Forum kategorier

De Dejlige New Forrester<3

De Dejlige New Forrester<3

Medlemmer: 37
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Hjælp med pony Hej! Der er vel ikke nogen der har en lille hurtig pony de godt kunne tænke sig kom ud og deltage i nogle konkurren...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jan 2013
Visninger:
338
Sadelmager.... Erfaringer???? Er der nogen der har erfaringer med Kokspang sadelmager og Jytte fra Gredstedbro rideudstyr som de gerne vil dele? Ger...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jun 2012
Visninger:
838
SUPER DEJLIG NF HOPPE TILSALG! Ja min søster har en fantastisk NF pony til at stå, den er kun 4 år og omkring 145-146 i stg. min søster er selv for ur...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jul 2011
Visninger:
693
Fastelavns stævne Hvis indlægget ikke er 'lovligt' må I endelig bare sige til (: Jeg skal til fastelavns stævne den 6. marts på HGS (H...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2011
Visninger:
436
Hjæææælp!!!!! Er der nogen der ved noget om unghestebylder??? Vi har 2 plage der har små bumseagtig lignende bylder på hele mulen og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jun 2010
Visninger:
437
Syddansk Mesterskab? Nogle der ved hvor, hvornår der holdes sydansk mesterskab ? (altså region 2)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jun 2009
Visninger:
194
Egene holder Klub- og Distriktstævne Hej alle Egene Ridecenter som ligger i Holte, holder stævne her i maj måned :) Torsdag den 21. maj er der klubstæ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. maj 2009
Visninger:
385
KONKURRENCE - RUNDE 1 Hej allesammen. Jeg er ked af den konkurrence der blev sat igang ikke blev fuldført. Nu har jeg skrevet til alle medle...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. maj 2009
Visninger:
357
Inspirationsaften HORSEMANSHIP Viborg Kom og vær med til en sjov og hyggelig aften sammen med Horsmanshipskolen. Vi kommer til Stald Tougaard tirsdag d.7.ap...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2009
Visninger:
211
Konkurrence!!! Runde 1 Hej Allesammen. Nu synes jeg det er tid til en ny konkurrence. Men.. Denne gang bliver det lidt anderledes. Jeg har al...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2009
Visninger:
245
Alvs hingste? Nogen der hved hvor man kan finde en alvs hingst helst New forrest????
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2009
Visninger:
290
Den beste fødselsdags gave . Jeg fik den beste New forrest pony ever. Det var Miss Playgirl (Mie) Min gamle part men nu er hun min Her er lige no...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2009
Visninger:
222
Lækker Hingst derude? Hej ! Jeg søger en lækker lille hingst til aqua lene ikk så langt fra næstved(Holme-Olstrup) som ikk er for dyr. Bedækn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jan 2009
Visninger:
256
Oprettet nye heste ! ! ! Hjælp :D Hej allesammen... Jeg har oprettet to heste jeg rider, og ville super gerne have dem herind, så tænkte på om i måske v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. nov 2008
Visninger:
133
Altid uden sadel? Belaster det? Hej alle sammen :) Håber nogle måske kan besvare mit spørgsmål! Det er sådan, at jeg faktisk nærmest ALDRIG rider me...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. nov 2008
Visninger:
241
November hest - konkurrence Så er det tid til at finde et billede til november måned... Følgende emner man kan stemme på er: Springbillede Dress...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. nov 2008
Visninger:
210
Markede hej alle sammen jeg var til et markede her i wekenden og der var heste så kom jeg om til en hest som var højere end mig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. aug 2008
Visninger:
251
FOR JERES HEST SKYLD!!! Læs dette og oplys dine hestevenner... -Og send gerne videre http://www.hesteinternatet.dk/default.asp?show=page&id...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2008
Visninger:
148
Når hesten skal dø???? Jeres mening! Vil gerne høre jeres mening om at zoo haver bruger heste som løvemad. De fodre løverne med hele dyr hvor de kun fjer...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jul 2008
Visninger:
498
Redigere jeres billeder Hej. Jeg har oprettet en annonce hvor jeg gerne vil lave jeres billeder lidt anderledes end de normalt er :D I kan evt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jul 2008
Visninger:
204

Annonce