{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

lektie hjælp?? {{forumTopicSubject}}

jeg er ret dårlig til engelsk. måske nogen vil læse dette ?

As a human being it is very important to respect each other, and to respect each others opinions, religion and culture. It can be very difficult to understand each other, because we do not mean the same thing, but we have to respect each other, and try to understand. Nobody knows what is wrong or right, when we talk about religion, and if we try to understand each other, we maybe will understand why some people believe at one thing and some people at something else, but if we do not understand it we can, at least, respect it.
I mean that love can survive everything so it doesn’t matter what colour your skin are, what country you are from, or which religion you have or anything like that, the only thing that matters when people wants to be married is the love! Off cause there can be some problem when people from different cultures get married, like how the children should be raised, or maybe there can be some problems about the “right” way to celebrate Christmas, but as I had said I mean that love can survive everything.
If I fall in love with a black man or a man from another culture, there would not be any problems for me to marry him. I am sure, that if we love each other we would be able fix all the problems there might would be. I think it could be interesting to marry one from another culture, because we would be able learn so much from each other.
There isn’t a problem that love cannot fix, that is how I feel about “mixed marriage”.
And if my child wants to marry a black person or a person from another culture I would be totally okay with that. I think that it would be good if people could “mix” more. We can learn so much from each other, and it is important to see the world from different sites. We have to be more open for different cultures and different religion, if we open our eyes we will maybe find something that is more interesting than our own religion, and nothing is “wrong” or “right” so how can some people mean that other people are wrong?. I think it is very interesting to learn from people with other backgrounds and to find out why they live like they do and maybe why they think that is more “right”.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lektie hjælp??
  • #1   3. apr 2008 Som et menneske er det meget vigtigt at respektere hinanden, og respektere ( ved ik hva det der opinios betyder) hinanden religion og kultur. det kan være svært at forstå hinanden, for vi har ikke de samme meninger men vi skal repsketere hinanden og lære at forstå. ingen ved om det er forkert eller rigtigt, når vi snakker om religion, og hvis vi prøvede at forstår hinanden, vil vi måske forstå hvorfor nogle folk tror på en ting og andre på noget andet, men hvis vi ikke forstår det kan vi da i det mindste respektere det. jeg mener at kærlighed kan overleve alt så det er lige meget om hvilken hudfarve man har, hvilket land du er fra , hvilken religion og andre ting som det, den eneste vigtigste ting når folk vil giftes er kærligheden! selvfølgelig kan der være problemer når folk fra anderledes kulture blir gift ..bla bla og så gider jeg ikke mere:)

• #2   3. apr 2008 ku også godt det sidste men gider simpelthen ik mer. en anden dag?:)

• #3   3. apr 2008 noget med et tak eller?

• #5   3. apr 2008 haha nej det skulle ikk oversættes, har selv skrevet det (:

• #6   3. apr 2008 Nu har jeg læst det og oversat det

Som menneske er det meget vigtigt at respekterer hinanden, og at respektere meninger, religion og kultur. Det kan være meget besværligt at forstå hinanden, fordi vi ikke mener de samme ting, men vi skal respekterer hinanden og prøve at forstå. Ingen ved hvad der er forkert eller rigtigt, når vi snakker om religion, og hvis vi prøver at forstå hinanden, kan vi måske forstå hvorfor nogle mennesker tror på et og andre tror på noget andet. Men kan vi ikke forstå det, kan vi i det mindste respektere det. Jeg mener at kærlighed kan overleve alt, så det betyder ikke noget hvad din hudfarve er, hvad land du kommer fra eller hvad religion du har, eller noget i den stil. Den eneste ting der tæller er er at mennesker bliver gift for kærligheden. Selvfølgelig kan det blive et problem når folk fra forskellige kulturer skal giftes, som hvordan børnene skal opdrages, eller måske det kan blive et problem med hvordan den rigtige måde at fejre jul på. Men som jeg sagde, jeg mener at kærligheden overvinder alt. Hvis jeg bliver forelsket i en sort mand, eller en mand fra en anden kultur, ville det ikke blive et problem for mig at gifte mig med ham. Jeg er sikker på at hvis vi elsker hinanden, vil vi være i stand til at klare det problemer der måske vil komme. Jeg tror det kunne blive interessant at gifte mig med en fra en anden kultur, fordi vi kunne lære meget af hinanden. Der er ikke noget problem kærlighed ikke kan klare, sådan har jeg det med "mixed bryllupper".
    Hvis mine børn vil giftes med en sort person eller en person fra en anden culture, vil jeg have det helt fint med det. Jeg tror at det vil være godt hvis folk kunne "mixe" mere. Vi kan lære så meget fra hinanden, og det er vigtig at se verden fra forskellige sider. Vi skal være mere åbne over for forskellige kulture og forskellige religioner. Hvis vi åbner øjnene, vil vi måske finde noget som er mere interessant end vores egen religion. Og at ingenting er "forkert" eller "rigtigt", så hvordan kan folk mene at andre mennesker er forkerte? Jeg synes det er meget interessant at lære fra mennesker med andre baggrunde og finde ud af hvorfor de lever som de gør og hvorfor de tror det er mere "rigtigt".

Jeg synes det er flot skrevet, og du kommer godt ud af det med din egen mening deri. Grunden til oversætningen er, at så vil du bedre forstå hvordan andre folk læser det =) Held og lykke med det.

• #7   3. apr 2008 mitzy - haha, troede også det skulle oversættes smiley

• #8   3. apr 2008 jeg har måske formuleret mig lidt dårligt så. hehe

Kommentér på:
lektie hjælp??

Annonce