hvor fedt :D:D .
    Jeg kigger lige forbi med en bedømm + kommt.


Kommentér på:
Vild oplevelse :D

Annonce