{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Stævneaktive parter/låner {{forumTopicSubject}}

Er der virkelig ingen aktive ryttere tilbage der er villig til at låne stor pony med kapacitet og potentiale??

synes jeg leder vidt og bredt, men de fleste vil kun ride hyggeridning eller skovture smiley

hvor/hvilke sider kigge i igennem hvis i leder efter parter/lånere til jeres heste/ponyer4

og hvor kigger jer der søger en hest/pony til udlån?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævneaktive parter/låner
  • #1   21. okt 2013 Hvilke krav har du, og hvad kan ponyen, altså hvilke udgifter står låner for?

• #2   21. okt 2013 Jeg tror, at hvis du vil have en stævnepony, så skal du måske ikke lede herinde eller på heste-nettet. Du skal nok ud og spørge, enten hos nogle salgsstalde/stutterier eller søge efter hjælp i dit netværk. smiley
    Men hvis du kun er villig til at søge på internettet, så søg herinde, hestenettet og evt. ridehesten.dk.

• #3   21. okt 2013 jeg søger også via mit netværk det være sig rideskoler undervisere osv osv

Det handler om min unge Nutella hun er arbejds ivrig og keder sig ret hurtigt hvis ikke der sker noget hele tiden, hun kan ca lc nu da hun først er startet op iår men da jeg er gravid igen kan jeg ikke ride på det niveau hun kræver smiley hun har gnist og tænding, har dog aldrig lavet nogle unoder.

jeg kræver en rutineret rytter der rider på min la niveau, meget gerne en der vil tage hende med i byen evt gerne vil indspringe hende.

udlåner holder alle udgifter med undtagelse af forsikring og basis dyrlæge (vacc. tænder samt gødning og ormekure)

• #4   21. okt 2013 Damen det drejer sig om....

profilbillede
  • #5   21. okt 2013 der skal naturligvis være fuld forældre opbakning

er det en part vil de selv skulle fragte sig til og fra undervisning da jeg kun har ridebane uden lys.

• #6   21. okt 2013 super lækker lille en! har du hende inde, her og heste-nettet, har selv brugt dem meget til at søge part/låne hest(:

• #7   21. okt 2013 tusinde tak og ja hun er under min profil Elmholts Nutella smiley

jeg har ikke slået en ann. op endnu da jeg sidst jeg havde fik såååå mange useriøse henvendelse på trods af meget tydelig tekst om hvad jeg søgte i en rytter smiley

der er rigtig mange der søger en låne hest, dog er de enten ikke erfaren/rutinere nok og ellers ønsker de en bombesikker konehest og det er Nutella bare slet slet ikke

Kommentér på:
Stævneaktive parter/låner

Annonce