Jeres fremtidsplaner {{forumTopicSubject}}
Åååårh, jeg går nu i 1.g og jeg kan slet ikke vente til jeg er færdig med gym. Mest fordi jeg simpelhen glæder mig til det som forhåbentlig skal se efter.
Og jeg kunne egentlig godt tænk mig at høre jeres fremtidsplaner, I som har en.
Jeg går som sagt i 1.g, på STX på bioteknologi linjen.
Jeg skal efter 3.g forhåbentlig ned og arbejde og samle erfaring i Spanien, Mexico el. lignende, et spansk talende land. Aller mest håber jeg på at kunne arbejde i Selvo, og jeg håber også på at kunne komme derned til sommer og hilse på igen.
Efter det håber jeg på dyrlægestudiet i et spansk talende land, ellers må det jo være i DK, og så vil jeg arbejde videre i udlandet med vilde dyr, såsom i Selvo, safariparker i Afrika, eller i områder med fattige menneske overalt i verdenen.
Kan slet ikke vente med at skulle ud og arbejde i udlandet og få noget erfaring.
Hvad er jeres planer?
Blogger
Følger: 228 Følgere: 1403 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.583
Pt. lever jeg af at træne heste og undervise. Har afsluttet hesteadfærds ekspert, dyre kommunikation og snart også klikker instruktør.
Måske om nogen år tage et halvt års tid til udlandet (til steder jeg ikke har været) og ellers bare fortsat gøre mig bedre og udvikle min undervisning, også engang få mit eget sted alla. Nyt Hesteliv.
maj 2011
Følger: 67 Følgere: 63 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 82
- Kunne også vildt godt tænke mig at rejse jorden rundt på et tidspunkt!
Blogger
Følger: 296 Følgere: 341 Heste: 3 Emner: 378 Svar: 1.420
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3055 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
Meeeeen jeghar da lidt en alligevel xD
Om den så er realistisk er ligegyldigt hæhæ.
Okay måske ikke fremtidsplaner, men drømme:
Jeg vil først blive så rask som muligt selvfølgelig. Finde noget der lindre de fysiske smerter, what ever.
Og så vil jeg gerne 1 helt år til Amerika som Au pair. (staves?).
Gerne på en stor moderne ranch.
Herefter ville jeg gerne forsøge at komme ind i noget show noget med dyr. Men det er nok ikke i DK det er muligt.
Mine realistiske fremtidsplaner, som jeg havde inden jeg blev sygemeldt:
- Blive rask, studere Jura, blive advokat
maj 2012
Følger: 25 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 844
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.391
Nå men firmaet jeg stod i lære i gik konkurs.
Arbejder nu i skp, kan kalde mig udlært knallert mekaniker på torsdag kl 15.. og med chancen for at få læreplads. Får jeg nok ikke så til næste år er jeg nok udlært mc mekaniker i skp. Dvs jeg kan ikke bruge uddannelsen til en skid.
Så begynder nok på noget sosu assistent
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
Min bror skal undervise sosjant (hvordan det nu staves..) skolen nu, og har undervist lidt tidligere, været i krig, og er medicinmand/hjælpende og virkelig klaret sine opgaver med glans og altid fået gode anbefalninger til alt. Han søgte ind på politiskolen, og han røg ud i samarbejdsprøven, på trods af at han stadig var super god, så er det simpelhen SÅ svært at komme videre til samarbejdsprøven, og vigtigst, ind til samtalen.
feb 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 424
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.096
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
jeg arbejder pt. på et plejehjem som fritids arbejde, efter 3.g kunne jeg godt tænke mig at blive handicaphjælper for én person, gerne en som rider, det ville da være fantastisk
det ved jeg så ikke om skal være et halvt eller et helt år, efterfølgende vil jeg søge ind på sygeplejerske skolen og selvfølgelig blive uddannet sygeplejerske.
imens jeg studere til sygeplejerske finder jeg mig enten en rig mand eller også vinder jeg i lotto og så er jeg ikke kommet videre
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
Til næste år søger jeg ind på dyrlægestudiets kvote to. Kommer jeg IKKE ind, har jeg planer om at tage et lortejob i KBH og læse flere af mine fag op og lave frivilligt arbejde hos f.eks. et dyreinternat, for at vise at jeg mener det seriøst, og så søge ind igen, mens jeg i mellemtiden overvejer andre uddannelser som mulige.
Uanset hvad flytter jeg med kæresten til KBH til næste sommer
Blogger
Følger: 74 Følgere: 267 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 1.982
Jeg glæder mig til gymnasiet er overstået, hvor jeg forhåbentligt daffer mod Hirtshals for at blive hestevelfærdsrådgiver, som jeg vil supplere med nogle andre ting, som jeg lige skal have fundet ud af, haha! (-:
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 4 Svar: 780
Derefter skulle jeg gerne ind i Forsvaret, under HESK (hesteskadronen), og så... jaaa finder jeg vel ud af om jeg vil have hele min karriere dér, eller vil noget andet senere hen
maj 2007
Følger: 121 Følgere: 114 Heste: 5 Emner: 164 Svar: 1.966
Jeg regner med at jeg efter gym skal uddanne mig til ergoterapeut også tage en masse efter uddannelser derefter
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.698
Jeres fremtidsplaner