Forum kategorier

IslænderElsker

IslænderElsker

Medlemmer: 599
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Hvad syntes i? Denne lille søde islænder, på 5 år. Mig og mine forælder er ved at købe hinde, vi mangler bare at få handelsundersøgt ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. maj 2014
Visninger:
873
Hvilke eksemdækken? Min hoppe er meget plaget af mitter nu end før. Hun har altid gået uden dækken for hun hiver dækken i stykket i og klar...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. maj 2014
Visninger:
1.010
Nye regler for såler Hej Jeg har hørt noget om at der skulle være kommet nogle nye regler for såler for nyligt, er det rigtigt? Jeg har led...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. maj 2014
Visninger:
985
skimler den? Jeg kender en pige, hun har købt en nu 4 års hoppe. Hun er sortbrun. Dog mistænker hun hende lidt for at skimle, da hun...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. maj 2014
Visninger:
356
ridebund til islænder Er der nogen, som kender en god løsning til en ridebane bund (som ikke er for dyr). Vi skal have udvidet vores rideban...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. maj 2014
Visninger:
438
Tjekke blup på etårs? Hejsa. Er det muligt at tjekke blup på en etårs på Wordlfengur? (: Jeg har ikke selv nogen bruger det inde. Er de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. maj 2014
Visninger:
446
korrekt bid Hejsa. Jeg tager til bededags stævnet, men aner faktisk ikke helt hvorfor nogle bid der er korrekte ? Jeg skal dog kun...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. maj 2014
Visninger:
576
Hvilke boots? Hej alle - hvilke boots kan i anbefale? Altså f.eks. G-boots, Magic boots osv.? + og - ved de forskellige modeller? Ov...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2014
Visninger:
1.028
Har jeg søskende her? :) Hej. Jeg Hedder Vá fra Arnakke. Jeg er efter Darri Fra Kampholti og min mor hedder Vima Fra Hafsteinsstöðum. Jeg led...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. maj 2014
Visninger:
306
Stævne hjælp (igen) - 4.2 Hejsa nu må jeg lige spørge jer til hjælps igen :D Jeg har prøvet at kigge inde på DI´s hjemmeside og jeg synes slet...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2014
Visninger:
436
Ridestøvler som passer meget smalle ben, hjælp! Hej :) Jeg er ved at blive skør i hovedet, kan slet ikke finde nogle ridestøvler har alt for tynde ben. Nogen som...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. apr 2014
Visninger:
597
Splash gen Hej hestenørder. Jeg skulle bare høre om der er nogle der kan forklare hvad splash gen egentlig betyder. Jeg har læng...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. apr 2014
Visninger:
8.324
Passer nemt i galoppen Hej alle :) Jeg har denne skønne islænder, som har en værre galop.. Han har meget nemt til passen i galoppen. Jeg sø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. apr 2014
Visninger:
1.327
Er jeg for stor til min isser? Hej alle islænderelskere! :) Synes i, at jeg er FOR stor til Barki? Jeg er 176 og han er ca 138. Jeg vejer ikke fo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2014
Visninger:
438
alrid Hej. Nogen der ved om det er tilladt at ride med sidepull til alrid? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. apr 2014
Visninger:
656
Örn fra Efri-Gegnishólum Nogen herinde som har eller kender til nogle afkom efter ham?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2014
Visninger:
2.305
Stævnetøj Hejsa Vil bare hør om i syntes man skal have klassik stævne tøj på til et D-Stævne? vil gerne have hjælp:)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2014
Visninger:
1.139
Fabienne Zimmermann? Nogen som kender hende? Er hun dygtigt Og er det værd at komme på et kursus med hende (-:?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2014
Visninger:
1.021
Islænder stutteri Hej Jeg er på udkig efter min kommende stjerner, så jeg tænkte på om i kender et godt stutteri som har en hest med s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2014
Visninger:
938
bid og atter bid Hejsa. Lige her i weekenden fik jeg raspet tænder på min vallak på 7 - og der var intet, kun lige lidt han skulle f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2014
Visninger:
844

Annonce