{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.495 visninger | Oprettet:

Virkelig skræmt! HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg er totalt ude af den, jeg er mega bange..

Der er den her gamle mand, han er faktisk ret klam.
Han skriver til mig "Tør du binde mig og skubbe mig i havnen hvis du fik noget for det?" og jeg synes det er mega uhyggeligt.
Jeg svarer ham så "Ofc tør jeg, men chancen for at gøre det er der nok ikke. Hvorfor?" Han spørger mig så "vil du ikke?" Jeg svarer så "hvorfor skulle jeg?" han skriver så "for at tjene nogle penge", jeg svarede "hvorfor vil du i havnen? Det er da plat...", hvortil han svarer "for at nyde det er en køn pige der gør det...", jeg skriver "Vil du gerne dø?" hvor så han svarer "ja hvis du tør"
Jeg kan ikke få mig selv til at svare ham, han er mega uhyggelig og jeg er vildt skræmt og bange...

Hvad skal jeg lige gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkelig skræmt! HJÆLP
  • #1   13. okt 2013 Snak med dine forældre om det... Og lad vær med at skrive med gammle uhyggelige mænd. smiley

  • #2   13. okt 2013 Havde slet ikke svaret ham fra starten af smiley

    - Nasty mand..


  • #3   13. okt 2013 Bloker ham?

  • #4   13. okt 2013 idrk smiley
    Stop med at svar ham, og evt bloker ham! smiley

    Klamme mand, haha. Men tag det som en kompliment. Han sagde du var køn smiley


  • #5   13. okt 2013 Jeg synes du skal trække forældre kortet lige i det her tilfælde. Det lyder meget bizart!

  • #6   13. okt 2013 Du skulle slet ikke havde svaret om fra starten? og ud fra hvad du skriver er du slet ikke afvisende nok men snare som om du spilder lidt kostbar..

    du er lidt selv ude om din situation smiley


  • #7   13. okt 2013 Vil straks stoppe med at skrive med ham evt sig det til dine forældre man har hørt om folk som lokker en til noget og så gør noget andet mod dig

  • #9   13. okt 2013 Fuck hvor klamt! Sig det til dine forældre, og blokér ham, det er virkelig for ulækkert.. smiley

  • #10   13. okt 2013 Blok ham og snak med dem om det, han er virkelig klam.

  • #11   13. okt 2013 Stop med at svare ham fra nu af. Det hjælper jo ikke at sige "Du skulle slet ikke have svaret ham fra starten af, du er for dum!" Skaden er sket, og nu ved du det til en anden gang. Hvor skriver du med ham henne, og har du mulighed for blokere ham? Hvad ved han om dig?

  • #12   13. okt 2013 Anna: Gør jeg aldrig igen. smiley

    Astrid: Svarede ham ikke i 10 minutter, og han blev ved med at skrive til mig, og jeg er virkelig ring til at ignorre folk smiley
    Vil snakke med min far om det imorgen.

    Blacksheep:
    Tjoe, det var en mulighed.

    Celina:
    Det kunne man selvfølgelig, men vil nok ikke tage det som et kompliment lige i denne sammenhæng.. Han vil have mig til at dræbe ham. smiley

    Løvgreen:
    Bizart? Hvad betyder det? smiley
    Jeg er virkelig dårlig til sådan noget haha, men snakker med min far om det imorgen.

    Munster:
    Men, manden har jo tydligvis et problem, og jeg vil gerne hjælpe ham med det. Selvfølgelig ikke i form af at slå ham ihjel som han ønsker vel, men på andre måder.

    Fjordaraberen:
    Hvorfor spiller jeg kostbar?
    Og hvorfor har jeg selv stillet mig i situationen, manden skriver til mig, læst mellem linjerne "vil du ikke godt dræbe mig?" Hvordan kan jeg på nogen som helst måde, have sat mig selv i den situation?

    Mie:
    Ja, det også det jeg tænker, at hvis jeg møder ham, så misbruger han mig eller sådan et eller andet sindssygt. Men igen, snakker med min far om det imorgen.

    Hoppedullen:
    Han blev som sagt, ved med at skrive til mig..

    Karoline:
    Synes det er mega scarry, og klamt. Jeg snakker igen igen, med min far imorgen..


  • #13   13. okt 2013 Gyldenlund:
    Jeg skriver med ham på facebook, og har mulighed for at blokere ham, men som jeg skrev ovenover fejler manden jo tydeligvis noget, og jeg vil rigtig gerne hjælpe ham, og så håbe på at det ikke går ud over andre mennesker.
    Lige umiddelbart, ved han ingen anden information, end den der står på facebook.


  • #14   13. okt 2013 tror nu bare det en som tager alt for grovt gas på dig smiley
    Lad være at svar ham, og så er den ikke længere. Bare kom videre. Tror måske det opdigtet smiley


  • #16   13. okt 2013 Men stadig Celina, døden er ikke noget man laver sjov med, og tvivler stærk på at en ældre man kan have det sjovt med sådan noget.
    "bare kom videre" det er altså nemmere sagt end gjort skal lige siges! smiley


  • #17   13. okt 2013 Det var godt. smiley Men ja, fortæl det til dine forældre!

  • #18   13. okt 2013 Enkelt nok..

    Du svarer ham..
    Du skriver ikke :" gå da væk din klamme pædofile stodder."(bare et eksempel) men kører samtalen videre.
    Alene den måde du skriver på er lidt som at spille kostbar. Sådan nogle mennesker skal enten have klar besked eller fuldstændigt ignoreres. smiley


  • #19   13. okt 2013 Men alligevel vil jeg komme til at fortryde og hade mig selv for at skrive sådan til ham, eftersom han ikke direkte er pædofil. Du har ingen beviser for at han er pædofil, for han har ikke bedt om nøgenbilleder fra min side, så det betegner jeg ikke som pædofil. Og jeg har slet ikke så hårde ord i munden, det ser jeg ingen grund til.

  • #20   13. okt 2013 Er det en fremmed mand? Er I venner på facebook? Hvordan har han fundet dig?

  • #21   13. okt 2013 Katrine:
    Det er en fremmed mand ja, vi er ikke venner på facebook, og hvordan han har fundet mig vides ikke ..


  • #22   13. okt 2013 I så fald blokér ham. Måske begår han selvmord, men det er ikke en fremmed 15-årigs problem. Du kan ikke redde verden selv - men det er faktisk din pligt som borger, at melde det til politiet, hvis en person er selvmordstruet, så det skulle du tage at gøre, og så overtager de sagen. Så har du gjort hvad du kunne! smiley

  • #23   13. okt 2013 Ew, gustent.. smiley

  • #24   13. okt 2013 Gyldenlund:
    Okay, men vil lige snakke med min far om det inden jeg ringer til politiet, og tvivler stærkt på at de vil tro på en 15 årig.. Men okay smiley


    Kathrine:
    MEGET!


  • #25   13. okt 2013 Sådanne mennesker forstår bare ikke budskabet på andre måder.. men du skal bare være klar over at når du hverken ønsker at slette, blokere eller direkte afvise ham.. tjaa.. så må du klemme ballerne sammen og blive ved med at have sådan nogle sjofle samtaler..
    Men så lad da være med at brokke dig når du intet ønsker at gøre ved problemet smiley


  • #26   13. okt 2013 Vi har aldrig været venner, og jeg har fortalt ham, gjort det klart for ham at jeg ikke gad sådan noget.
    Og prøv lige selv at klem ballerne sammen med dit sprog, jeg sidder 15 år gammel, totalt ude af dem fordi en ultra klam mand beder mig om at dræbe ham, det er sgu da klart at jeg går i panik. Og brok, det vil jeg nu ikke kalde det, det var mere fordi at jeg var chokeret og ikke vidste hvad jeg skulle gøre.


  • #27   13. okt 2013 Nu har du jo dokumentation, så der er ikke så meget ikke at tro på.

    Men hvordan skulle du lige kunne hjælpe ham?


  • #28   13. okt 2013 Katrine:
    Jeg ved det ikke ..


  • #29   13. okt 2013 Kender til en pige som skrev et selvmordsbrev online, det blev meldt, og politiet fulgte op på det, og reddede denne pige, så vent nu ikke for længe med at snakke med din far om det. Det at han skriver til dig, er rigtig ubehageligt, men det er også et råb om hjælp.

  • #30   13. okt 2013 Jeg snakker med min far om det imorgen, da han sover nu.

  • #31   13. okt 2013 Du skal ikke prøve at hjælpe ham, for det kan du ikke, det kan kun profesionelle mennesker, men det kræver at nogen handler, så han kan få den hjælp. Husk også lige på, at han fejler noget, og du må ikke oplyse noget om dig selv.

  • #32   13. okt 2013 hov hov? du ønsker hjælp men vil ikke noget af det der bliver foreslået.. erko kan ingen af os her inde hjælpe dig.. som 15 årig burde du også vide at han kun gør det for opmærksomhedens skyld og måske men en skummel bagtanke i hovedet ( nej snakker ikke om selvmord). hvorfor skulle en vildt fremmede gammel mand ellers opsøge en 15 årig pige? smiley
    Og så er der altså ingen grund til at blive flabet.. smiley


  • #33   13. okt 2013 Gyldenlund:
    Skal nok alde hver med at oplyse noget om mig selv.

    Fjordaraberen:
    Jeg vil da noget af det der bliver foreslået, jeg har blokeret ham (Blev foreslået), jeg snakker med mine forældre (blev foreslået), jeg melder det til politiet (blev sørme også foreslået).
    Han gør det KUN for opmærksomhedens skyld, det tvivler jeg stærkt på. Jeg tror nærmere det er et råb om hjælp. Jeg var ved at begå selvmord, virkelig ønskede at dø. Jeg skrev til en på facebook, at han skulle skyde mig, han trak forældrekortet, hans mor ringede til mine forældre, jeg startede til psykolog og er her stadig den dag idag.
    Måske er det, det manden ønsker. Han ønsker at jeg skal reagere på rette vis, og derved hjælpe ham.
    Og flabet, det er jeg ikke smiley


  • #34   13. okt 2013 Så er du da vendt 120 grader? for længere oppe skriver du at du ikke ønsker at blokere ham eller slette. smiley

    Syntes du blæser det lidt op i en top. for mig virker det sgu ikke særlig seriøst for en der ville begå selvmord at skrive :"for at nyde det er en køn pige der gør det.."

    Okay så siger vi det. når du er fjendtlig anlagt over for mig er det nok ikke tidspunktet at diskutere. smiley


  • #35   13. okt 2013 Men alene det at det er en gammel mand der kontakter en fremmede 15 årig pige vækker hos mig en mistanke om at han er endnu en af de mange klamme mænd der kontakter mindreårige på nettet.. også det at han tilbyder dig penge? smiley

  • #36   13. okt 2013 Tror nu stadig det en yngre person som laver sjov med dig smiley

    Siger ikke døden er en sjov ting, har jeg aldrig nævnt. Men blot at du intet kan gøre så videre i dit liv. Sig det til din far, og så slut smiley

    En af dine venner laver sikkert en random joke, som så bare ikke er så sjov fra din synsvinkel smiley


  • #37   13. okt 2013 og enig med fjordaraberen. Han har nok ikke helt uskyldige tanker om jeres møde hvis det var smiley

  • #38   13. okt 2013 Jeg er da helt enig med dig i at det er forkert og ulækkert det han gør.
    Og ja, jeg skriver ovenover at jeg ikke ønsker at blokere ham, men han blev ved med at skrive til mig, og jeg gad det ikke så jeg blokerede ham..

    Og ja at han tilbyder mig penge er da også helt hen i hegnet.
    Nej, måske er det ikke særlig seriøst det han skriver, men han ønsker at blive taget seriøst. Du aner intet om hvilken barndom han har haft, måske er han blevet misbrugt af mor/far, vold i hjemmet, ingen har taget ham seriøst. Nu gider han ikke mere, nu vil han fandme tages seriøst.. Og dette er hans forsøg på det..


  • #39   13. okt 2013 Celina:
    Hvis det er sådanne jokes dine venner laver, så ved jeg ikke hvad det er for en omgangskreds du har.. For det gør mine venner godt nok ikke, jeg synes langt fra det er sjovt. Jeg tager sådan noget som dette seriøst.


  • #40   13. okt 2013 Siger også det bare kunne være en grov joke smiley
    Synes måske bare det lyder lidt urealistisk smiley


  • #41   13. okt 2013 Fair nok.. gør hvad du vil.. opsøg manden.. tag konsekvensen af det..
    Har sagt hvad jeg mener her smiley


  • #42   13. okt 2013 Hvad får dig til at tro, at han vil tages seriøs, og ikke bare "leger" med dig? Du aner jo heller ikke selv noget som helst om ham.

  • #43   13. okt 2013 Nej, det gør jeg ikke Katrine, men jeg har selv været i den situation hvor nu vil jeg fandme tages seriøst..

    Fjordaraberen: Fandme nej, om jeg har tænkt mig at opsøge ham ..


  • #44   13. okt 2013 Hvis det er sådanne jokes dine venner laver, så ved jeg ikke hvad det er for en omgangskreds du har..

    Okay, hvorfor i alverden skulle Celina have den smidt i hovedet? Skriv dog lige pænt til andre hvis du så inderligt ønsker at blive hørt og hjulpet


  • #45   13. okt 2013 Igen, hvad får dig til at tro, at han vil tages seriøst, og ikke bare "leger" med dig?

  • #46   13. okt 2013 Fjordaraberen:
    Jeg håber sgu ikke at de tager pis på folk, med døden. det gør man bare ikke.

    Katrine:
    Alle folk fortjener en chance, også ham.


  • #47   13. okt 2013 bum. Har åbenbart forfærdelige venner..

    .. faktisk nej smiley


  • #48   13. okt 2013 Men det giver dig åbenbart ret til at smide sådan en besked i hovedet på hende? smiley

  • #49   13. okt 2013 Celina:
    Det siger jeg ikke, men hvis det er sådan noget dine venner laver, så er det slet ikke sådanne mennesker jeg skal være sammen med.
    Og sådan er mine venner ikke, det kan godt være at de venner er søde og rare, og kan tage pis på hinanden med døden som emne.
    Men det kan mine venner fandme ikke på mig. Døden er et meget barskt og hårdt emne for mig, da jeg har forsøgt selvmord 3 gange før.


  • #50   13. okt 2013 Fjordaraberen:

    Fair nok.. gør hvad du vil.. opsøg manden.. tag konsekvensen af det..

    Pas så lige på dit sprog! Hun har ikke selv valgt at blive kontaktet af denne mand, og hun er bange og fortvivlet.


  • #51   13. okt 2013 Men hun ønsker at forsætte kontakten til ham fordi hun vil hjælpe en mand hun ikke kender? når hun ikke ved hvad der gemmer sig bag skærmen.
    Har intet stødende skrevet til hende? smiley


  • #52   13. okt 2013 Fair nok.. gør hvad du vil.. opsøg manden.. tag konsekvensen af det..

    Du synes ikke ovenstående er stødende? Det er så nemt, at være sej bag en skærm, men det rammer folk der modtager sådanne beskeder. Hun beder om hjælp, ikke en masse stødende kommentarer.


  • #53   14. okt 2013 Ej du må virkelig undskylde at jeg siger det og jeg får sikkert nogle hug for det men gud hvor er du latterlig.. Altså det er bare en mand/fyr der har det lidt sjovt og gerne vil have noget frækt ud af dig, det er på INGEN måde et råb om hjælp, nærmere en ynkelig måde at charme en mindreårig på, du skal se at du nok slet ikke er den eneste han har skrevet til. Ja, han er sikkert ret klam men hvis du tager det dybt seriøst hver gang en fyr skriver til dig på den der måde så for du da godt nok mange ting at bekymre dig om, det er derfor man høre om mindre årige piger hvis bryster havner på facebook, fordi de lod sig narre af en eller anden fyr. Jeg ved ikke hvor tit en eller anden stodder har skrevet noget i retning af "Hej. Jeg ved godt dette er lidt mærkeligt, og jeg ved også godt at jeg hverken er lækker er sjov nok til dig men du er så dejlig og giver mig glæde" det er lige præcis en måde at få en medlidenhed på, at få dig til at ville svare ham og måske enda sende billeder osv.
    Giv ham et koldt flabet svar, derefter bloker og grin af ham. bum.


  • #54   14. okt 2013 Synes du selv det lyder seriøst ? Tager bestemt døden alvorligt, og har på intet plan sagt at mine venner gør det. Så drop det hårde fis der smiley

    Jeg tror bare du skal passe på med det der. Stop nu kontakten og så er det det.
    Enten er det en skummel mindre årrig eller en gammel pedofil mand.

    En gammel mand med problemer, opsøger jo ikke en tilfældig for hjælp. Tænk nu realistisk smiley


  • #55   14. okt 2013 Er helt enig med dig Sofie smiley

  • #56   14. okt 2013 Tja, men det besvarer da ikke mit spørgsmål smiley

  • #57   14. okt 2013 Nej på ingen måde? smiley
    En masse stødende kommentarer? undskyld mig, men må jeg da være fri? har intet stødende skrevet til TS? At du beskylder mig for at "spille sej bag en skærm" er da kun til at få rynker i panden af.. ærligt talt.
    Har skam skrevet for at hjælpe, men TS tror på det bedste i manden og tænker måske ikke over hvilken klammert han også kunne være..
    Sådanne emner har de lavet indslag med flere gange i nyhederne. Derfor bør hun tage sine forholdsregler. smiley


  • #58   14. okt 2013 Wow mange stavefejl jeg lige fik lavet der-.-'

  • #59   14. okt 2013 Sofie

    Fejl er gratis! smiley


  • #60   14. okt 2013 Hah ja heldigvis!^^

  • #61   14. okt 2013 Jeg har ikke givet udtryk for, at jeg synes hun skal hjælpe, kun på den måde, at hun skal melde det. Men når hun selv har haft selvmord tæt ind på livet, er det klart at det påvirker hende. Jeg afviser heller ikke, at det kan være en som kender til selvmordforsøgene, ikke nødvendigvis en ven, men en som laver en ond, ond joke.

    Vis dog respekt! Især da hun har fortalt hvorfor det påvirker hende i så høj grad!


  • #62   14. okt 2013 Jamen nej okay.. så skal vi da nok være ligeglade en anden gang når en gammel ukendt mand kontakter en mindreårig.

    Så lader vi da være med at tænke på andre.
    Vi prøver da kun at realisere det for hende? er det respektløst af os?


  • #63   14. okt 2013 Man kan svare pænt, og være forstående for andres situation.



  • #64   14. okt 2013 Det er højst sandsynligt mandens måde og komme i kontakt til dig på. Han har ingen intentioner om at begå selvmord. Men er hans måde og få dig til og skrive og evt mødes ved at du føler medlidenhed med ham.

    Blok ham og glem ham. Der er ikke mere i det.


  • #65   14. okt 2013 Synes ikke vi har skrevet nedladende eller noget til hende smiley

    Vi prøver blot at hjælpe, og så får jeg smidt noget tilbage i krydderbolle. Fed taknemmelighed, ja tak smiley


  • #66   15. okt 2013 bloker ham og bum så er det det? altså kom videre jeg tror nu bare han sidder og laver sjov, og tror dog ikke han sidder og råber om hjælp smiley

  • #67   20. okt 2013 Det første der falder mig ind er, hvorfor man vil skubbe nogen i en havn? Du har selv redt, som du ligger - sådan ser jeg det.

    Lad være med at kontakte/besvare hans sms'er, og så går det nok over. Kommer der provokerende/nasty beskeder, så få fat i policen..


Kommentér på:
Virkelig skræmt! HJÆLP

Annonce