{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

"Succes" oplevelse med hesten:D {{forumTopicSubject}}

Sorry vidste ikke helt hvad jeg skulle kalde enmet, men vil selv betegne det som en succes oplevelse:i

Jeg undskylder på forhånd hvis det bliver langt og håber at i alligevel vil læse det:D

Min hoppe på 6 har den sidste tid gået ret uroligt med hovedet, og jeg er så kommet til at tænke på om det kunne være fordi jeg har min balance for meget på tøjlen, og samtidig har jeg et problem med at sidde meget forover. Igår blev min mor og mig så enige om at prøve at tage tøjlen fra mig og så i en longe så jeg ikke kunne holde balancen i tøjlen og kunne tænke på at komme tilbage og på den måde få balancen:P Jeg tog så løse indspændinger på for at hun ikke gik med hovedet så højt at jeg ikke ville kunne sidde på hende (ingen kommentarer på dette tak, hun går amok hvis hun får andet på).
Nå, men dette var bare en vildt underlig følelse fra start, og jeg kunne SLET ikke sidde på hende, men dette blev bedre og bedre, jeg satte så i galop, og min mor beder mig lukke øjnene, og på trods af at jeg var meget nervøs ved tanken (jer der har været til morsø og har set vores udendørsbaner ved hvor lavt hegnet er, og det var en af dem jeg red på) gjorde jeg det og hold op hvor var det bare en FANTASTISK følelse!!!!!!!!! bare sidde og føle hvordan hesten bevæger sig og komme ind i en ordentlig rytme med hesten:D Efter jeg har redet rundt sådan både i trav og galop, samt lavet travovergange og galopanspring sad jeg MEGET bedre!

I dag red jeg hende så almindeligt igen og min underviser kommenterede IKKE EN gang at jeg skulle tilbage at sidde, men kommenterede tilgengæld at jeg sad rigtig fint, hvilket jeg også selv følte og hoppen gik knap så uroligt med hovedet smiley Så dette vil jeg til at holde ved lige ved at gøre det mindst 1 gang om ugen smiley

Ville lige dele min dejlige oplevelse med jer:D

Ps. kan også bruges hvis man har problemer med at kunne sidde ned , og hvis man så er RIGTIG modig tager man også stigbøjlerne af (dette prøvede jeg også) smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Succes" oplevelse med hesten:D
Kommentér på:
"Succes" oplevelse med hesten:D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce