{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Irriteret! {{forumTopicSubject}}

Hvor f***** bliver de kortpakker af, det kan da ikke passe det tager så lang tid!!!!

Hørte igår at det var et teknisk problem, men så længe kan det da ikke tage at ordne sådan en ting.. men de kan stille spørgsmål om hvilke race heste vi skal have osv, men en ting som faktisk kan have stor betydning for dem der gerne vil videre med begivenheden kan de ikke ordne, det er simpelt hen for ringe det er, ville ønske man kunne skrive en form for klage..

Sorry mit vredes indlæg, men jeg kan vel ikke være den eneste.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Irriteret!
  • #2   21. maj 2013 Rolig nu
    det har i første omgang slet ikke været meningen vi skulle have dem hele tiden
    de skulle kommer over to omgange ligesom på IN
    dvs næste omgang er på Fredag smiley
    Så er det blevet besluttet nok at vi bare skulle beholde dem
    men systemet er sikkert ikke blevet rettet korrekt og de blev taget af som de ellers skulle normalt

Så de skal nok komme og mon ikke de så bare kommer Fredag
    men man kan da håbe de får det op inden men komme skal de nok smiley

og kan høre du ikke helt er ind ei det med at styre en større hjemmeside osv

Ow er den danske admin så ja han laver den slags ting som afstemninger osv holder styr og orden og alt det der smiley

han er ikke udvikler , tekniker eller andet
    det er der andre ansatte til
    Og man må sige Howrse jo er stort så der er nok mange ting at se til smiley

• #3   21. maj 2013 Så ja hvorfor klage over noget du slet ikke var blevet lovet i første omgang
    kan man ikke helt i min verden smiley
    Du skal da bare være glad for at de havde valgt at ændre lidt på det på vores version...
    Men ja systemet ville noget andet smiley

• #4   21. maj 2013 Det er bare super træls når man lige havde regnet med de ville blive der.. Håber da de kommer på fredag, ellers bliver det da svært at nå den guddommelige hest..

Ved godt det ikke er Ow der tager sig at hjemmesiden, men mener bare at højest prioritet burde være begivenheden, og ikke en afstemning. smiley

• #5   21. maj 2013 Tja når det nu ikke er Ow der står for den anden del med nu evt en afstemning
    hvorfor så ikke lave den når han måske alligevel ikke er herre over det andet smiley

• #6   21. maj 2013 Der er vel brugt en form for 'teknik' til at lave den afstemning, vil jeg da gå ud fra smiley

• #7   21. maj 2013 det er nu ret simpel
    det er noget andet end begivenhederne

afstemningerne og de små konkurrencer i forummerne køre Ow og laver dem osv

når der er tale om de større begivenheder og den dur og de større tekniske ting sidder der andre på smiley

Kommentér på:
Irriteret!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce