Forum kategorier

Os med araber

Os med araber

Medlemmer: 712
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
EFTERLYSNING & ADVARELSE!! dette emne omhandler ikke heste men det er meget vigtigt at alle ved det. ! vores hvide varevogn er blevet stjålet o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jan 2011
Visninger:
617
Min pony efterlyses uden grund. HJÆLP? Hejsa (: Min pony Sila efterlyses af en eller anden person, ved seriøst ikke hva jeg gøre?o: Det tager snart over hånd!...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jan 2011
Visninger:
474
uærlig handel jeg vil lige høre om der er nogen her inde der har været ude for det samme. vi er kommet i den uheldig stuation at vi ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jan 2011
Visninger:
676
RM Ibn Sarakah - Se ham på video nu... Hej, Så fik vi lavet en video med OX araber hingsten RM Ibn Sarakah. Videofilm http://www.youtube.com/watch?v=...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jan 2011
Visninger:
639
tilridning kan starte hvornår? jeg skal jo gerne igang med at tilride min araber i år. jeg ville bare gerne vide om jeg kunne starte her til april/m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2011
Visninger:
569
Bedømmelses runde!. ;D 'vil i ikke bedømme min Shagya Araber Arteju :D Og så bedømmer jeg også jeres ponyer/Heste:D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2011
Visninger:
301
araber stammer! Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at læse og lærer lidt mere om de forskellige araber stammer, nogen der ved hvor man ka...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jan 2011
Visninger:
862
Reparation af trense Hej allesammen:D Min OS trense mangler 8 sten. er der nogen af jer der ved hvor man kan få den repareret? På for...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jan 2011
Visninger:
1.097
fodring / færdig blanding til araber.. hej .vil lige høre hvad i fordre med at færdige blandinger til jeres arabere.:) jeg har altid godt kunne lide spillers...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jan 2011
Visninger:
1.803
2 års oxer? hjælp! jeg har haft min dreng siden april og har selv fået ham kastereret. jeg træner lidt hms med ham, men er ved at gå lidt ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jan 2011
Visninger:
948
STØT BRYSTERNE SK Apollon støtter Brysterne 2011 igennem hans bedækning http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=135333 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. dec 2010
Visninger:
526
Benbeskyttelse Jeg har kigget på disse Egui-Guard® Neopren Gamacher og jeg tænkte på min lill'pige i forbndelse med dem. Er der nogen ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. dec 2010
Visninger:
536
bomløse sadler igen igen Nu har jeg så fået bestilt mig en sadel hjem, men er i tvivl om hvordan den skal ligge og om den ligger ordentlig eller...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. dec 2010
Visninger:
862
Tilladelse til hegn på fold og bane Hej Er der nogen der kender reglerne ang. at få lavet fast træhegn omkring allerede eksisterende ridebane og folde? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. dec 2010
Visninger:
1.160
Hjælp til horsmanchip/tricks?? Hej.. Nogen der evt. kan forklare mig, hvordan i har lært hesten at side & ligge ned.. Jeg har nu lært Dacapo at ne...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. dec 2010
Visninger:
359
pandebånd :-) Hvis min pony er 30 cm. I panden kan hun så godt passe et pandebånd på 38 cm? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. dec 2010
Visninger:
221
MIN HEST FÅR HELE TIDEN SKAVSÅR?! Ja, ^ det siger jo sig selv. min hest år skavsår ved gjorden. hun har lammeskind på og såret hele inden vi prøver igen?...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. dec 2010
Visninger:
714
distance kursus Hej igen:D var det ikke noget med at der blev holdt et distance kursus sidste år?? er der nogen der ved om der komme...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. nov 2010
Visninger:
275
bomløse sadler Hej ville lige hører hvad i har af erfaring med at bruge bomløse sadler til araber heste. jeg har lidt kig på en free...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. nov 2010
Visninger:
1.463
Ude i sneen med Kaninen? Må man det?? Hej alle online HGér :D!. Undskyld jeg opretter dette emne men bliver bare nød til det :(.. Må en kanin godt gå ude i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2010
Visninger:
3.921

Annonce