Forum kategorier

~ Alt for pigerne ~

~ Alt for pigerne ~

Medlemmer: 1.120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
skridtdækken? hvilket? Hej Piger. Jeg har længe tænkt over om jeg skal købe et skridtdækken til min pony. Men så tænker jeg på hvilket i har k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. dec 2014
Visninger:
625
At flytte hjemme fra Jeg er en 18 årig pige der er ved at tage det store skridt, at flytte hjemmefra. Jeg er desværre på MEGET bar bund. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. dec 2014
Visninger:
1.125
Vent på det <3 Ja her er så et lille glædesindslag! da jeg gik i 6 og til 9 klasse, har jeg aldrig sådan helt følt mig inde i klasse...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. dec 2014
Visninger:
617
P-pille pause - bivirkinger? Hej ! Jeg har være på p-piller i 10 måneder nu. Men her de sidste par måneder har jeg haft det problem at jeg bliver d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. dec 2014
Visninger:
630
Gave til kæreste.... Så nu står jeg i den situation, at jeg skal købe en gave til min kæreste... Han ønsker sig ikke noget specielt, så jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. dec 2014
Visninger:
1.495
Facebook Hej piger min søster har startet din egen 'blog' på facebook om sin ridning, hvis I har lyst, nå I meget gerne gå in...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. dec 2014
Visninger:
1.004
Er jeg tyk? Hej :( er jeg virkelig tyk?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. dec 2014
Visninger:
1.344
Min macbook f*cker?! Nu skal i se.. Jeg har en MacBook Pro 13 tommer. Den har simpelthen fungeret fantastisk lige siden jeg fik den! Men...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. dec 2014
Visninger:
598
Returret på Nelly??? Hej piger jeg er lidt forvirret... Jeg skal have købt en julegave til min kæreste og nu hvor der køre tilbud med 20%...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. nov 2014
Visninger:
1.255
RØDT HÅR!!!!! Hej derude! Jeg er så uheldig, at få den værste farve (ifølge mig selv) efter at skulle ende med mørkerødt hår... Det...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. nov 2014
Visninger:
1.602
hjælp til tysk! Hej! Jeg er ved at lave tyske oversættelser, og er blevet i tvivl om 2 sætninger.. Måske der er en klog tysker der kan ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. nov 2014
Visninger:
911
Matematik hjælp Hej!! Er der et geni eller to der kan hjælpe mig med denne opgave: På figuren ses to retvinklede trekanter, der...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2014
Visninger:
3.288
Christmas show online? Nu har jeg længe søgt og søgt, efter der hvor man kan se christmas show online, men kan simpelthen ikke finde det! noge...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2014
Visninger:
390
Flytte - erfaringer?!?! Hej piger Jeg igen oppe og skændes med mine forældre som siger jeg skal indlægges pga at jeg ydre min mening, kaldt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. nov 2014
Visninger:
701
Stoppe med p-piller? Hej piger.. Jeg begyndte for lidt over en måned siden på p-piller, og det startede også meget fint ud udover at der ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. nov 2014
Visninger:
1.329
Hunger Games 2 - hvor?? Hej piger, er der nogen der ved hvor man kan se Catching fire gratis på nettet? Uden at få alt muligt virus? Skal se 3'...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. nov 2014
Visninger:
245
Forældre vs Kæreste Hej de damer! Jeg står i en virkelig ubehagelig situation, som jeg mener er mine forældres skyld... Midt i sommer...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. nov 2014
Visninger:
1.314
At flytte? Hej alle :) jeg ville blot høre om i havde sagt ja eller nej :) Det er fordi mig og min kærste skal flytte sammen p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. nov 2014
Visninger:
997
Julegave til Kæresten? Hej Tøser! Det jo snart jul! Jubii! :D Hva kan man give sin kæreste i julegave? Nogle forslag? :P
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. nov 2014
Visninger:
1.151
Sexsygdomme? Hejsa tøser! Et lidt personligt, men dog MEGET seriøst spørgsmål fra mig af! Jeg var i byen, og jeg havde IKKE sex!...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. nov 2014
Visninger:
2.098

Annonce