{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Første gang på tur! {{forumTopicSubject}}

Ihh, jeg er simpelthen SÅ stolt af min lille dame! I går var vi nemlig på tur for første gang smiley Jeg startede med at gå for lange tøjler med hende et godt stykke af vejen og valgte så derefter at sætte mig op, fordi hun var så dygtig. Det var ikke mere end 10 min og kun i skridt, men hun var bare god!
Og så vil jeg da også dele et billede med jer - det er selvfølgelig fra gårsdagens tur smiley
http://hest.webgallerier.dk/galleri/702/628/471/3505321-tysk-oldenburger-goerklintgaards-wilaya

Hvordan går det med tilridningen af jeres kære, små hyppere?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første gang på tur!
  • #1   20. jul 2013 Nøj hvor fedt!:D

Jeg var da lige på vejen igår med min bette hest smiley
    Første gang han mødte asfalten, biler, lastbiler osv. han vippede ikke et øre ;-D

• #2   20. jul 2013 Super fedt stort tillykke smiley Jeg blev trukket rundt på gårdspladsen på min uden sadel og hovedtøj og det var kun hans anden gang med rytter (første gang var for 3 år siden). Han var super afslappet og sagde slet ikke noget til at jeg sad der selvom jeg var død nervøs. Videoklip af det kan ses her http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/319999-tilridning

• #3   22. jul 2013 Tusind tak - det var en fed følelse!
    Hvor er det dog godt at høre, at det også går så godt med jeres smiley Man kan jo ikke lade være med at blive så stolt over sin lille hest. Det er så skønt!

• #4   23. jul 2013 4. gang min havde rytter på skridtede vi en lille tur langs vejen alene og det gik super godt. I går var så 5. gang med rytter og der fik vi vores første galop smiley Vi skridtede på tur med to andre og det gik rigtig godt indtil der var nogen hunde der gøede i en have. Så sprang han bare afsted i galop. Jeg tilrider uden sadel så det var lidt et mirakel at jeg ikke røg af smiley Han var desværre så meget oppe at køre så jeg måtte hoppe af og gå resten af vejen hjem. han er panisk bange for hunde så det er et ret stort problem. Men succesen var da at jeg blev siddende på smiley

Kommentér på:
Første gang på tur!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce