Forum kategorier

Alt om hesteavl

Alt om hesteavl

Medlemmer: 992
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Normalt med mælkeløb og ingen foling? Min hoppe havde små vokspropper torsdag morgen, og mælkepropper fredag morgen. Fra eftermiddag dryppede mælken, og kl 1...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2016
Visninger:
346
Pavo Podo Lac Hejsa Jeg har lige anskaffet mig noget podo lac fra pavo til min hoppe som er i 3. sidste drægtighedsmåned, hvad sig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2016
Visninger:
653
tegn på drægtighed Hej Jeg har en hoppe der efter sigende skulle være i 8. måned nu, hun er første gangs folende så hun bliver nok ikke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2016
Visninger:
6.754
Ansvar i købeloven Hejsa Hvis dette ikke må være her sletter jeg det igen, da det ikke omhandler heste, men hund. Min kæreste og je...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. okt 2015
Visninger:
1.409
Finske Hjemmesider Hej :) Dette er måske ikke lige så relevant og dog. Da jeg er i gang med et større dedektiv arbejde om at finde min ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. aug 2015
Visninger:
319
Hopper hingste hold økonomi Hej alle sammen. Håber der er nogle med erfaring der kan hjælpe mig lidt. Jeg er ny hingste ejer så jeg læser og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jul 2015
Visninger:
1.562
Avl med frost - Pris og forløb? Det er muligt at vi skal lave vores første føl på frostsæd, og derfor vil jeg lige høre de der har erfaring indenor det...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jun 2015
Visninger:
614
Gået 14 dage over termin :/ ! Ih altså min hoppe som skal have sit 2 føl er nu gået 14 dage Over termin - det gør næsten alle efterhånden men syntes ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. maj 2015
Visninger:
1.452
alt om avl hejsa jeg vil gerne vide alt hvad der skal vides når man vil avle på sin hoppe. gerne med diverse priser (scanning, o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2015
Visninger:
683
Hoppe til hingst Hej allesammen, Jeg har et spørgsmål jeg godt kunne bruge svar på :) Jeg skal have min hoppe til hingst i år, umi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2015
Visninger:
899
Højdeforskel på hoppe og hingst? Kære Alle. Jeg overvejer at sætte min hoppe i fol her i 2015, jeg har haft undersøgt utroligt mange hingst, og har n...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. dec 2014
Visninger:
1.627
Stutteri ? Hej Alle i dejlige mennesker jeg ville lige høre om i ved hvorfor der er så få avlere der kalder sig for stutteri? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. nov 2014
Visninger:
870
Mest mulige rolige hingst? Hej der ude Håber i kloge mennesker kan hjælpe mg lidt med jeres erfaring Jeg har en lille hingst på 1½ år. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. sep 2014
Visninger:
646
Quarter blanding brugt til western? Hej venner :) Nu skal min hingst have en hoppe at gå med så han får et harmonisk forhold til hopper og så kunne det ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. sep 2014
Visninger:
624
Hoppe der ikke vil blive drægtig Har lige brug for at komme ud med det hele (det er dog ikke et indlæg for at bebrejde nogen) Sidste sommer byttede j...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. aug 2014
Visninger:
1.493
hingsteblod halløj hestetøser jeg søger efter en lækker hingst til min hoppe, som gerne skulle insemineres næste år, hvilken en ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jul 2014
Visninger:
316
Hingst der går med hopper og general trivsel :) Hej Jeg har prøvet finde frem og læse rundt omkring ang. hingste og hvordan man får dem til at være i så meget harmo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jul 2014
Visninger:
1.014
Bløde koder Hej. Jeg har lige set en video af min nye hingste føl da han var 5 mdr. Og Jeg synes godt nok han har bløde koder. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jul 2014
Visninger:
792
brunst eller ej? Hejsa jeg har en ældre hoppe som jeg meget gerne skal have sendt til hingst nu her, men jeg vil godt have hende sprøjt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jun 2014
Visninger:
714
Hvad for en farve tror i hun er ? Jah Jeg fik jo føl for en måned siden.. Vi har jo ment hun er rød.. Med god grund.. Men men men.. Så var vi til ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jun 2014
Visninger:
788

Annonce