{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Når hest og ejer skal flytte ): {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt at jeg vil flytte min hest fra det nuværende opstaldningsted, og hvor har det været en MEGET tung beslutning.
for det sted vi står nu trives han så fint, og der tages hensyn til hans særheder og skavanker, og ikke mindst så holder ejeren lige så meget af ham som sine egne.

Har valgt at flytte fordi der ikke er noget ridehus, og min hest har en skavank som gør han skal rides/holdes i gang, da hen ellers bliver stiv og får ondt, og han havde det ikke godt sidste vinter fordi alt var is og jeg kunne intet gøre med ham.

Men hvor syntes jeg det er svært at finde et sted, da han er en hest der stresser og mistrives utrolig nemt, er ret sikker på jeg har fundet stedet, et sted hvor de også ville tage hensyn, men afventer svar, da der skulle rokkeres rundt i stalden hvis vi skulle flytte ind.
Og jeg er også en person der hadder og skulle skuffe personer osv så når folk skriver på mine annoncer eller ringer og jeg må takke nej fordi de ikke lige har ridehus eller ingen græsfolde, piner mig og jeg føler mig som verdens værste menneske.

Men er også så bange for at det sted han nu kommer til at stå, bare ikke er et sted for ham, så han mistrives, og bliver "farlig" for dem der nu håndtere ham.

årh hvor har jeg så mange spekulationer.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Når hest og ejer skal flytte ):

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce