Indlæser...
Sortering
Må man tage billeder til stævner? Hej. Er lidt nysgerrig på om man bare må tage ud til tilfældige stævner og tage billeder? Hvad er reglerne for det? Og...
Generel diskussion
Oprettet:
28. nov 2016
Visninger:
966
hjælp til navn hej jeg er ved at lave en fotoside men kan ikke finde på et navn. i må gerne komme med forslag til navn.
Off Topic
Oprettet:
6. jul 2015
Visninger:
743
Fotosider? Hej med jer! Vil lige høre om nogen af jer har oprettet en fotoside på fx Facebook eller har en hjemmeside, eller no...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. sep 2014
Visninger:
710
Glædes indlæg 1 års dag! <3 Uhh jeg er bare glad glad glad glad Den 13. April 2014 havde mig og ponyerne 1 årsdag! Jeg ville have taget billeder...
Generel diskussion
Oprettet:
30. maj 2014
Visninger:
379
Fotoside på FB? Jeg skal til at have en side på Facebook med de billeder jeg tager. Hvad synes i ville være passende? Jeg tager prim...
Off Topic
Oprettet:
27. mar 2014
Visninger:
352
Hjælp til fotoside Jeg er igang med at lave mig en foto side, for at vise mine billeder frem ovs. :) Men er lidt itvivel om den er god? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jun 2013
Visninger:
214
Fotonavn? :) Hey folkens nu skal lille mig lige have lidt hjælp her. Jeg skal lave en fotoside på face og har ingen ide om hvad jeg...
Off Topic
Oprettet:
20. maj 2013
Visninger:
305
Ris og ros til mine billeder? Jeg har en fotoside på facebook med en masse billeder, jeg opdatere den rigtig tit men mangler at få noget jeg kan brug...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. maj 2013
Visninger:
466
Sletter en gruppe på face Hej alle. jeg har lavet en fotoside på face, og har hele tiden syntes der var et eller andet jeg har gjort forkert,...
Off Topic
Oprettet:
13. maj 2013
Visninger:
243
Fotoside på FB? Jeg kunne godt tænkte mig at se jeres fotosider på fb! Jeg lavede selv en i går, og ville blive glad vis i ville kigge ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2013
Visninger:
435
Fotoside! Heeej HG'ere! Vil i ikke tjekke min venindes fotoside ud og like den? :-) http://www.facebook.com/pages/J-Blossfeld-F...
Off Topic
Oprettet:
15. mar 2013
Visninger:
621
Fotoside Ej har lavet en fotoside Der er ikke så mange billeder på endnu men håber i vil like den og svare på skemaet http:/...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. feb 2013
Visninger:
689
Fotoside Hej Jeg har lavet en fotoside på facebook Vil i ikke lige kigge forbi Og fortælle mig hvad der er godt og hvad...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. feb 2013
Visninger:
645
Fotoside Hej Jeg har lavet en fotoside på facebook Vil i ikke lige kigge forbi Og fortælle mig hvad der er godt og hvad...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. feb 2013
Visninger:
649
Foto logo - Hvad synes I? I nat kedede jeg mig voldsomt, og fik pludselig et superflip ud i det kreative. Jeg har længe tænkt på at lave mig en f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jan 2013
Visninger:
472
Fotoside - Komme igang. Jeps! Jeg har lige oprettet en side på facebook, og jeg vil super gerne igang med den. Håber i vil like og hjælpe mig i...
Off Topic
Oprettet:
12. jan 2013
Visninger:
490
så tager vi lige en like rundte! Like mine sider, liker altid igen ;-) I kan også sætte jeres profil ind hvis i er villige til at få nye venner ;-D ...
Off Topic
Oprettet:
12. jan 2013
Visninger:
227
ej vil i ikke se min fotoside ? ;0) vil i ikke kigge forbi den og se om i syntes der mangler noget :D jeg er en lille smule stolt over min side hehe ...
Off Topic
Oprettet:
28. dec 2012
Visninger:
237
Jeg syntes de er gode! God aften :-) Min veninde har oprettet en fotoside efter mange overvejelser, men nu er den på facebook. Hun har også...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. dec 2012
Visninger:
636
Likes på facebook fotoside! Jeg ville bare høre om i ville ''like'' min fotoside J-blossfeld foto på facebook, kun hvis i kan lide den? hvis i ligg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. dec 2012
Visninger:
185

Annonce