Matematik lære ?? {{forumTopicSubject}}
Hej min Matematik/fysik lære syntes jeg er mega kedelig og dårlig til at forklare ting, derfor lytter jeg ikke så godt i hans timer hvis vi nu bare tager igår da vi havde matematik og fysik, i matematiktimen startede mig og nogle af mine veninder med at spørge om vi måtte lave en video om bibliotekets regler vi havde fået at vide vi MEGET gerne måtte lave da spicielt de små børn ikke lytter så meget hvis der bare står en lære og forklare ting, så sagde han at vi først måtte det de sidste 20 min. af timen det er så også fair nok fordi han sagde vi skulle noget vigtigt (det vigtige vi skulle var at lære at holde orden i hæftet det var først efter vi var gået de begyndte på matematikken) og så spurgte jeg han så om noget (fordi vi er vandt til orden på en anden måde og hans måde forvirre mig) så istedet for at svare mig gik han bare over til den næste, så i fysik gjorde han heldigvis ikke det samme, men han sagde vi skulle smage de vi lavede (vi gasbrændede hav vand så der blev proppet vand i en beholder, og salt der hvor vandet var i starten) så sagde han vi SKULLE smage salten og vandet, og jeg er ikke så vild med salt men det smagte heldigvis som køkkensalt, men vandet var saltvand, så den dag så blev jeg skidt og tørstig når jeg spiste selv chokolade ! mit yndlings slik og værst af det hele var at fem andre piger på vores hold (mig og Marie var sammen, så er der 5 piger og 4 drenge) de gik ud på gangen fordi de var bange for at dø af gasset fordi det stank og de passet ikke deres forsøg, og de måtte selv vælge om de ville smage
jeg vil så gerne høre, hvordan får jeg ham til at lytte til mig ? jeg er måske en af de bedste i klassen til matematik, men det er det fag jeg selv mener jeg er dårligst til og vil derfor gerne styrke det (jeg er ret god fagligt og kretivt) så hvad ville i gøre for ligesom at skabe opmærksomhed ???
p.s Han er bøsse
jul 2011
Følger: 44 Følgere: 36 Emner: 65 Svar: 1.051
feb 2010
Følger: 11 Følgere: 20 Heste: 1 Svar: 475
Det kan simpelthen være så farligt.
Og nu er det ret vigtigt at lære at have orden i sine hæfter, det vil hjælpe dig senere hen.
Men ellers hvis han ikke gider lytte til dig, så få dine forældre med ind over
jan 2012
Følger: 79 Følgere: 74 Heste: 7 Emner: 174 Svar: 3.138
Lisa : min tidl. matematiklære har brugt 3 år af mit liv på at lære mig det og derfor vil jeg fatte minus af hvad jeg skriver ved at bruge hans måde
og det var åbentbart meningen vi skulle lave salt og smage om vandet blev renset for det
jan 2012
tror klavs hader mig bare tag sidte fredag (ikke denne fredag) der havde jeg 2 timers fysik, jeg kom forsent TO gange, og min mobil ringede midt i timen
feb 2010
Det kan gå hen og blive halvfarligt.
jan 2012
feb 2010
jan 2012
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Vi har også lavet spiselige ting i fysik, i folkeskolen - vi farvede pølser og ketchup, og spiste til frokost
Tanja - Du må snakke med ham om det, og få evt. dine forældre ind over det. Hvis det ikke bliver bedre, må du og dine forældre tale med ledelsen om det. Nogle gange kan det være en god idé, hvis I går nogle stykker sammen, der er enige og har samme opfattelse, for så bliver I tager mere seriøst. Hvis det kun er dig, der føler det er et problem, så er det måske slet ikke så slemt, som du føler det - og i så fald, er det ikke sikkert at ledelsen vil tage fat i læreren, 'bare' fordi en enkelt elev ikke er tilfreds, hvis alle andre er det.
jan 2012
feb 2010
Men vi lærte at der hverken måtte indtages mad eller drikkelse i det lokale.
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Matematik lære ??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside