{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Hjælp!:'( The fall of the house of usher:'( {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. Jeg er så frustreret og ked af det.. Vi har i engelsk læst den tekst, som hedder "The fall of the house of usher" og jeg var indlagt da vi gik i gang med at læse den. Nu skal vi så lave en aflevering om det. Et Resume. Og jeg er så meget på bar bund, og oveni i det har jeg så mange problemer her hjemme, så jeg orker bare ikke noget. Er så ked af det.. smiley Så den her ting (hvis nogen vil hjælpe), ville være så fantastisk!

Nogen her inde som har læst den tekst, og kan give mig svar på nogle af nedenstående spørgsmål? Det er på engelsk, men i kan bare skrive det på dansk!

Sådan her ser opgaven ud:

Write an essay about Edger Allan Poe's short story: "the fall of the house of usher".
Your essay must enclude the following points:

A Characterization and a psychological profile of the main characters.

An analysis of the setting and a discussion of the role Nature plays in the story.

An analysis of the metaphors and symbols used in the text.

An interpretation of the short story.

Give your essay an appropriate titel.

The length of the essay should be approx. 1000 words and remember to make use of quotations.

Håber virkelig nogen har lavet denne opgave eller noget i den stil, er så meget på bar bund.. :'/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!:'( The fall of the house of usher:'(
  • #1   3. apr 2013 Snak med din lærer. smiley
    Vi er også andre der har problemer, men vi passer nu alligevel vores skole.

Du burde have spurgt din lærer om et eksemplar af teksten, og går ikke udfra afleveringen er til imorgen smiley

• #2   3. apr 2013 Har teksten? Teksten er bare rigtig lang, og hvis nogen havde lavet det før, og ville give mig inspiration, ville det være dejligt. Jeg gider faktisk ikke høre på, at jeg skulle have gjort dit og dat, jeg spørger bare om hjælp, og har kan man ikke hjælpe med det jeg spørger om, vil jeg helst ikke i skriver, for det hjælper mig ikke rigtig i den her situation :s - Jeg har nogle problemer for tiden, som gør, at jeg ikke rigtig kan overskue særlig meget, og det er første gang jeg faktisk spørger om hjælp til sådan en ting her. Normalt ville jeg give mig 100% til det, men har det så svært, så søger til de lette løsninger lige nu, og som jeg synes jeg får mest ud af. Det gør ikke noget at få hjælp i så sværre tider, og har aldrig haft det sådan her før:/

• #4   3. apr 2013 Altså jeg spørger om hjælp til denne ene ting, lige nu sidder jeg og laver spansk aflevering. Min lære kan IKKE bare sige "nå det okay", for det er gym, og misser man en aflevering, er det bare ærgerligt... SÅ jeg beder om hjælp, og vil helst folk ikke skriver hvad jeg burde gøre, for det er altså heller ikke forbudt at spørge om hjælp. Vil hellere have hjælp fra nogle her inde, så jeg kan få inspiration hvis nogen har skrevet noget af det samme, i stedet for at snyde mig frem ved at bruge studienet osv.. smiley

Kommentér på:
Hjælp!:'( The fall of the house of usher:'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce