Forum kategorier

~ Alt for pigerne ~

~ Alt for pigerne ~

Medlemmer: 1.120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Vestsjællands tøser ! xD Hey. ja sidder og keder mig på mit værelse. (: hehe. men kom til at tænke på. er der nogen af jer der enten tager ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2008
Visninger:
311
BilledeÆndringer Nogen her i gruppen der vil lave et billede af mig og min kæreste ? Bare et billede af os hver på hver sin side. Og s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. nov 2008
Visninger:
249
Min dag idag :):/ Først vågnede jeg, med ondt i halsen og hævede mandler. .... hvor fedt. derefter kommer min mor ind og siger. " jeg o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. nov 2008
Visninger:
328
Lyder dte her OK ? xD Marianne?! The times I will never forget! The day I met you the first time! I never forget it! Your smile! Your ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2008
Visninger:
841
!Vigtigt! :'/ Hej Hg'er .. - Det er nok lidt langt, men whatever! 1 pige = S 2 pige = J 2 Piger fra min klasse S & J var jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. nov 2008
Visninger:
672
Hader hende !! Der er 2 piger i min klasse som Jeg ikke kan tag! De diger jeg rider forkert og jeg er for ond mod min hest.. Jeg h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. nov 2008
Visninger:
613
tysk hjælp; nogle der vil kigge? Nogle som vil være rigtig rigtig søde at læse dette igennem, og evt. rette lidt i det? Es war eine fruchtbar zeit na...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. okt 2008
Visninger:
194
Ønskeliste (Konfimation) Heej tøser ;) Jeg sad og kedede mig og kom så i tanke om at jeg kunne begynde at skrive min ønskeseddel til min konf...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
376
Gæt min alder(: Hej alle HG'er prøv og gæt min alder? kig i mit fotoalbum http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=99598 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
796
Hjææælp !! Keder mig xD
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. okt 2008
Visninger:
162
julegaver - hjææælp! :D:D Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal ønske mig til jul - så vil I ikke være super søde og vise mig jeres ønskeliste! xD...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
407
Galla kjoler - 9. klasse Hej kloge HG'er! :D Sagen er den, at på min skole bliver der holdt sådan noget galla fest, for 9. klasserne! Vi skal s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. okt 2008
Visninger:
801
Har skyldføelse :/ Ja ! Idag var jeg nede til "Sjov fredag" i hallen. Så rendte mig og min veninde og kasper på 3 år rundt sammen og så o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. okt 2008
Visninger:
524
Min ven! HJÆLP ! Min ven snakker om at begå selvmord i dag kl 17:00 ! Hvad fanden skal jeg gøre ? :´( Jeg vil ikke miste ham! Jeg els...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. okt 2008
Visninger:
400
Bøjle. Hej HG! :D Nu er det sådan at mien tænder er riiigmlig skæve har kæbeknæk / gør hamemr ondt ) og har overbid.. De...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. okt 2008
Visninger:
400
Filmen "FIGHTER" Ja, overskriften siger nok hvad jeg vil spøge om ;) Er der nogen der har filmen "FIGHTER" på deres computer ? Eller ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. okt 2008
Visninger:
176
Comeback? er nogle der kan finde comeback på hestedata.dk til mig:D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. okt 2008
Visninger:
175
er det hårdt hest+efterskole ja jer der har prøvet det er det hårdt at have hest med på efterskole?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. okt 2008
Visninger:
216
omg, har gelm det, gider i hjælpe? :D hva er det nu man skal trykke på, på Windows movie maker for at det kan blive lagt herind? har lige lavet en ny film,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. sep 2008
Visninger:
382
AH !! Har lydt til at dø :/ Jeg føler jeg gør ALT galt.. Jeg høre ikke til i dnne verden ! Har lyst til at komme væk ! <3 Jeg savner alt og alle.. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. sep 2008
Visninger:
258

Annonce