Forum kategorier

Hesteforståelse

Hesteforståelse

Medlemmer: 212
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
kursus med livsridekunst.dk på fyn https://www.facebook.com/events/122322428184392/?ti=cl
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. maj 2016
Visninger:
271
ny Facebook side hej alle. da jeg efterhånden er ved at have en del piger jeg underviser i øst og vest på deres heste, har jeg dermed l...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. maj 2016
Visninger:
225
Ryttertilvænning af 3-års ? Jeg står for første gang med min egen unghest og skal tilride - har over vinter været i gang med tilridning af min veni...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jul 2014
Visninger:
950
Hvad vil i fortrække? Hej piger. Jeg er en 20 årig pige og jeg har gået på Fjordvang ungdomsskole hvor min ridelære var uddannet af Monty Ro...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. okt 2013
Visninger:
209
hest der laver unoder? hej alle sammen. jeg skal begynde og arbejde/ride med en hest, som siges laver mange unoder under rytter... det er en ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jan 2013
Visninger:
747
Fik din hest 3 vacciner? Jeg kan stadig gå og være lidt sur over alt det påsyr der for ca 1 årsiden ramte alle aktive heste ejere. Nu skal heste...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. sep 2012
Visninger:
791
DHE ridelejr - hvem skal med? :) Hej venner! Jeg går jo og glæder mig helt vildt til jeg skal af sted for 3. gang til Den Hele Ekvipages ungdomsridel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jul 2012
Visninger:
261
Naturmedicin?? Hej Hg :) Nu har jeg lige købt noget Cai-pan dråber og så blev jeg helt opsat på at finde mere naturmedicin der har e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jul 2012
Visninger:
484
Den Hele Ekvipage træf og stævne 2012 Den Hele Ekvipage inviterer: DHE Træf & Stævne afvikles den 16. - 19. august 2012 www.denheleekvipage.dk Efter sidste å...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jun 2012
Visninger:
231
Lav selv rebgrime? Jeg skal igang med at lave en rebgrime og skal bruge målene til en størrelse cob. Bare normal i størrelsen, er det nogl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2012
Visninger:
1.720
Horsemanshiplejr - du kan nå det endnu :o) Hej piger! Hvis du sidder og ærger dig over, at du egentlig godt ville have været på horsemanshiplejr denne sommer, så...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2012
Visninger:
414
Erfaring med telepati? Hej alle sammen, håber i vil bruge to minutter på at hjælpe mig lidt her... Jeg har verdens skønneste pony, men vi ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. maj 2012
Visninger:
318
Samme dyrlæge hver gang? Hej derude, håber i kan bruge to minutter af jeres onsdag aften på at hjælpe mig lidt ;) ! Jeg vil egentligt bare h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2012
Visninger:
810
Krav til jeres parter? Hej derude ! Jeg er lidt på dybt vand - jeg går og overvejer at finde en part til min kat 3 pony, men jeg aner ikke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jan 2012
Visninger:
685
En noget brat opvågning ! Siden vi sidste januar fik hestene hjem og stå har min væste tanke været at hestene ville løbe gennem hegnet om natten,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. dec 2011
Visninger:
818
Pludselig meget hingstet? Hej Hgér, nu det min tur til lige og spørge jer om hjælp eller bare til at få råd. Her for 3måneder siden flyttede min...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2011
Visninger:
633
Video'er søges - Bidløs ridning. Hej Allesammen. Jeg er gået igang med en bidløs ridning-video-mix, og jeg har derfor brug for en masse video'er af bid...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. nov 2011
Visninger:
223
FEIs nye regl :´( FEI som laver regler indenfor ridesporten, har tænkt sig at gøre det lovligt, at hesten kan bløde ud af munden til stæv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. okt 2011
Visninger:
783
Hestehandler eller ej? Hej. Jeg ved ikke om jeg skal sælge min hest til en hestehandler eller ej. Jeg har en lang og kort historie, og den la...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. sep 2011
Visninger:
401
Trænings-pogram til at opbygge muskler. Hej allesammen. Min hest er sådan set i fin form, men han mangler stadig lidt muskler, og hans galop er meget ustabil,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. sep 2011
Visninger:
751

Annonce