{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

HJÆLP! må finde hans fortid.... {{forumTopicSubject}}

Kære allesammen...
håber på jeres hjælp, prøvede at oprette en hest, men han blev ikke godkendt pga dårlige billeder...

i September sidste år døde han af kolik, ca. et år tidligere blev han købt af mejlby rideklub, af en hestehandler i dalbyover. vi fik at vide at han kom fra holland, og var 9 år gammel, vi kaldte ham piccolo...
mysteriet om ham ville jeg gerne løse. har aldrig elsket en hest så højt og har aldrig grædt så meget som over ham.... kan slet ikke komme videre, men tror det ville hjælpe hvis jeg kendte hans fortid... vær sød at hjælpe mig.
han var rød, med 4 hvide sokker ca. 170 høj, han havde nogle sjove hvide pletter under hovedet... han havde et meget iltert temperament, blev nemt skræmt, og hidsig. men overfor dem han stolede på var han skøn. han havde kæmpe talent for dressur, skide gode gangarter...især trav og galop. i starten havde han en tendens til at småtrippe i skridten, og når man havde galoperet hoppede han på en sjov måde, en blanding mellem at stejle og anspringe i galop....
håber virkelig i kan hjælpe mig... please...jeg prøver at lægge billeder ind på min profil...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! må finde hans fortid....
Kommentér på:
HJÆLP! må finde hans fortid....

Annonce